Skoči na vsebino

Pritozbe - nezadovoljstva


jures

Priporočeno sporočilo

Sem ker odprl temo, ker se zna zgodit da se bo polnila - mogoce lahko admini vrzejo vse dosedanje notri, tu je moja, ki jo jutri dobi A-Cosmos!

 

Za: A-Cosmos d.d.

Celov?ka 182

 

1000 Ljubljana

 

 

Zadeva: Neprimeren odnos do stranke

 

 

 

Spo?tovani,

 

na vas se obra?am s tem dopisom, ker me je razjezil va? odnos na podlagi mojega obiska servisa v va?em podjetju meseca junija letos.

V servisu sem se oglasil z Mazdo Xedos 6 (GO M4-438), z eno samo ?eljo ? preveriti napako v?iga preko testerja v namen ugotovitve vzroka dolgega v?iga avtomobila. Gre namre? za starej?i avto, ki ima tudi ?e starej?i tip konektorja diagnostike.

 

Va?i serviserji so se samoiniciativno (brez diagnoze) odlo?ili, da bodo v avto posegli in obnovili del v?igalnega dela motorja, v kar sem privolil ker sem dobil zagotovilo, da je to vzrok napake in bo odpravljen. Zato sem od?el domov z avtobusom, ker sem bil nepripravljen na to, vendar v upanju da bo vozilo popravljeno.

 

Naslednji dan se je izkazalo, da napaka ?e vedno ostaja in da vzrok ni bil del, ki je bil v popravilu. Zatorej je g. Oliver sam predlagal, da pla?ilo ni bilo potrebno in mi predal vozilo (?e vedno s problemom na v?igu). Od?el sem brez pripomb, kajti vkolikor bi odkrili in odpravili napako bi bil ?e bolj zadovoljen, vendar je korekten odnos prevzema vozila odtehtal tudi to, da sem zopet pri?el iz Kranja z avtobusom.

 

In potem se je zgodilo, kak teden kasneje me g.Oliver pokli?e ?e sem re?il problem v?iga ? takrat sem ga ?e in to sam, nato pa me obvesti, da je v ?asu servisa Mazde Xedos 6 nastal stro?ek 80,00?, katerega me prosi poravnati.

Tu pa mi je prekipelo, kako lahko nek profesionalen in poobla??eni servis ob predaji vozila na kateremu va?a ekipa ni uspela odpraviti napake, katere nisem zahteval sam izjavi da pla?ilo ni potrebno, kasneje pa pokli?e da je? Naj spomnim, da sem zahteval diagnostiko, napako pa je poizku?ala odpraviti va?a ekipa samoiniciativno. ?e ve?, ob predaji vozila ste mi osebno dejali, da pla?ilo ni potrebno, ker niste uspeli odpraviti napake....

 

V telefonskem pogovoru, sem g. Oliverju zatrdil da bom pri?el pla?ati ra?un, vendar nisem utegnil zaradi zasedenosti, ?eprav sem se nekajkrat peljal mimo vas. In zato sem danes dobil ra?un po po?ti. Res lepo od vas, da tako skrbite za va?e stranke.

Tukaj ne gre za znesek ra?una, ampak za va? odnos, kot sem rekel imam namen ra?un pla?ati, in ga tudi sem ? prilagam potrdilo. Moj namen pla?ati ta ra?un osebno v va?em salonu pa je bil, da vam tudi osebno povem, da je to moj zadnji obisk v va?em salonu, a ker vam je ljub?a po?ta vam odgovarjam na ta na?in.

Ta dopis bo tudi viden ostalim Mazda uporabnikom, saj ugotavljamo v na?i ?e kar veliki skupnosti, da Mazda izgublja ugled zaradi slovenskih zastopnikov, ki jim je 1? ljub?i od odnosa s stranko, saj je prav ta moja izku?nja le ena izmed mnogih, ki jo prebiramo.

 

Hvala za razumevanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Alo model nasvidenje, hkrati pa napi?e?, da te k njim ne bo ve?. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo model nasvidenje, hkrati pa napi?e?, da te k njim ne bo ve?. ?zmeden?

