Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Po dolgem in tehtnem premisleku objavljam svojo izku?njo s podjetjem Mazda in prosim za nasvet ali vsaj tola?bo :(

Na za?etku se vsem opravi?ujem zaradi dolgega posta. Vsi ki ga preberejo bodo razumeli da gre za resno zadevo.

Sem lastnik Mazde 5 CD110 TX pribli?no 2 leti. Avto sem kupil od prvega lastnika ki ga je kupil v Cosmosu. Ko sem avto prevzel je bil star 7 mesecev in imel prevo?enih cca 15000. Pribli?no eno leto in pol sem avto uporabljal normalno in ga redno servisiral. Januarja letos (pri cca 55.000 km) se je za?ela zgodba ki bo po vsej verjetnosti imela sodni epilog.

Osebno sem elo razo?aran nad nastalo situacijo, predvsem zato ker sem na nek na?in Mazda fan.

Anyway, this is the story:

 

1. sreda, 21.01.2009

-med vo?njo po avtocesti avto za?ne zgubljati mo?, ter za?ne utripati DPF lu?ka

-naj tukaj omenim da DPF lu?ka niti dveh sekund ni bila pri?gana, ampak je takoj za?ela utripati

-pokli?em na servis kjer mi ponovijo zgodbo ki sem jo od mnogih sli?al kako se ne vozimo pravilno in da je treba nekaj ?asa avto voziti nad 2000 obr/sek.

-seveda to naredim a se stanje ne spremeni

-avto odpeljem na servis v BTC

-po nekajurnem popravilu prevzamem vozilo, a se ?ez cca 10-15 km ista napaka ponovi

 

2. petek, 23.01.2009

-avto spet pripeljem na servis in ga spet po nekajurnem pregledu prevzamem skupaj z ra?unom za menjavo olja z obrazlo?itvijo da je olje v katastrofalnem stanju (2 dni prej je bilo ok, zdaj po posegu pa se je zadeva mo?no poslab?ala)

-ker spet zamujam v slu?bo, ra?un pla?am (?eprav se mi to nikakor ne zdi korektno) in se z avtom odpeljem

-obenem ponovno dobim navodilo da je potrebno avto voziti hitreje ter menjavati prestave na vi?jih obratih (kar je v velikem nasprotju z navodili ki sem jih sli?al ko sem se odlo?al za nakup Mazde 5 CD110)

-moja povpre?na poraba (6.5-7 l/100km) je tudi dele?na kritike!

-ker imam ?e isti ve?er koncert v tujini, prevozim (v skladu z navodili) cca 150 km s hitrostjo cca 150 km/h

-po kon?ani poti (nekaj ur po prevzemu avtomobila) se DPF napaka spet ponovi ampak se ob DPF lu?ki pojavita ?e dve oran?ni (mislim da gra za lu?ki motorja in stabilnosti)

-med vikendom zaradi dogovorjenih obveznosti prevozim ?e cca 300 km, od ?esar ve?ino v varnem na?inu zaradi ?esar se ve?krat v kri?i??ih in na avtocesti znajdem v zelo neprijetni in nevarni situaciji

 

3. sreda, 28.1.2009

-pripeljem avto spet na servis z velikim razo?aranjem nad njegovo zanesljivostjo

-v servisu se strinjajo z mojo trditvijo da avto ni bil popravljen in se dogovorimo da se mi znesek ki sem ga pla?al ob zadnjem obisku servisa povrne

-avto ostane na servisu dokler se ne odpravijo problemi

 

4. sreda, 18.2.2009

-avto dobimo nazaj

-?ez nekaj ?asa opazimo da je nekaj podatkov na listu o prevzemu neto?nih (med drugim je kot datum prevzema naveden 1.2.09 medtem ko je avto bil na popravilu do 18.2)

-na avtu je zamenjanih kar nekaj delov (samo material v vrednosti cca 3500?) z obrazlo?itvijo da gre za problematiko ki je ?e v razvoju in ni ustrezne diagnostike, ter so zato popravila nekoliko bolj komplicirana (vpra?am se kako je potem ko avto ni ve? v garanciji in se ti kaka malenkost pokvari, pla?a? pa kdo ve kaj vse preden se ustanovi, v ?em je problem)

