Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim nasvet...kje se nahaja egr ventil (6-ka cd143), kako ga najla?je o?istit in s ?em...

 

Hvala za nasvet...

 

?e si z gorenjskega konca, prid do mene ti bom js to naredu, je kr mal problem ker ena cev "malo" ?pona pa ga te?ko dol dobi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rabim nasvet...kje se nahaja egr ventil (6-ka cd143), kako ga najla?je o?istit in s ?em...

 

Hvala za nasvet...

 

Kako ve?,da je umazan?

 

 

Napisano

Simptomi....

Pri malo gasa ne potegne kot bi mogo...

in rahlo cuka....samo pri ne?nem dodajanju gasa...?e pohodim gas vse ok....

in kolk sem se seznano bi to znal bit egr...

 

 

?e si z gorenjskega konca, prid do mene ti bom js to naredu, je kr mal problem ker ena cev "malo" ?pona pa ga te?ko dol dobi?.

 

?al s ?tajerske... :(
Napisano

Simptomi....

Pri malo gasa ne potegne kot bi mogo...

in rahlo cuka....samo pri ne?nem dodajanju gasa...?e pohodim gas vse ok....

in kolk sem se seznano bi to znal bit egr...

?al s ?tajerske... :(

 

Meni je to konkretno pokazalo z lu?kami na armaturni.Sem ga probal ??istit samo je bilo isto.

 

 

Napisano

Igor, ?e se ne motim si enkrat ?e ?istil EGR? Koliko ?asa je od tega oz. koliko km si naredil?

 

pri nekaterih znamkah se ga da lepo o?istit in deluje,pri M6 je pa to bolj kot ne jalovo po?etje.

Traja le kratek ?as ali pa ni?.Nov stane 311?. <_<

 

 

Napisano

Pozdravljeni

 

Pravilno/temeljito ??i??en EGR ventil je enakovreden novemu, in tudi zapacal se bo prav tako hitro kot nov ( vse je odvisno od vo?nje ).

Pri ?i??enju bodite pazljiv na membrano, da jo ne po?kodujete, vse ostalo pa je enostavno. ?isti se s sprejem za pranje motorja.

 

Lep pozdrav

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano
Da se ne bo kdo matral, pri M6 tud pribli?no ni tako.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da se ne bo kdo matral, pri M6 tud pribli?no ni tako.

 

 

 

 

ti ?e ve? si mel pri men izku?nje, sam lu?ke pa ?e zmer gorijo pa ?eprav je blindiran

Napisano

ti ?e ve? si mel pri men izku?nje, sam lu?ke pa ?e zmer gorijo pa ?eprav je blindiran

 

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

 

evo drug teden pridem zaradi roloja , pa bo? ?e to iz rokava stresu kar ma?.
  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Kdaj bo? prletu mim, mam ?e neki v rokavu ?

 

Sicr je tema mal stara, pa vseen:

 

Ravn tko man problem z egr ventilom. Lucke za check engine pa asr mi svetlo nekak ze ene 40000 km. Ko je vlazno, opazam, da se lucke ugasnejo, drugac ne. Spucan je bil ze 2x, zdej kako, je vprasanje.

 

Kdaj in kje pa mate vi servis, ce bi loh prsu? Sm iz kamnika, prpelem se kamorkol. Hvala za kakrsnk feedback, ker mi grejo tele lucke ze posten na zivce. Lp

Napisano

Sicr je tema mal stara, pa vseen:

 

Ravn tko man problem z egr ventilom. Lucke za check engine pa asr mi svetlo nekak ze ene 40000 km. Ko je vlazno, opazam, da se lucke ugasnejo, drugac ne. Spucan je bil ze 2x, zdej kako, je vprasanje.

 

Kdaj in kje pa mate vi servis, ce bi loh prsu? Sm iz kamnika, prpelem se kamorkol. Hvala za kakrsnk feedback, ker mi grejo tele lucke ze posten na zivce. Lp

 

S pucanjem ne bo? ni? re?il-vsaj pri takem, ki ima gor na vrhu elektroniko.Enostavno ?e ?e samo za trenutek zazna nepravilne izpuhe ti lu?ke zagorijo in se nekaj ?asa ne ugasnejo ve?.Ugasne? jih ali z resetiranjem z ra?unalnikom ali tako, da izklopi? akomulator. Meni je Batko blindiral EGR.Nekaj ?asa je bilo v redu in spet so se pojavile.Mislim, da nam ni druge, ko gazamenjat z delujo?im-ali rabljenim ali novim. <_<

 

 

Napisano

S pucanjem ne bo? ni? re?il-vsaj pri takem, ki ima gor na vrhu elektroniko.Enostavno ?e ?e samo za trenutek zazna nepravilne izpuhe ti lu?ke zagorijo in se nekaj ?asa ne ugasnejo ve?.Ugasne? jih ali z resetiranjem z ra?unalnikom ali tako, da izklopi? akomulator. Meni je Batko blindiral EGR.Nekaj ?asa je bilo v redu in spet so se pojavile.Mislim, da nam ni druge, ko gazamenjat z delujo?im-ali rabljenim ali novim. <_<

 

Nekaj sem razmi?ljal, da bi blindirali ?e elektroniko. Kaj avto ti vle?e normalno zdaj ki je blindiran? Ko najdem re?itev te pokli?em da provamo :D

www.gistel.si

Napisano

Nekaj sem razmi?ljal, da bi blindirali ?e elektroniko. Kaj avto ti vle?e normalno zdaj ki je blindiran? Ko najdem re?itev te pokli?em da provamo :D

 

Ja, avto gr po mojem ? bolj? kot prj pa tudi pije se mi zdi manj.Samo te nesre?ne lu?ke se pi?gejo.

Batko, dej probej kej stuhtat. :D

 

 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.

Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'? :)

Napisano

Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.

Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'? :)

 

Ne diraj lava dok spava....ti bo ze sam avto povedal, kdaj ga je treba cistit... :)

www.gistel.si

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.

Napisano

Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.

 

En ?as bo? imel mir, potem bo treba ponovit postopek...kdaj pa je odvisno kak?ne relacije vozi? :D

www.gistel.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.