 

:bravo:

 

v valu besa.....drugac pa Boss gives you wings...sem popravu pol

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav je, da se jim pove, ne razumem pa zakaj si jim neko stvar pla?al, ki ti ni? ne "nuca"! :P

 

Jaz je zihr ne bi, sploh ko je nisi naro?u, zdej ?e pa niso mel kej drucga po?et in so se posledi?no pa? tvojga ksedosa lotli, pa tut potem ni te?ava v teb, pa? pa njih, bumbarji nedorasli! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prav je, da se jim pove, ne razumem pa zakaj si jim neko stvar pla?al, ki ti ni? ne "nuca"! :P

 

Jaz je zihr ne bi, sploh ko je nisi naro?u, zdej ?e pa niso mel kej drucga po?et in so se posledi?no pa? tvojga ksedosa lotli, pa tut potem ni te?ava v teb, pa? pa njih, bumbarji nedorasli! :D

 

Zato, ker dokazujem da se ne gre za denar.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure, ma jebe? dnar, ?e ne?esa nisi naro?u, se tega ne pla?a, to je kot da gre? v Interspar po pivo, pa ti medtem ko hara? po trgovin, ti nekdo da v vozi?ek ?e video kamero, se prav zdej jo pla?a?, ko uleti? na kasso?

 

Kot da si jo ?elu, so ti jo pa? podtaknil, torej naj jo majo! :D

 

P.S. - o?itno teli serviserji ne dojemajo, da dober glas sicer se?e v 9. vas, medtem ko slab NA KONEC SVETA!!! :danzoman::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest pa? ne vozim ve? k Cosmosu.

 

?e bi bil veliko bolj pri ?, bi mogo?e ?e ?el, v kon?ni fazi smo vidl ?e veliko slab?ih servisov. But still, razen prijaznih gospodov na prevzemu nisem bil zadovoljen.

 

Po moje se jim zdej itaq sam ?e BMW-je ?raufa....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest pa? ne vozim ve? k Cosmosu.

 

?e bi bil veliko bolj pri ?, bi mogo?e ?e ?el, v kon?ni fazi smo vidl ?e veliko slab?ih servisov. But still, razen prijaznih gospodov na prevzemu nisem bil zadovoljen.

 

Po moje se jim zdej itaq sam ?e BMW-je ?raufa....

 

Glede na reklamo res.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok...mene nekaj mu?i...

 

namre?, izgleda da v SLO NI ve? po?tenega servisa za Mazda vozila, ki bi dejansko skrbel za stranko, jaz bom s 6ko tudi presedlal, saj mi je dopizdilo, ko sem na zadnji servis v pisni obliki predal seznam napak, ki jih ?elim odpravljene, in so kar dve od 5 kar tako pozabili... dve sta bili pa v garancijskem roku... tisto eno, ki jim je prinesla dodatne ure dela, pa so mi ponosno in masno zara?unali, poleg tega so li?arska dela opravljena obupno, ?ef pa se je zmano prepiral, da sem jaz k njim pripeljal avto, ki je popraskan po sprednjem braniku in zadaj po desnem blatniku, pa ?eprav se je vidlo, da je avto po?lajfan zaradi popravila zadnjih robov in odstranjevanja sprednjega odbija?a...

 

seveda sem na vse napake opozoril, ampak so mi ponosno zatrjevali da pa? to ni tako in je druga?e, torej sem pla?al in odpeljal...

 

nekaj ?asa sem se mu?il z dopisi po e-mailu, potem sem osebno razlo?il probleme in te?ave, potem so obljubili da bodo vse odpravili, zdaj pa se mi po garancijske li?anju zadnjih robov in notranjih robov na vratih, vse okrog avta vidi malomarnost pri delu...

 

in to NI bila edina malomarnost, ob popravilu v nesre?i po?kodovanega vozila so mi v motornem prostoru pozabili pi?tolo za zrak pihat!!!! - po mojem dopisu in vrnitvi pi?tole po po?ti se je ?ef sicer opravi?il...

 

res je da je avto star, ampak meni ima zelo veliko in pomembno vrednost...

avto je bil njihov, prvi lastnik ga je tam kupil, in jaz ravno tako... zato sem pa? vozil tja, kao iz zaupanja da poznajo avto in da bodo, kot obljubljeno ob nakupu vse po?lihtali in vse uredili...

 

servis je pa AS VELENJE

 

 

izgleda da je Labi eden redkih ki je v povpre?ju skoraj vedno zadovoljen s storitvijo servisa

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok...mene nekaj mu?i...

