Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja vsakic, ko je kaksen golf na testu pol raje sploh ne gledam (sploh velja za une "vergleich test" variante)

 

so mi pa zelo vsec tehnicni podatki in meritve pri auto motor und sportu, se posebej ko naredijo kaksen master test...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Kar se ti?e porabe na testih majo to zelo lepo zrihtano na Siolu.....avto vedno peljejo po to?no dolo?eni trasi (Dol?ina testnega kroga 140 km; 16,9 km mesto / 18,8 km obvoznica / 24,8 km avtocesta / 39,3 km pode?elje umirjeno / 40,2 km pode?elje ?portno.)....in je pomojem poraba ?e kar blizu realne :bravo:

 

Primer testa: http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomob...type-s_1-8.aspx

Napisano

Dru?ba, kolk imam lahko odstopanja pri zimski gumi dimenzije 225-50/17...... oziroma, katere dimenzije pa?ejo zdraven?

 

 

LP D

Feel free....

Napisano

Dru?ba, kolk imam lahko odstopanja pri zimski gumi dimenzije 225-50/17...... oziroma, katere dimenzije pa?ejo zdraven?

LP D

 

na primer gres na google in napi?e? tire calculator

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Just shoot me baby.... :)

 

Sam da vem... ker bi rad imel zimske maaalo tanj?e kot sicer.... :bravo:

Feel free....

Napisano

pa sej sem napisal 215/55 17

pa mislim, da cenovno je isto kot tvoje? nisem preprican...check it out

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

I??em razli?ne opcije ja... ampak jebi ga... VSE je drago.... bemti mravljo in izvenserijske mere... <_<

Feel free....

Napisano

pa sej sem napisal 215/55 17

pa mislim, da cenovno je isto kot tvoje? nisem preprican...check it out

 

Za 205/55/17, ka?e na tyre calculator da je najmanj odstopanja, pri 215/55/17 pa diameter diff: +1.75% , speedometer will read slower than actual

 

Original tire

Sidewall: 4.43 in

Radius: 12.93 in

Diameter: 25.86 in

Circumf: 81.24 in

Revs/mile: 779.95

 

New Tire

Sidewall: 4.44 in

Radius: 12.94 in

Diameter: 25.88 in

Circumf: 81.30 in

Revs/mile: 779.36

 

 

Speedometer reading with new tire is 0.08% too slow.

When your speedometer is reading 60mph you are actually traveling 60.05mph.

Napisano

ko smo pri zimskih gumah: malo sem pogledal lasiceve cene in vidim, da je sava res poceni

 

AP 195/65 R 15 SA ESK-S3 91TMS KOM 40.70 48.84

 

in to je cena brez popusta...

 

najbrz drugje je tud isto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, tiste je kar te?ko dobiti, ampak se dobi, mah bolj se je bat za kak?ne vtikljive policaje oz. bog ne daj da ima? nesre?o in ti grejo gume gledati ter vidijo da niso ok s homologacijo, pol si ga pa nasral :whatever:

 

Savo dobi? tudi po 44 eur v LJ, je pa res da mora? potem v?teti ?e monta?no (?e ne pozna? kak?nega vulkanizerja je pa? res drago), do La?i?a pa nazaj je pa cca. 200km. Tako da je za prera?unati si kje in kako te ceneje pride.

 

Tudi za fotra gledam gume 195/65/15, sem ga komaj prepri?al da nebo nalitih vzel :dudek::dudek: , samo fotri kot fotri, ima zimske 2 sezoni in zamenja gume, gledam Sabo ampak me skrbi kako bi bilo z njimi poleti in po mokrem (ok bolj kot nalite ?e ampak,..). Itak pa da ho?e poceni ?ez priti, no sej tud umirjeno vozi zato pa ima ?e ?kodi?ka preko 300t km v devetih letih. Gledam kak?no Fuldo,...hmm

 

Zase sem pa ?e naro?il feltne, gume morm pa ?e :jupiii:

Napisano

kere feltne pa?

 

drugac pa, v LJ tam kjer je KIA , se mal naprej (pri rondoju za kolosejem) kjer gre Pot spominov in tovaristva, je en tak skriti vulkanizer, ki je dost poceni

za 4 gume (centriranje + montaza) mi je vzel nekaj cez 30 eur (pac mu reces brez racuna)

vsaj tko je blo letos spomladi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Feltne ni? kaj posebnega, bojo tako ali tako za zimo :) Aha to je tam kjer je ?e pralnica za tovornjake in prodajajo tudi neke avte, pod silosi.

post-288-1256018509_thumb.jpg

Napisano

a mi lahko kdo pove kje bi dobil kaksne ugodne feltne in zimske gume gor 16 col, po moznosti gorenjska in okolica,prebral sem da je kao lasic ugoden ampak ne da se mi do tam se vozit..pa prosim kaksne konkretne primere na tisto glej po internetu..

 

hvala

www.trziskisladoled.si

Napisano

Tiste moje od katerih sem prilepil slikico so nekaj ?ez 60 eur/komad,nove,dvojni lak+vijaki, 16 col pa ?e zastonj ti jih pripeljejo kamor ho?e?. Imajo ?iroko ponudbo, poglej malo www.gumi-center.si , 370 je res too much, so le original ampak...., gume sem pa kupil preko mimovrste.

Napisano

Mal se za ceno pogajaj in po moje se bosta za ene 300? zmenila. Mora? pa feltne gledat kot nalo?bo za naprej saj to pomeni, da ti letno odpadeta dve menjavi, na?eloma pa tudi dve centriranji (Labi se sicer ne strinja s tem).

 

Tako, da letno takoj prihrani? cca 60?-70? samo z menjavami gum pri vulkanizerju. Pa na?eloma feltne kar dr?ijo ceno, ?e jih ne zbije? preve? tako, a jih lahko pol naprej proda?.

33112_1.png

Napisano

jap, jaz jih res centriram vsako leto, ampak to tko al tko ne traja tok casa in ni nek strosek...

boljs je met posebej zimska kolesa in letna...

 

drugace pa, boss, tiste tvoje gume so mi zelo dobro sluzile (nisem probal nekih ekstremnih manevrov, se posebej ne po dezju) ampak so ble cist ok...

mogoce sem se zajebal, ker sem takrat mislil, da ne bom mel avta se dolg casa pa bi lahko kupil nove, ampak ni blo nc hudega :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj takrat si bil tako prepri?an, da bo ?el avto stran, tako da predvidevam, da si jih zdaj ?e zgonil do konca.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
    • Še solit ga ne rabiš.... 😁😉
    • To vse prevozil z avtobusom. Se srečeval z avtobusi. Cesta od Kotorja na Lovčen brez problema. Tudi dol čez Njegoše in Cetinje. Tam zdaj razširjena... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.