Skoči na vsebino

Zimske gume 2009


Grega_

Priporočeno sporočilo

Lani se imel letne gume gor tudi pri -10 in avto se je peljal kot pri 20 stopinjah, pri suhi cesti seveda.

po mokri in ledeni pa si balerina v vsakem primeru z zimaki ali pa letnimi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Aha, ma vve? kaj. Za suho cesto je tut kaka ?ungalunga guma dobra...?e nisi ravno ?umaher :P

 

Zakaj potem nima? gor gom Tigar, Debica in podobnih, ?e so vse dobre ? ?zmeden?

 

Ok ?e ti tako misli?, zame to ne velja ker dejansko no?em bit ?umaher, samo hitro se pa ?e vedno peljem in verjemi mi no?e? se peljat z mano in preverjat v kater ovinek se la?je bruha. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh ne, jaz ne ?param pri gumah, ker je brez veze.

 

Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...

 

Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono :)

 

V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, ma vve? kaj. Za suho cesto je tut kaka ?ungalunga guma dobra...?e nisi ravno ?umaher :P

 

ufff... to je ?e v ?ali bogokletno govorit. ?al v slo se ne vodi nobene statistike, ki bi preverjala za koliko nesre? je kriva slaba obutev na kolesih. Predvsem mislim na kupovanje poceni pnevmatik (kako je to sploh mo?no, da dovolijo prodajo nepriporo?ljivim izdelkom je sploh veliko vpra?anje), stare, izrabljene, zimske vo?ene poleti ipd.

 

Zakaj recimo na tehni?nih pregledih ne testirajo pnevmatik in torni koeficient? Teh zakajev je ?e veliko ampak pri nas je zakonodajalec pa? tako omejen v glavi, d amu je dovolj le podatek, da je treba imeti na kolesih od 15.11. do 15.3. pnevmatike M+S z minimalnim profilom 3mm in to je to, al kaj? :vskalo:

 

pa ?e to, ?e ne veste so pred ?asom testirali zimske gume, ko spo imele za sabo 15.000km. ?ista katastrofa saj so performance padle za cca polovico edino kjer se je taka guma bolje odrezala je bila vo?nja po suhi cesti saj bolj ko so bile izrabljene bolj so prijemale, kar je verjetno kronski dokaz, da lamele, ki sicer zelo pomagajo v snegu se negativno obnesejo pri ostalih vremenskih razmerah na cesti.

 

Bom poskusil najti ta test, ker je resni?no zanimiv. :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

letne gume pozimi sam rabijo doloceno dobo (ali kilometre) da dosezejo delovno temperaturo in potem je to to...

so pa zimske zaradi tega v plusu, ker takoj primejo

 

jaz sem lani celo zimo prevozil z letnimi in razen 3x mi ni blo zal

 

letos pa ne vem se kaj bom naredil...ene gume bo treba kupit, katere pa bom kmalu odlocil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene bodo prav "uni?ile" gume letos in potem ?e spomladi. Sedaj nove zimske+plati??a 16col potem spomladi pa nove letne 17 col sramezljiv:zvizga::blink: me je ?e kar strah.

 

Vsi smo dal ?e to ?ez in ?e vedno smo ?ivi. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho::hohoho: grega taprav cajt sm ti povedal kako je to ker sm sem bil na istem. Zato ni? jamrat!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BTW... iskreno sem tudi sam v dilemi ali kupovat nove zimske ali obdr?at nove letne gume.

 

 

Imam pa eno vpra?anje... bi blo bolj?e ketne kupit al tiste snow cat al neki takega....

 

 

LP D

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:hohoho::hohoho: grega taprav cajt sm ti povedal kako je to ker sm sem bil na istem. Zato ni? jamrat!!

 

 

hehe...prvo sem se vadil s tem da bodo ?le zimske 15tke gor katere sem lani nabavil ampak tudi za to si mi povedal da NO GO :hohoho: , tako da na sre?o so prodane tako da gume se pokrijejo, feltne bo treba dokupiti, spomladi pa letne. Sej najbolje me to ba?e da je vse naenkrat :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh ne, jaz ne ?param pri gumah, ker je brez veze.

 

Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...

 

Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono :)

 

V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.

 

Absolutno se strinjam - ?parat pri gumah je bedarija. Je pa test pokazal, da je lahko letna pnevmatika pozimi bolj?a ne le na suhem, tudi na mokrem. Ok, na mokrem je bilo razlike manj, na suhem pa tudi 20%. Za na sneg pa seveda niso. Tule je test: http://www.avto-magazin.si/nasveti/primerj...tiki-20276.aspx

lp

 

In ?e glede novih/obrabljenih zimskih pnevmatik: http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=34&L2_ID=661

Performans pada konkretno z obrabo. Razen na suhem, ko raste :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Swifta naro?u Sava Eskimo S3 :harhar:

Medvode - Lj - Medvode + radius 100km bo po moje odli?na guma.

 

:D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja, zakaj ?e :ne vem: al sam opona?a? Lojza :danzoman:

 

ne, ker ne znajo nc objektivnega napisat

da ne omenjam porabe z dizli z majhnimi avti, ki se gibljejo vedno nad 8l/100km

 

pri njih je vsat testirani avto kot dirkaski avto...

 

da ne omenjam butaste clanke zajebanca, ki se slisi na ime dusan lukic...fak no ne mores verjet, on je najbolj pameten...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

grega, za zimske gume (po zakonu) lahko das dve stopnji nizje kot je priporocal proizvajalec...