 

namre?, izgleda da v SLO NI ve? po?tenega servisa za Mazda vozila, ki bi dejansko skrbel za stranko, jaz bom s 6ko tudi presedlal, saj mi je dopizdilo, ko sem na zadnji servis v pisni obliki predal seznam napak, ki jih ?elim odpravljene, in so kar dve od 5 kar tako pozabili... dve sta bili pa v garancijskem roku... tisto eno, ki jim je prinesla dodatne ure dela, pa so mi ponosno in masno zara?unali, poleg tega so li?arska dela opravljena obupno, ?ef pa se je zmano prepiral, da sem jaz k njim pripeljal avto, ki je popraskan po sprednjem braniku in zadaj po desnem blatniku, pa ?eprav se je vidlo, da je avto po?lajfan zaradi popravila zadnjih robov in odstranjevanja sprednjega odbija?a...

 

seveda sem na vse napake opozoril, ampak so mi ponosno zatrjevali da pa? to ni tako in je druga?e, torej sem pla?al in odpeljal...

 

nekaj ?asa sem se mu?il z dopisi po e-mailu, potem sem osebno razlo?il probleme in te?ave, potem so obljubili da bodo vse odpravili, zdaj pa se mi po garancijske li?anju zadnjih robov in notranjih robov na vratih, vse okrog avta vidi malomarnost pri delu...

 

in to NI bila edina malomarnost, ob popravilu v nesre?i po?kodovanega vozila so mi v motornem prostoru pozabili pi?tolo za zrak pihat!!!! - po mojem dopisu in vrnitvi pi?tole po po?ti se je ?ef sicer opravi?il...

 

res je da je avto star, ampak meni ima zelo veliko in pomembno vrednost...

avto je bil njihov, prvi lastnik ga je tam kupil, in jaz ravno tako... zato sem pa? vozil tja, kao iz zaupanja da poznajo avto in da bodo, kot obljubljeno ob nakupu vse po?lihtali in vse uredili...

 

servis je pa AS VELENJE

izgleda da je Labi eden redkih ki je v povpre?ju skoraj vedno zadovoljen s storitvijo servisa

 

Ja,se strinjam.Samo ?e to je verjetno samo zaradi tega,ker je bil tam ?e tolikokrat,da ga ?e poznajo

po imenu. :bravo:

 

Meni se recimo,na servisu Avto plus Mazda v Kp sploh ne javijo ve? na telefon oz.ga ne dvignejo. <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne za?nem jaz pisat kaj o gorenjskem servisu. :angry2:

 

A je ze cas, da pripravimo kokice? :bravo::ouje:Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in to NI bila edina malomarnost, ob popravilu v nesre?i po?kodovanega vozila so mi v motornem prostoru pozabili pi?tolo za zrak pihat!!!! - po mojem dopisu in vrnitvi pi?tole po po?ti se je ?ef sicer opravi?il...

?zmeden??zmeden?

Sva ?e s prijateljem ugotovila, da je ve?ina servisov (v bistvu mehanikov) tak?nih, ne samo za Mazde. <_< Ko so ga zafrkavale zavore in je avto zategovalo, je mehanik rekel, da ni? ne ?uti in, da ?e ne more biti nekaj huj?ega. Potem je prijatelj sam ?el rihtati bremze je bilo pa dobro. Pa takih primerov, ko je lastnik na koncu raje sam in bolje po?timal ni malo.

Problem je ker vsak serviser bi najraje videl, da bi delal samo redne servise. Zabita ov?ka (v nadaljevanju: stranka) pripelje tja avto, oni ga vr?ejo na dvigalo, zamenjajo olje, kak?ne filtre, mogo?e kdaj sve?ke jermena in gume pa vsako podlo?ko ra?unati in kasirati kot bi se cel dan zafrkavali. No, ?e je malo bolj?i avto se gre kak vajenec ?e malo peljati. Stranka zadovoljna odpelje, s su?o v denarnici in s toploto v sr?ku saj so bili tako lepo prijazni. Ko gre pa za okvare, ki jih je treba odkriti, si vzeti ?as, bi pa najraje vse skupaj poslali nekam. Potem pa pride do kak?nih pregovrajanj (KAALman) in je stranka o?itno najve?ja nadloga za serviserja kljub temu, da ji mastno zra?unajo, da ne re?em okradejo pri belem dnevu. :whatever: Ne peljem avta na servis, da bi mi zra?unali naprimer 50? samo za delo, menjavo olja in filtra, ki traja v najslab?em primeru 15 minut, ?e se ravno uvaja kak vajenec. :whatever: ?e bolj smotano je pa to, da dokler je avto v garanciji si takoreko? prisiljen, da hodi? k tak?nim ?alabajzarjem. Stranka nima o?itno nikoli prav, ?e za?ne misliti s svojo glavi. Hmmm, mogo?e bi bil Lojz primeren, da dela na kak?nem servisu saj podobno razmi?lja. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ob vsem temu moram pohvaliti Interclass servis, kjer sta obe moji Mazdi bili tudi kupljeni - 5ka in 7ka. Korekten odnos, 'zmerne' cene in predvsem brez presene?enj.

