Skoči na vsebino

Zimske gume 2009

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Symon, jah to je to, ko si bil na bolj?em in si ?el na slab?e. Sej mogo?e do 40 km/h so vse gume enake, ko pa pritisne?, malo bolj hitro v ovinek se pa vse kon?a. So pa tako ali tako vse zimske bolj mehke gume, asfalt je bolj mrzel in ?e to je tudi razlog da se avto ceste ne dr?i tako dobro kot poleti. Sem pa dobil info, iz druge roke (prva je zaposlen v Savi in malo vi?je, ne v proizvidnji), da zimske S3 DOT XX09 niso tako dobre kot S3 DOT XX08. Baje je bilo naređenje da morajo biti slab?e kot lani in da so predobre za razred v katerega spadajo. Nisem pa to vzel za kaj preve? resno dokler tudi nisem videl testa S3 (lani in leto?nji) kjer so se letos izkazale za slab?e, lani je bila dosti bolj?a in eno mesto pred neko GY ALL SEASON, razlika v ceni pa je bila mislim da 20-30eur na komad, se pravi da so sami sebi v koncernu delali konkurenco, kar pa ni ok. :)

  • Odgovori 197
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

kaj pa rally?

 

aja, a na rallyu dajejo zimske gor? od kdaj pa? OK, edin na Rallyu MonteCarlo, ko se ob?asno menja sneg pa splu?ena cesta. Na rallyjih po skandinaviji grejo pa je?evke gor, na kak?nih makedamih pa gume z prirejenim offroad profilom.

 

Ampak glede na to, da v Slo se 99.99% vozimo po asfaltu je vpra?anje blata na cestah ve? ali manj nepotrebno se pravi, da nam ostane sneg pa ?e ta takrat, ko pada na fri?no, cestne slu?be pa po sne?enju vse o?istijo in tolk posolijo, da ma? ve? ?kode od soli in kamen?kov, kot pa od neuporabe zimskih gum :blush:

33112_1.png

Napisano

Evole testa:

 

2008: http://itm.siol.net/doc/2008/10/AMZS_zimsk...me_2008_175.pdf

2009: http://www.motorevija.si/datoteke/tabela%20zim%2009%201.gif

 

No in razlika po komadu med Vector in S3 pa je 23 eur na komad. In mislim da jim je ?lo tole v nos, kar je pa? logi?no. Po testih sta pa bile tam tam.

 

Sava ni? ne zaostaja preve? v snegu in ledu... :ninja:

 

aja, a na rallyu dajejo zimske gor? od kdaj pa? OK, edin na Rallyu MonteCarlo, ko se ob?asno menja sneg pa splu?ena cesta. Na rallyjih po skandinaviji grejo pa je?evke gor, na kak?nih makedamih pa gume z prirejenim offroad profilom.

 

Ampak glede na to, da v Slo se 99.99% vozimo po asfaltu je vpra?anje blata na cestah ve? ali manj nepotrebno se pravi, da nam ostane sneg pa ?e ta takrat, ko pada na fri?no, cestne slu?be pa po sne?enju vse o?istijo in tolk posolijo, da ma? ve? ?kode od soli in kamen?kov, kot pa od neuporabe zimskih gum :blush:

 

Kje se pa ti vozis po padavinah?

Jaz vsako leto dozivim neskidane ceste in brozgo na cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hehe, Symon ko sem prebral da si kupil savine gume sem hotu napisat da bo pomojem ?e spelat na mokrem brez vrtenja u prazno taprav podvig....pa sm se ugriznu v jezik oz. prste :P .....nevem no, sava na cca.180 konskem avtu......manijak jedan! :P:hohoho:

Napisano

...am... ja bo pa? mogu zelo po?asi speljevat.... :aaaaa: :aaaaa:

 

Symon pa res nima te?ke noge no....!! :hohoho:

Feel free....