-ob prevzemu vpra?am kako je s dogovorom da se mi povrnejo stro?ki menjave olja, a se ve?ina udele?encev tega ve? ne spomni (po dalj?em razgovoru in nekaj telefoniranja se spomini vendarle osve?ijo in prejmem pisno zagotovilo da bo na naslednjem servisu olje brezpla?no)

-spet po cca 10-tih km vo?nje opazim probleme z zmanj?ano mo?jo avtomobila (brez pri?iganja lu?k)

-takoj kli?em servis, a je ura ?e ?ez 18.00 in se z g. Majesom po telefonu dogovoriva da opazujem situacijo in se po potrebi ponovno oglasim

-g. Majes me opozori na to da je mo?no da je avto nekoliko druga?e odziva zaradi novega katalizatorja, novega DPF filtra in drugih novitet, kar sprejmem z velikim veseljem (to pomeni da je ?e nekaj upanja)

-?al je bilo moje veselje relativno kratko ker se te?ave z manj?o mo?jo ponavljajo in se kon?no ?ez nekaj dni ponovno pojavijo lu?ke (ne ve? DPF ampak samo dve oran?ni) ki napovejo da je nastopil ?as za ponovni obisk servisa

 

5. ponedeljek, 9.3.2009

-nekajurni servis ? zamenjan dolo?eni senzor

-potrdilo o obisku servisa ni izdano in se po naknadnem iskanju izpostavi da obisk ni bil registriran in ga ni v sistemu

-12.3.2009 lu?ki spet gorita, avto ne vozi ve? kot 50 km/h, po dalj?em mirovanju (izklju?en motor) se zadeva umiri in se lu?ki ugasneta

-15.3.2009 avto ne dose?e ve? kot 20 km/h!!!

 

6. ponedeljek, 16.3.2009

-servis… tokrat software update

-17.3.2009 te?ave, 3 lu?ke gorijo (DPF + 2 oran?ni)

 

7. sreda, 18.3.2009

-servis… avto ostane v BTC-ju

-razgovor z direktorjem MMS-a g. ?vanutom o mo?nostih re?itve ponavljajo?ega se problema kjer predlagamo da nastale stro?ke (samo za vo?nje na servis smo od za?etka komplikacij prevozili cca 1200 km in porabili ogromno ?asa, da o telefonskih klicih ne govorim) kompenziramo preko servisnih storitev

-uvoznik izjavi da bo preveril na?o zgodbo pri serviserjih

 

8. sreda, 1.4.2009

-ponovni prevzem avta s servisa

-tudi tokrat ne dobimo nobenega potrdila o temu da je avto sploh bil popravljan (?eprav je bil v servisu 14 dni!) in na vpra?anje zakaj je temu tako, dobimo odgovor da bomo po po?ti prejeli pismo v katerem bo tovrstna dokumentacija skupaj z dobropisom ki go dobimo zaradi dolgotrajnega popravljanja avtomobila

-avto naj bi bil testiran (prevo?eno cca 400 km) in je dokon?no popravljen

-ponovni razgovor s uvoznikom ki ?e vedno ni na?el ?asa da bi preveril na?o zgodbo

-predlaga pa da od njihovega podjetja (MMS) odkupimo eno testnih vozil z dopla?ilom 7.000,00 ? kar je za nas nesprejemljivo, saj ?e vedno imamo cca 10.000,00 ? kredita za na? avto

-uvozniku omenimo da nismo dobili potrdila da je avto bil v servisu, kar se njemu ne zdi prav, bo pa zadevo preveril

-ker nimamo 7.000,00 ? za dopla?ilo, nam ne preostane drugo kot spet prevzeti na? avto v upanju da… hmm... le v upanju...