T je 190km/h

H je 210km/h

V pa 240km/h

 

razlika je ponavadi trsi boki pri visjih indeksih, ce ne bos velk peljal nad 190km/h potem lahko das tudi T ni panike

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne, ker ne znajo nc objektivnega napisat

da ne omenjam porabe z dizli z majhnimi avti, ki se gibljejo vedno nad 8l/100km

 

pri njih je vsat testirani avto kot dirkaski avto...

 

da ne omenjam butaste clanke zajebanca, ki se slisi na ime dusan lukic...fak no ne mores verjet, on je najbolj pameten...

 

Zdej pa sam ?e re?, da je ?lender car pa sva opravla ... :hohoho:

 

Ne vem no, men se ne zdi, da bi pisali neobjektivno je pa res, da poraba varira glede na tistega, ki avto testira...hehe, ampak ravno ti Labi, ki ga tolk rat ti??i? si se obregnu ob na?in ?portnega testiranja... :lol:

 

Se strinjam, da bi morali imeti nek testni krog, kjer bi z vsakim avtom vozili enako po omejitvah, da bi bralci res realno lahko ocenili porabo.

 

Kar se ti?e pa Luki?a pa glede na to da je urednik ve? ali manj pi?e samo ?e uvodnik, kjer odpira cestno problematiko in najve?krat se nana?a ravno na teme, ki so aktualne v cestnem prometu. Je pa zanimivo, da ga motijo ravno tiste stvari kar ve?ino nas in tudi mene osebno tako da ne vem zakaj pizdi? ?ez njega.

 

Sicer pa dej mi kak?en konkreten primer ?lanka, ki ti je tolk ?ivc dvignu (lohk sam ?tevilko AM), da si ?e sam preberm, ?e sem kaj spregledal al sem pa jaz tud tak preve? pameten zajebanc. hehe sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

grega, za zimske gume (po zakonu) lahko das dve stopnji nizje kot je priporocal proizvajalec...

T je 190km/h

H je 210km/h

V pa 240km/h

 

razlika je ponavadi trsi boki pri visjih indeksih, ce ne bos velk peljal nad 190km/h potem lahko das tudi T ni panike

 

 

Oooo hvala Labi, tole nisem vedel da da? lahko dve stopnji ni?je!! Za ozna?itev hitrostnih razredov sem pa vedel. Tako da bodo kar T padle ker tole je na koncu ?e kar okoli 80 eur skupne razlike v ceni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej pa sam ?e re?, da je ?lender car pa sva opravla ... :hohoho:

 

Ne vem no, men se ne zdi, da bi pisali neobjektivno je pa res, da poraba varira glede na tistega, ki avto testira...hehe, ampak ravno ti Labi, ki ga tolk rat ti??i? si se obregnu ob na?in ?portnega testiranja... :lol:

 

Se strinjam, da bi morali imeti nek testni krog, kjer bi z vsakim avtom vozili enako po omejitvah, da bi bralci res realno lahko ocenili porabo.

 

Kar se ti?e pa Luki?a pa glede na to da je urednik ve? ali manj pi?e samo ?e uvodnik, kjer odpira cestno problematiko in najve?krat se nana?a ravno na teme, ki so aktualne v cestnem prometu. Je pa zanimivo, da ga motijo ravno tiste stvari kar ve?ino nas in tudi mene osebno tako da ne vem zakaj pizdi? ?ez njega.

 

Sicer pa dej mi kak?en konkreten primer ?lanka, ki ti je tolk ?ivc dvignu (lohk sam ?tevilko AM), da si ?e sam preberm, ?e sem kaj spregledal al sem pa jaz tud tak preve? pameten zajebanc. hehe sramezljiv

 

jaz jih ne berem odkar so me pred lastno (bivso) hiso na parmovi skoraj povozli (tam vecina pelje okoli 40km/h, oni so pa prisli z enih 100km/h...ce ne bi bli tok hitri bi jim jebal mater, ker ok men ni blo nc, ampak tam je umirjena cona in je dost his kjer so izvozi garaz, otroci, itd itd

 

drugace pa kot primer za mazdo 6:

sam eden primerov, ker se mi ne da zdaj spuscat v debato glede nepomembne stvari (in mojega mnenja ne bom spremenil)

 

dusan lukic: test mazda 6 gta 2.5 "In ker je ostanek te Mazde6 skoraj enak cenej?im razli?icam, ki smo jih ?e preizkusili (in se torej za volanom sedi dobro, a z malo prekratkim vzdol?nim pomikom sede?a, zadaj je prostora dovolj, s prtlja?nikom pa sploh ni te?av),"

 

dusan lukic: test mazda 6 gta 2.2 cd185 "Prostornost zadnje klopi spada v razredno povpre?je (kar pomeni udobno za otroke, a tesno za odrasle), spredaj pa se sedi udobno. Vozniku prijetnega polo?aja za volanom ni te?ko najti (?koda, da se sede? ne spusti nekoliko ni?je), preglednost pa je dobra

 

se pravi iz zadnjega sledi, da je mazda 6 mestni avto, ce je zadaj udobno za otroke za odrasle pa ne. wtf? takih diskrepanc je pa kokr ces...

je pa res, da ce beres avto magazin kot kaksen lady (torej pri frizerju) ni nc narobe z njim...ampak, da bi dobil kaksne koristne informacije to pa ne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe ... o?itno se je Luki? med tema dvema testoma oreng zredil :hohoho:

 

?e dobro Labi da ne bere? Autobilda, ker kake pa tam klamfe serjejo pa ni za opisat. Tam pa res razen golih podatkov skoraj ni? o avtu ne zve? je pa res, da ve?ino stavijo na primerjalne teste, kjer pa pa? najve?krat favorizirajo "doma?e" sploh pa njegovo veli?anstvo Golfa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.