 

Primer:

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=154621

 

Primer 2:

na Mazdi 5 so serijsko napako ?kripanja podvozja odpravili brez napak pod garancijo - ?e ve? po menjavi gumic, ki so ?kripale so naro?ili tudi amortizer ki je ?kripal in ko so ga dobili sem zopet z veseljem pri?el na menjavo.

 

Seveda je to njihova dol?nost a Mo?nik ( :D ) je dan poprej rekel ni problem, pripelji zjutraj, po?akaj eno uro in bo v redu - bomo podmazali, jaz pa sem na netu nasel service bulletin, ki to?no navaja menjavo gumic in pregled podvozja....

 

P.S. Pa berejo nas - ze to kaze na to da jim ni vseeno..... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

En takih je tudi AvtoRent Gorica (na zalost).

xedoska je bila po velikem servisu v obupnem stanju, in sem menjal jermene in tudi ?ponar jermena je bil preve? zategnjen in je odletel...

Dobro re?e? to je 16 let star avto, ampak Blaz novi lastnik moje ?rne Mazde 5 GTA me kli?e ves posran, da se je ustavil na cesti ker mu ruzijo diski....po pogovoru sem izvedel da se pelje iz omenjenega servisa kjer so mu delali servis na 40.000km!!!!! in dali notri prevelike plo??ice ki so drsale po diskih.

 

Cena? skoraj 500? za ta servis!!!!!!!!!!!!!

 

Rekel sem mu samo pejd nazaj, zrihtajo naj takoj preden bo se vecja skoda in res - napaka servisa....ajme jojme...

 

?e prej pa mu niso hoteli opraviti servisa, ker na digitalni knji?ici ni bilo servisa na 1500 in 20.000km, ampak sem mu ob predaji vozila dal kopije ra?unov!!! Nato sem sel jaz do mo?nika (1500km) in interclassa (20.000km) da vpi?ejo zgodovino, pol je blo pa ok...mislim ej...

 

Kot sem napisal v pismu Mazde izgubljajo ugled zaradi servisne mreze ne zaradi tehnike!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa servis BTC....6 let pa brez pripomb....bi skoraj kupil se enkrat mazdo sam zaradi servisa :)

 

Tebi bi se ze to bolj spla?alo, sej si ze velik delov zamenjal...(se pravi da majo tebe tudi zelo radi.. :cheers: )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da bo treba takele prito?be dajat ?e MMS-ju v vednost. Naslednja in?tanca je Avstrija al pa direkt Japoncem v Hiro?imo...

 

Pomoje tako ali tako pride to tudi po ovinkih do MMSa :) ... Saj se firme ukvarjajo s klipingom in uvozniki pomoje tudi placujejo za to, da dobijo to, kar se pise okoli njihovega posla, servirano na mizo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaalman AS VELENJE? tam nikoli no bilo ne vem kak?nih probelemov...

je pa kr okej Selmar v celju takoj iz avtoceste izvoz center... mi jo zdej tja vozmo ker je bli?je in so super mehankarji! tudi odnos soliden!