 

9. petek, 10.4.2009

-avto ponovno na avtocesti na isti na?in za?ne izgubljati mo? ter se pri?geta isti lu?ki (slika), ter se do prvega odcepa pripeljemo s hitrostjo 50 km/h

-takoj kontaktiram g. Majesa in g. ?vanuta ki mi ponovi da je edini njegov predlog ?e vedno ta da odkupimo njihovo vozilo, ter da nobena druga opcija (tudi moj predlog o kompenzaciji) za njih ni sprejemljiv (razen podalj?anja garancije za ?as koliko je avto bil v servisu, torej nekaj dni dalj?a garancija)

-v istemu razgovoru omenim da ?e vedno nisem prejel potrdila o zadnjem popravilu avta (g. ?vanut ?e vedno ni preveril zakaj je temu tako ?eprav je 1.4.09 obljubil da bo to naredil) in najavim da bom zadevo prijavil Tr?ni in?pekciji takoj po Velikono?nih praznikih, na kar on nima nobenega komentarja

 

 

SLIKA 10.4.2009 (vozilo ka?e isto napako kot jo je od 23.1.09 naprej)

 

Objavljena slika

 

10. torek, 14.4.2009

-ponovni obisk servisa, ugotovljena ista napaka

-avta ne popravijo, ampak samo ra?unalni?ko zbri?ejo obvestilo o napaki iz sistema

-g. Majes ponovno poskusi vzpostavljanje komunikacije s vodilnimi ljudmi v smislu iskanja re?itve z dogovorom, a me nobeden izmed njih ne kontaktira

-opravim razgovor z tr?nim in?pektorjem ki mi poda navodila za nadaljnje ukrepe

-opravim razgovor z predstavnico enega izmed ?asopisov

 

11. ?etrtek, 16.4.2009

-v skladu z navodili tr?nega in?pektorja po?ljem uvozniku g. ?vanutu priporo?eno po po?ti zahtevo po zamenjavi avta

-od uvoznika (podjetje MMS) ?ez nekaj dni prejmem pisni odgovor da so prejeli mojo po?to ter da lahko pri?akujem odgovoi v najkraj?em mo?nem ?asu

 

12. nedelja, 7.6.2009

-avto spet ka?e iste znake (zmanj?ana mo?), lu?ke ?e spijo a iz izku?enj vem da bo njihov ?as kmalu ponovno napo?il

-po ponovnem zagonu motorja se problem odpravi

-?e vedno nisem prejel nobenega odgovora na zahtevo o zamenjavi (poslano 16.04.2009)

 

13. torek, 9.6.2009

-ponovni pri?ig oran?ne variante lu?k

-?e ves obupan ponovno pokli?em uvoznika g. ?vanuta in ga vpra?am ali je pripravil kak?en odgovor (glede na to da avta vendarle ne znajo popraviti) na kar mi odgovori da je edini odgovor ta da ni? za mene ne more narediti in da bom tak uradni odgovor prejel jutri

-kar se njega ti?e je avto popravljen

-mi pa svetuje da spet gram na servis (11-i?) in odsvetuje objavo problema v ?asopisih

 

 

 

Trej, dragi moji ljubitelji Mazde, ?e ima kdo kak?en predlog ali karkoli... Speak now!!!

 

LP!

Napisano

Sem kar ?alosten samo edini nasvet ki ti ga lahko dam je naslednji avto naj bo bencinar, jebe? ve?jo porabo ma? vsaj mir. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?zmeden? o pizdarija na kubik :(

 

 

tole se bere kot slaba grozljivka in kot ka?e bo? moral it po pravni poti... sicer skupnega 45 dnevnega roka, ko je avo bil na servisu kot ka?e ?e ni izpolnjenega ampak vseeno ni kej... o?itno bo? moral ?e ene parkrat avto tja peljat, da bo skupaj 45 dni in potem bo vsak odvetnik izposloval menjavo avta, ker tega o?itno ne znajo popravit.

 

A so ti kej predlagali, da bi avto odpeljali na diagnostiko v Avstrijo?

 

Sem kar ?alosten samo edini nasvet ki ti ga lahko dam je naslednji avto naj bo bencinar, jebe? ve?jo porabo ma? vsaj mir. :angry2:

 

sam tole mu pa zdejle res ni re?itev, da naj bo naslednji avto bencinar (?e se spomnim Suicidalovega problema z bencinarjem pa sploh ne bi stavil na to :ne vem: )... zdaj mora s tem nekaj pametnega narest, ampak o?itno bo res treba z odvetnikom. Z mediji bi jaz ?e malo po?akal, da se ne izstreli vseh nabojev in da je to ?e vedno v rezervi kot pogajalski adut.

