Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Enkrat sem ?e pisal e ta?avici, in zahvala za odpravo gre forumu in X6Y6, hvala ?e 1x.

Sicer z mazdico je vse ok ima sedaj 135k. Moti me pa ko vozim recimo na 3. ali 4. prestavi na cca 2.200 obratih in pohodim plin brez menjave prestave, mi vrtljaji kar posko?ijo na cca 3.200 avto sicer pospe?uje , vendar je ta nenaden skok vrtljajev malo ?uden.

Poleg tega imam ob?utek, da je moja sklopka zelo trda ali so vse sklopke M6 malo tr?e (ne zahtevam, da so kot npr Citroenove)

 

Lahko da je to vse to narmalno, ne vem.

Napisano

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

 

res je vedno gre do enakih obratov. glede smrada pa zaenkrat nosem za?util ni?, bom pa bolj pozoren na to.X6V6 hvala

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

Napisano

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

 

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

 

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

 

 

Narobe sem napisal. V mojem primeru se brzinomer obna?a normalno.

Napisano

Narobe sem napisal. V mojem primeru se brzinomer obna?a normalno.

 

aha ok... pol pa kar dr?i kar je Yavarye napisal

33112_1.png

Napisano

Kaj pa ?e je z protizdrsnim sistemom kaj narobe?

 

To dela druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

 

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

No ko sem ?e na?el tole debato je res sklopka vsega kriva, poleg tega me je razveselila vest o novem vztrajniku - to je ?ele stro?ek cca 600 eur , superca. sklopka sploh ni problem v primerjavi z vztrajnikom.

no kakorkoli bomo ?e pre?iveli

l.p

Napisano

Ti si opisal okvaro tako kot, da bi se to dogajalo na ra?unalni?ki igrici, kjer opazi? samo nagel skok ?tevca obratov. Pa ni tako. Pri dodajanju gasa ti se je motor zavrtel v "prazno". A nisi imel ob?utka kakor, da so ti kolesa pri?la na ledeno podlago in spodrsujejo? S takim nepoznavanjem tehnike se prav lahko dovedemo v kako neprijetno situacijo. Ko se spodrsavanje za?ne lahko z avtomobilom ?e dale? pripeljemo, ?e se spodrsavanju izognemo, lahko pa sklopko skurimo takoj in je potem potrebna avtovleka. Tako si lahko nepotrebno nabijemo stro?ke, ki so sorazmerni oddaljenosti od servisa. V svoji karieri sem ?e ve?krat menjal sklopko, vendar nikoli ni bilo potrebno zamenjati vztrajnika. Zakaj bi to bilo potrebno pri Mazdi pa mi ni jasno. ?emu si dvigati stro?ke popravila?

Da ni slu?ajno "vztrajnik" ko?ara sklopke?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

 

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

 

Seveda ne more? vrtati lukenj kar tja v en dan, vendar ko je tako veliko lukenj, kot jih je na zgornji sliki, je osnovni namen zmanj?anje te?e in tako inertnosti vztrajnika. Morajo pa biti tako razporejene, da je vztrajnikov disk balansiran.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Imam Matdo6 100kw 2004 z 138000km.

Pred ne davnim sem opazil da mi pri speljevanju avto cuka kot da bi drsela sklopka. Pri spu??anju pedala sklopke ?utim da prime nekje 2 cm preden spustim pedal sklopke do konca.

Druga?e med samo vo?njo se avto obna?a normalno in nimam nobenih iznenadnih skokov obratov, kot se nekateri napisali. Je pa opazit med ni?anjem iz 3 v 2 brzino to isto cukanje oz. spodrsavanje.

 

Zato me zanima va?e mnenje ali je ?la sklopka, ali pa kaj drugega.

 

Uro?.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

potro?ni material je ponavadi poceni, tako da mislim da je to nateg, ne pa potro?ni material .. :angry:

 

..no po mojem pisanju lahko sklepate, da gre tudi meni vztrajnik po?asi h koncu ( M6d, 2004, 160k km)..

 

zvok je zelo podoben

. Ob?asno ?utim tresljaje na sklopki. Ne ?utim pa tresljajev pri speljevanju ali menjanju navzdol.. teh tresljajev (?e) ni..

 

zanima me.. ali je pri menjavi sklopke potrebno vzeti motor ven? ali se da dvomasnega zamenjati na 'good old' enomasni? ..pri VW sem bral da na nekateri modelih je to mo?no.. tukaj na mazda forumu tega ?e nisem zasledil. Kaj je najbolje menjati zraven? ?e potisni le?aj in sklopko? Je tukaj kak mojster ki to zna oz. mi da kdo kak?no priporo?ilo za kakega mojstra (najraje v okolici NM ali na severnem primorskem)? Le?i kaj od tega komu doma v gara?i (:blush:) oz. ima kake veze pri nabavi le tega... svoje avtomobile vedno lepo skrbim.. ampak 1400? z en kur.ćev vztrajnik mi je pa vseeno malo tuma?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.