Napisano

Sava ni? ne zaostaja preve? v snegu in ledu... :ninja:

 

Kaj pa rezultat na suhi in mokri cesti, katerij je porazen glede na lani. In tak?na razlika le ne more biti samo zaradi testa, sigurno je tudi kaj na materialih. GY vector je all season, se pravi pogojno solidna tako poleti in pozimi, in Sava S3 ji je konkurirala, katera je smatrana za izklju?no zimsko gumo in ne all season, in v leto?njem letu se iz testa vidi da je res izklju?no zimska guma in ne more ve? konkurirati vectorju.

Napisano

Sava ni? ne zaostaja preve? v snegu in ledu... :ninja:

Kje se pa ti vozis po padavinah?

Jaz vsako leto dozivim neskidane ceste in brozgo na cesti....

 

 

Samo takih "neskidanih" dogodkov je na leto ene par do manj kot 10 ?e ?ivi? v urejenem urbanem okolju. In zaradi tistih par dni na leto je taka fama okrog zimskih gum, ki zanimivo niso obvezne ne v avstriji in ne v nem?iji niti v ?vici ?zmeden? razen v zimskih razmerah (sneg se oprijemlje cesti??a).

 

15 let nazaj sploh nismo vedeli kaj so to zimske gume oziroma so bile za nas to tiste kramparce, ki so jih nekateri hribovci tla?ili na svoja vozila, da so prilezli do svojih domov. Pa so bile takrat letne gume bistveno slab?e kakovosti kot je to danes pa smo ravno tako ?iveli s tem.

 

Popolnoma normalno pa seveda je da avtomobile obujejo v zimake tisti, ki so 100% odvisni od avta in se vozijo na relacijah v slu?bo ali opravljajo posel. Zato ga tudi sam ampak je treba nekaj vedet, da z zimskimi je potrebno hitrost zmanj?at, pove?at varnostno razdaljo in skratka vozit manj dinami?no kot to lahko po?nemo z letnimi.

 

Sicer pa ?e kdo ne verjame gremo lahko tudi na kako prazno parkiri??e pa malo potreniramo ustavljanje :hohoho:

 

Druga?e je pa zanimiva tale razpredelnica ?asov na racelandu in nikjer ni videti vozil z zimskimi gumami v samem vrhu. Zanimiv je recimo Leon TFSI z 200KM, ki je z zimaki za skoraj dve sekundi slab?i od leona z 140KM dieslom.

 

http://www.avto-magazin.si/na-dirkalisce/

33112_1.png

Napisano

Js ostajam na letnjakih, preve? dela z menjavo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz pa,?eprav tu na obali ni skoraj nikoli snega,vztrajam na zimskih(na obeh avtih).

In to iz preprostega razloga-ko pade slana pozimi in grem zjutraj v slu?bo,je cesta (ni glavna) bela kot

smu?i??e in ni? posipana.In seveda grem z lahkoto po njej.

Pa tudi,?e (slu?ajno) zapade 1,5 cm snega,je tukaj pri meni en sam hrib in ne pride? z letnimi nikamor.

Jaz imam same pozitivne izku?nje z njimi.Seveda je potrebno voziti z glavo in bolj previdno z njimi. ;)

 

 

Napisano

.Seveda je potrebno voziti z glavo in bolj previdno z njimi. ;)

 

No s tem stavkom si povedal bistvo. :bravo:

 

Problem je namre? v tem, da v vseh reklamah ljudi ?ponajo kolk so zimske fino in fajn in da se vozi? z njimi kot po tirnicah in ljudje potem to pri?akujejo od gum, ki pa pa? niso namenjene ?portni vo?nji - pozimi so zato, da pride? od to?ke A do to?ke B relativno varno predvsem, ko zapade sneg in to je to... dinami?no vo?njo pa je treba dat na stran vsaj do pomladi, ko pridejo spet letne gor.