33112_1.png

Napisano

Uf, tole pa je sranje. Pa saj ?lovek kar ne more verjet. Kaj naj re?em, mediji, mediji....mogo?e bo potem kaj haska. Lahko ti probam kaj pomagat glede tega..

Napisano

Uf, tole pa je sranje. Pa saj ?lovek kar ne more verjet. Kaj naj re?em, mediji, mediji....mogo?e bo potem kaj haska. Lahko ti probam kaj pomagat glede tega..

 

What did you had in mind?

 

I'm open to suggestions!

 

In res hvala da ste postali odgovore, ker je ?loveku nekako la?je ko ve ni sam :blush:

Napisano

Zdravo....

 

Zdraha na kubik.... ni lih prijetno brat take disertacije problema in odnosta seervisa do strank.

 

Sicer je pa prav, da se pove kaj se dogaja, ne bo? verjel koliko ljudi iz koncerna Mazda, kot tudi z razli?nih servisov bere ta forum in probleme ki se dogajajo....

 

Ker pa je njihov primarni zaslu?ek servis mazd, verjemi, da se lahko zaradi takega prispevka stvari za?nejo odvijat hitreje...

 

V vsakem primeru pa dr?im pesti, da bo? zadevo speljal korektno.

 

 

Sre?no

 

David

Feel free....

Napisano

Ni fajn brati o takih zadevah, ki se lahko danes izgleda zgodijo vsakemu ... Upam samo, da nas bo cimmanj s takimi tezavami...

 

Jaz zaenkrat se nisem nekih vecjih problemov z Mazdami... (tok tok po lesu glavi)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

OK fantje mali update!

 

Danes sem ponovno bil na servisu in ne more? verjet...

 

Ra?unalnik ka?e da je avto v redu :whatever:

 

uuuuuuhhhhhhhh.......

 

?e bo to final update, potem je to super! Ampak glede na tvoje izku?nje...se ne bi prehitro veselil :) Razen, ?e je blo to sarkasti?no..:)

Napisano

Bemumast, o?itno mora? poiskat enga "orng" advokata, ki se zastop v tovrstne zadeve in ima ?e kak?en podoben primer, da bo vedel kako postopati v tvojem! :angry2:

 

Je pa tole ?iva SRAMOTA, tak?en odnos do strank. <_<

 

Do tistih 45 dni (na servisu), da ima? potem uradno zahtevati novo vozilo, mislim da na?alost zlepa ne bo? pri?el, saj ga enostavno ne bodo ve? ?eleli sprejeti ve? kot za kak?nih par uric (to sklepam tudi iz tega, da ti parkrat sploh niso hoteli dati potrdila o obisku pri njih)! :ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Uf,tole me malemkost spominja na moje obiskovanje Mazda servisa v Kp,kjer mi v garanciji

niso re?ili ni? glede lu?k na armaturi.Garancija je ?la...in snađi se.... :(:angry2:

 

 

Napisano

OK fantje mali update!

 

Danes sem ponovno bil na servisu in ne more? verjet...

 

Ra?unalnik ka?e da je avto v redu :whatever:

 

uuuuuuhhhhhhhh.......

 

?e bi rad potrditev pridi do mene pa bova preverila ?e je res vse ok.

Naj te ne bo strah ti bom đabe naredu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bi rad potrditev pridi do mene pa bova preverila ?e je res vse ok.

Naj te ne bo strah ti bom đabe naredu.

 

Kaj imas potrebno orodje (ra?unalnik in podobno)?

 

Zanimivo je dejstvo da je avto v?eraj spet imel pri?gane opozorilne lu?ke kot mnogokrat do zdaj.

Edina razlika je v temu da jih ra?unalnik ne zaznava.

Na ?alost pri sebi nisem imel foto aparata. Kot pa vidim spada foto aparat med obvezno dodatno opremo.

