Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Enkrat sem ?e pisal e ta?avici, in zahvala za odpravo gre forumu in X6Y6, hvala ?e 1x.

Sicer z mazdico je vse ok ima sedaj 135k. Moti me pa ko vozim recimo na 3. ali 4. prestavi na cca 2.200 obratih in pohodim plin brez menjave prestave, mi vrtljaji kar posko?ijo na cca 3.200 avto sicer pospe?uje , vendar je ta nenaden skok vrtljajev malo ?uden.

Poleg tega imam ob?utek, da je moja sklopka zelo trda ali so vse sklopke M6 malo tr?e (ne zahtevam, da so kot npr Citroenove)

 

Lahko da je to vse to narmalno, ne vem.

Napisano

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sklopka je naredila svoje. Lahko pa da je za?ela ?tekati hidravlika sklopke (cilinder na sklopki ali pa pedalu), ?e je to potem ?imprej zrihtat, ker druga?e bo stro?ek menjave sklopke prevelik.

Verjetno potem tudi smrdi okrog avta ko se ustavi? ?

Pa vedno gre do enakih obratov, ko ga "pohodi?" ?

 

res je vedno gre do enakih obratov. glede smrada pa zaenkrat nosem za?util ni?, bom pa bolj pozoren na to.X6V6 hvala

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

Napisano

Pri moji m6 se je za?elo dogajati isto. Prva pohodim gas - ne zgodi se ni? nenavadnega. Druga - gas do konca - tudi ni?. V tretji grejo obrati od 2000 do 3000, avto se pa ful dere. Najprej nisem bil pozoren in sem to pripisoval spolzkemu cesti??u in da se kolesa vrtijo v prazno. ?udno pa je bilo, ker v tem primeru tudi brzinomer popizdi.

 

A je to sklopka ali kak?na hidravlika. Smrdi ni?.

 

Sem pa probal tudi dat v prvo zategnit ro?no in potem sem spu??al sklopko, Avto je crknil na zadnjih 3-5 centimetrih.

 

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kuplunga je podelala svoje.

Tisti test pa naredi v 4-5 prestavi pa bo? potem videl kaj se bo zgodilo.

 

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ampak pravi, da tud brzinomer popizdi. Po moje se meri hitrost nekje na gredi se pravi za menjalnikom in ?e bi sklopka drsela bi brzinomer ?e vedno kazalrealno hitrost. Al se motim? :ne vem:

 

 

Narobe sem napisal. V mojem primeru se brzinomer obna?a normalno.

Napisano

Narobe sem napisal. V mojem primeru se brzinomer obna?a normalno.

 

aha ok... pol pa kar dr?i kar je Yavarye napisal

33112_1.png

Napisano

Kaj pa ?e je z protizdrsnim sistemom kaj narobe?

 

To dela druga?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej ko po?tudira da se eno od gnanih koles prehitro vrti, glede na ostala kolesa, ga enostavno zabremza, tako da se mo?-navor "po?lje" na kolo ki ima bolj?i oprijem, ?e pa tud s temi prijemi ne re?i zadeva pa za?ne ni?at vrtljaje in jemat mo?.

Kuplunga tle nima veze.

Pa predno kdo vpra?a, lu?ka dela z konkretno zamudo 3-6 sekund, ponavadi po?miga ?ele pol ko je ?e vse mimo. <_<

 

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To je pa absolutno res.Ima malo kasno paljenje. :D

 

 

No ko sem ?e na?el tole debato je res sklopka vsega kriva, poleg tega me je razveselila vest o novem vztrajniku - to je ?ele stro?ek cca 600 eur , superca. sklopka sploh ni problem v primerjavi z vztrajnikom.

no kakorkoli bomo ?e pre?iveli

l.p

Napisano

Ti si opisal okvaro tako kot, da bi se to dogajalo na ra?unalni?ki igrici, kjer opazi? samo nagel skok ?tevca obratov. Pa ni tako. Pri dodajanju gasa ti se je motor zavrtel v "prazno". A nisi imel ob?utka kakor, da so ti kolesa pri?la na ledeno podlago in spodrsujejo? S takim nepoznavanjem tehnike se prav lahko dovedemo v kako neprijetno situacijo. Ko se spodrsavanje za?ne lahko z avtomobilom ?e dale? pripeljemo, ?e se spodrsavanju izognemo, lahko pa sklopko skurimo takoj in je potem potrebna avtovleka. Tako si lahko nepotrebno nabijemo stro?ke, ki so sorazmerni oddaljenosti od servisa. V svoji karieri sem ?e ve?krat menjal sklopko, vendar nikoli ni bilo potrebno zamenjati vztrajnika. Zakaj bi to bilo potrebno pri Mazdi pa mi ni jasno. ?emu si dvigati stro?ke popravila?

Da ni slu?ajno "vztrajnik" ko?ara sklopke?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vztrajnik je tisti velik metalni disk na zadnji strani (pogonski) motorja, ki ima na zunanjem robu narezane zobe. Preko teh zob ?tarter po?ene motor. Na njega se na?raufa sklopka.

Sklopka je na spodnji sliki

post-483-1264670480_thumb.jpg

to pa je vztrajnik. Ta na sliki je ?portna izvedba z luknjami so zmanj?ali maso, kar omogo?a ve?jo posko?nost motorja.

post-483-1264670503_thumb.jpg

 

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z luknjami ga tudi centrirajo, da ne trese.

 

Seveda ne more? vrtati lukenj kar tja v en dan, vendar ko je tako veliko lukenj, kot jih je na zgornji sliki, je osnovni namen zmanj?anje te?e in tako inertnosti vztrajnika. Morajo pa biti tako razporejene, da je vztrajnikov disk balansiran.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Imam Matdo6 100kw 2004 z 138000km.

Pred ne davnim sem opazil da mi pri speljevanju avto cuka kot da bi drsela sklopka. Pri spu??anju pedala sklopke ?utim da prime nekje 2 cm preden spustim pedal sklopke do konca.

Druga?e med samo vo?njo se avto obna?a normalno in nimam nobenih iznenadnih skokov obratov, kot se nekateri napisali. Je pa opazit med ni?anjem iz 3 v 2 brzino to isto cukanje oz. spodrsavanje.

 

Zato me zanima va?e mnenje ali je ?la sklopka, ali pa kaj drugega.

 

Uro?.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

potro?ni material je ponavadi poceni, tako da mislim da je to nateg, ne pa potro?ni material .. :angry:

 

..no po mojem pisanju lahko sklepate, da gre tudi meni vztrajnik po?asi h koncu ( M6d, 2004, 160k km)..

 

zvok je zelo podoben

. Ob?asno ?utim tresljaje na sklopki. Ne ?utim pa tresljajev pri speljevanju ali menjanju navzdol.. teh tresljajev (?e) ni..

 

zanima me.. ali je pri menjavi sklopke potrebno vzeti motor ven? ali se da dvomasnega zamenjati na 'good old' enomasni? ..pri VW sem bral da na nekateri modelih je to mo?no.. tukaj na mazda forumu tega ?e nisem zasledil. Kaj je najbolje menjati zraven? ?e potisni le?aj in sklopko? Je tukaj kak mojster ki to zna oz. mi da kdo kak?no priporo?ilo za kakega mojstra (najraje v okolici NM ali na severnem primorskem)? Le?i kaj od tega komu doma v gara?i (:blush:) oz. ima kake veze pri nabavi le tega... svoje avtomobile vedno lepo skrbim.. ampak 1400? z en kur.ćev vztrajnik mi je pa vseeno malo tuma?.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.