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ?e moje mnenje okol AS Skorn?ek Velenje, sicer sem njihova stranka v zadnjega pol leta ?ele, od kar imam Mazdo in moram re?i, zaenkrat je njihov odnos prav korekten, sem ravno v?eraj ?el reklamirat pokrov za gorivo in bila je ?isto nenavadna zadeva uredili v minuti malo podmazali in sedaj dela kot je ob nakupu, pri prvem servisu, ki sicer ni bil obvezen, je bilo vse kot smo se dogovorili, tudi cena, res da je olje drago, kar ni ni? novega, pa? vsi servisi od ne?esa pa? morajo ?iveti. Tako, da zaenkrat sem zadovoljen z njimi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no pa ?e jaz pristavim svoj "lon?ek"

klical sem v AS Velenje da bi poizvedel za ceno in seveda naro?il zglob .

cene in zgloba ni bilo od nikoder :angry: ?eprav sem ve?krat poklical misle? da so pozabili name tak da zdaj se z slovenskimi mazda serviserji sploh ne ukvarjam ve?.So pa zato servisi (in deli(Mazda Marko Leibniz)) :bravo: v Avstriji cenej?i, ni bolj vljudni do strank ....tak da ?e sre?a da sem blizu Avstrije doma :bravo:

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede AS Velenje bi pa jaz reku, da sem jih parkrat kontaktiral po mejlu (konkretno komuniciral z gospo Anelo), pa je trajalo ko sto mater da sem dobil odgovor! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje z AS Velenje sem ?e opisal v enem drugem postu, prilagam ?e 1x:

"Ne vem, Skorn?ek mi je bil kar OK 2 leti nazaj, zadnje ?ase pa so se, po mojem, zelo pokvarli. Postali so neprijazni, nepripravljeni na pogovor, informacij nisem dobil, dolo?enih stvari sploh niso pregledali ker kao "ni blo ?asa", skratka odnos se je pokvaril. Ob?utek imam, da jim gre predobro oz. da se je odlo?il, da narediti za stranko "nekaj ve?" ni potrebno. Ne vem, mene ve? tam ne bo videl..."

 

Se moram kar strinjat s Kaalmanon in ostalimi, da je odnos pri njih ratal katastrofa, npr. za predra?un za zadnji servis sem poslal mail, nato pa sem moral ?e 3x klicat da sem ga sploh dobil. Ma idte u qurac, da jih moram prosit ?e lahko denar pustim pri njih al kaj?!. Sam sebi se zdim butec da sem tja vozil, sploh ?e upo?tevam da mi Velenje ni blizu, da rabim do njih vsaj 45min itd. Vsekakor pa me ve? ne vidijo tam...

 

Se pa strinjam z ostalimi, Mazda si je pri meni zapravila ugled predvsem zaradi slabega odnosa na servisih (izku?nje imam ?e z ?erbinek in Gama); ?e so cene dvignili v nebo in so eni dra?jih servisov (?e ne celo najdra?ji za "ne-premium" znamko) potem se naj vsaj obna?ajo ceniku primerno. Ker pa se ne, je to verjetno moja zadnja Mazda...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izku?nje z AS Velenje sem ?e opisal v enem drugem postu, prilagam ?e 1x:

"Ne vem, Skorn?ek mi je bil kar OK 2 leti nazaj, zadnje ?ase pa so se, po mojem, zelo pokvarli. Postali so neprijazni, nepripravljeni na pogovor, informacij nisem dobil, dolo?enih stvari sploh niso pregledali ker kao "ni blo ?asa", skratka odnos se je pokvaril. Ob?utek imam, da jim gre predobro oz. da se je odlo?il, da narediti za stranko "nekaj ve?" ni potrebno. Ne vem, mene ve? tam ne bo videl..."

 

Se moram kar strinjat s Kaalmanon in ostalimi, da je odnos pri njih ratal katastrofa, npr. za predra?un za zadnji servis sem poslal mail, nato pa sem moral ?e 3x klicat da sem ga sploh dobil. Ma idte u qurac, da jih moram prosit ?e lahko denar pustim pri njih al kaj?!. Sam sebi se zdim butec da sem tja vozil, sploh ?e upo?tevam da mi Velenje ni blizu, da rabim do njih vsaj 45min itd. Vsekakor pa me ve? ne vidijo tam...

 

Se pa strinjam z ostalimi, Mazda si je pri meni zapravila ugled predvsem zaradi slabega odnosa na servisih (izku?nje imam ?e z ?erbinek in Gama); ?e so cene dvignili v nebo in so eni dra?jih servisov (?e ne celo najdra?ji za "ne-premium" znamko) potem se naj vsaj obna?ajo ceniku primerno. Ker pa se ne, je to verjetno moja zadnja Mazda...

 

Mojster prpel do mene, ti dam ?e pivo al pa 2, pa bolj civilno ceno. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.