Napisano

Moram te pa pohvalt, da si se dobro lotil celotne zadeve, v kolkor se bo ?e zakompliciralo (treba met vse dokumentirano, magari slikovno gradivo), edino tako je lahko kaj uspeha in v tem primeru ga mora bit in ga bo! :angry:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

So?ustvujem s tabo. Sicer pa tkole. Potrdila ti najbr? res niso hoteli dajat ravno iz tega naslova, ker ?e ti:

- doka?e?, da je bil avto ve? kot 45 dni na servisu in je pri tem ?lo za t.i. "stvarno napako" so dol?ni:

a) vrniti denar

B) zamenjati izdelek z cenovno primerljivim novim izdelkom

 

Predlagam, da jih pritisne?, da ti pod nujno izdajo potrdila za ?as, ko je bil avto na servisu. Konec koncu je ?lo za eno in isto napako. Ne se pustit. To je vse. Ves material je potem na koncu pomemben, ko se gre zares.

 

lp in sre?no!

 

A.

Napisano

So?ustvujem s tabo. Sicer pa tkole. Potrdila ti najbr? res niso hoteli dajat ravno iz tega naslova, ker ?e ti:

- doka?e?, da je bil avto ve? kot 45 dni na servisu in je pri tem ?lo za t.i. "stvarno napako" so dol?ni:

a) vrniti denar

B) zamenjati izdelek z cenovno primerljivim novim izdelkom

 

Predlagam, da jih pritisne?, da ti pod nujno izdajo potrdila za ?as, ko je bil avto na servisu. Konec koncu je ?lo za eno in isto napako. Ne se pustit. To je vse. Ves material je potem na koncu pomemben, ko se gre zares.

 

lp in sre?no!

 

A.

 

Saj sem si ve?ino delovnih nalogov priskerbel (mislim da kak?nih 8 ali 9).

 

 

Moram te pa pohvalt, da si se dobro lotil celotne zadeve, v kolkor se bo ?e zakompliciralo (treba met vse dokumentirano, magari slikovno gradivo), edino tako je lahko kaj uspeha in v tem primeru ga mora bit in ga bo! :angry:

 

Jaz pa moram pohvalit tale forum. Fantje res ste prva liga.

 

Hvala!

Napisano

?e en no?ni update.

 

Torej danes na servisu niso ugotovili nobene napake v avtomobilovi zgodovini, ?eprav smo v?eraj 3-krat imeli napako in pri?gane lu?ke (oran?ne).

Do sedaj je ra?unalnik vsaki? ko se je lu?ka pri?gala ob naslednjem pregledu pokazal problem.

Torej zdaj mi je edino upanje fotografski posnetek!

 

G. Majes mi je rekel da on ne ve kaj bi s avtom delal glede na to situacijo (ra?unalnik) in naj se obrnem na uvoznika, g. ?vanuta, direktorja MMS.

 

Ko sem se pa zve?er vrnil domov sem na mailu na?el dolgo pri?akovani odgovor g. ?vanuta v kateremu se opravi?uje za zamudo z odgovorom, pove da je po njihovih podatkih avto popravljen in me prosi da se v prihodnje ne obra?am ve? na njega, ampak samo na tehni?no slu?bo (zdaj pa ?e enkrat preberite prej?nji odstavek).

Napisano

Kaj imas potrebno orodje (ra?unalnik in podobno)?

 

 

 

Imam, imam.

 

Macolo pa v?igalnik imam, ?e le najdemo napake.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zadeva je zrela za enga konkretnega pravnika (ne odla?aj), katermu predaj vso zbrano dokumentacijo, pa jih naj pri?pona ob steno, pol pa bomo vidli kdo bo postal poni?en in ali bojo kon?no dojel, da je „kupec ? kralj“! S tak?nim odnosom do strank namre? lahko kar „?tacuno“ zaprejo, ker jih nih?e niti povohal ne bo ve?.

 

Glede aktualnega servisa (predvidevam da je BTC), bi ti mogo?e priporo?il, da gre? ?e na kakega drugega (samo k Mo?niku ne, a ne Ajvar), pa morda kaj uspejo ? ve? glav ve? ve, baje! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

David a temo o problemih z mazdo 5 od zvonkota si prebral tukaj na forumu? Zadnji? sem bral tisto temo, na koncu se naj bi nekdo od zgoraj vsedel v njegov avto in res videl, da ni kriv na?in vo?nje. Potem so mu menjali celega boga itd..Me zanima kako je sedaj z zvonkotovo mazdo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.