33112_1.png

Napisano

Uf, kon?no na?el pravo temo. No zanima me kako bi lahko izvedel letnik zimskih gum?? O?e je pozabil kdaj so bile menjane in se boji da so pretrde in bi jih bilo potrebno zamenjati. Mazda je pa letnik 04 tako da ?e niso bile menjane so stare 5 let, pa 2 let so stale ko ni bilo hude zime pa niso bile premontirane. Profila je pa ?e 8mm+. Kak?no bolj strokovno mnenje bi bilo dobrodo?lo!!

 

Lp, Matej

panoramska.jpg
Napisano

poi??i DOT oznako - 4 ?tevilke, prvi dve pomenita teden, tadrugi pa letnico

 

npr: DOT 5107 pomeni 57. teden v letu 2007

 

povzeto s strani www.gumedirekt.si:

 

Starost pnevmatik ozna?uje ?ifra DOT, ki je vtisnjena na stranskem robi pnevmatike, in iz katere je razvidnen teden in leto proizvodnje. Tako npr. DOT0509 pomeni, da je pnevmatike bila proizvedena 5 teden 2009. Avtomobilska industrija ter proizvajalci pa predpisujejo novo pnevmatiko do 4 let starosti.

 

Objavljena slika

gornja slika prikazuje gumo, ki je izdelana v 10. tednu 2008

 

?e par malenkosti, ki vas mogo?e zanimajo v zvezi z gumami:

http://www.gume-takoj.si/vprasanja.html

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No s tem stavkom si povedal bistvo. :bravo:

 

Problem je namre? v tem, da v vseh reklamah ljudi ?ponajo kolk so zimske fino in fajn in da se vozi? z njimi kot po tirnicah in ljudje potem to pri?akujejo od gum, ki pa pa? niso namenjene ?portni vo?nji - pozimi so zato, da pride? od to?ke A do to?ke B relativno varno predvsem, ko zapade sneg in to je to... dinami?no vo?njo pa je treba dat na stran vsaj do pomladi, ko pridejo spet letne gor.

 

zdej ko furam na?o M5 do fitnesa ko grem vidim da je razlika prej z letnimi pa dej ko tata dal gor zimske... velik manj mi drsi na kro?nih ko se mi je z letnimi celo lu?ka rumena pomoj DSC (avto pa vijugaste ?pure) pr?gala...

If in doubt, flat out... 

Napisano

zdej ko furam na?o M5 do fitnesa ko grem vidim da je razlika prej z letnimi pa dej ko tata dal gor zimske... velik manj mi drsi na kro?nih ko se mi je z letnimi celo lu?ka rumena pomoj DSC (avto pa vijugaste ?pure) pr?gala...

 

oh ja... ?e eden :ne vem: Dej raje zamenite letne gume, ker so o?itno ?ist v kurcu :angry:

33112_1.png

Napisano

qwerty mislim, da vi mate tiste serijske dunlop sp 2000 (ce se prav spomnim), ki je stara guma (bila aktualna leta 2000) in je za takrat bila slaba na mokrem

tko da iz tega vidika boljs, da mas zimske gor :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

evo jaz mam tud puding voznjo od danes naprej...

pa cisto svez puding dot 4509, UG 7+

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

evo jaz mam tud puding voznjo od danes naprej...

pa cisto svez puding dot 4509, UG 7+

 

Samo mora? pa priznat,da je sedaj z njimi "konfort" ve?ji. :P

 

 

Napisano

Samo mora? pa priznat,da je sedaj z njimi "konfort" ve?ji. :P

 

res je, kot bi slatal vecje joske napram presnjih :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mislem. da ni primerjave med letnimi in zimskimi gumami.

Pri nas je tko, da se cestna slu?ba zbudi ?ele po dveh dneh sne?enja in v tem ?asu si prepu??en sam sebi.

Lani ko sem kupu mojo 6-tko sem imel gor letne gume (skoraj nove) in mi je DSC kar naprej svetil v obraz.

No letos sem dal gor Snowtrac 3 in moram re?t, da je 1000% bolj?.

Tko, da le dejte gor zimske gume.

Napisano

Tko, da le dejte gor zimske gume.

 

takrat, ko je sneg (si pozabil napisat bistveni del)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.