Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je Mazda 6 letnik 2005 136CD, po ?tevcu 115000km. Zadnje ?ase se mi dogaja, da postane pri prestavljanju pedal sklopke popolnoma mehek, pri naslednjem prestavljanju pa popolnoma normalen, bolj trd. Sklopka ?e ni? ne drsi, avto mogo?e edino malo potrese pri speljevanju. Nekdo mi je rekel, da je to potisni le?aj (zgornji ali spodnji ali oba). Kaj vi mislite? Ali moram ?imprej na servis ali naj ?akam na kak?ne druge simptome?

Napisano

Pri kolegovi MX5 se je dogajalo zelo podobno (zjutraj ?e je bil avto izven gara?e je moral sklopko pumpat, da je lahko za?altov), potem pa se je vse skupaj z vi?jo temperaturo zunaj in tudi motorja, u?timalo, vendar pedal sklopke pa je ostajal precej mehak! Na koncu se je zamenjalo cilindr?ek hidravli?ne sklopke in zdej use skupej ?tima! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na premacyju sem moral jaz tudi zamenjati cilinder sklopke pri menjalniku pa je sedaj vredu

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

Napisano

Sem ?e odzra?il in te?ava ostaja. Ali je ta cilinder hidravli?ne sklopke potrebno takoj zamenjat, da ne pride do kak?ne ve?je okvare ali lahko ?e malo po?aka? Koliko ? pa je to kaj?

 

 

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri nas je nakoncu bilo potrebno pa? napumpat sklopko da je delala ko je avto stal.

 

cena cca 120? (LUCAS TRW)

 

men so menal sklopko pa vztrajnik

jur?ka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
    • Bolje da ne zaidemo v porabo kuhančkov, ane.
    • Ti bi ga prodal po dveh letih za tak denar? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.