Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

Napisano

Ta je pa res huda poraba. Jaz sem imel zadnji ultimax tank porabo 6.4. Je pa res da kaj dosti kot 130 po AC ne grem. Relacija Cerklje - LJubljana-be?igrad.

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

To je res precej visoka poraba... To mas po BCju ali na roke izracunano? Ker to se mi zdi celo za bencinarja kar veliko... kaj sele za dizla :) ...

 

Jaz sem imel pri prejsnji (mazda6 sportcombi, CD120, 2003) porabo med 6,5 in 7,5 ... sedaj na novi sestici (CD140) je pa tudi tam nekje ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mogo?e je pa bencinar? :aaaaa:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Mogo?e je pa bencinar? :aaaaa:

 

Napisal je tole >> M6 CD120 ... CD120 je oznaka za 120 konjski dizel :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

hmm... da ni to kaj povezano z DPF ?

 

10,4 je za dizla PREvelika poraba !

 

go to: servis!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tole je mnogo mnogo (vsaj 2-3 litre) preve? razen, ?a se vozi? po mestu v najve?ji gu?vi in ve?ino ?asa stoji?.

 

Po moje ima? te?avo ker ti fila prebogato me?anico kar je lahko vzrok verjetno na kak?nem merilcu pretoka zraka al pa na kak?nem senzorju, ki od?iteva temperaturo motorja. Mo?no pa je tudi, ker ima? DPF filter, da se ti regeneracija ne ustavi in da deluje non stop in ti tam porablja gorivo. To pomeni, da sta senzor pred ali za filtrom odpovedala poslu?nost.

 

Takoj pojdi na servis, da ne naredi? ve?je ?kode in ?e je krivda v filtru, da ga ne uni?i?, ?e ga ?e nisi :(

33112_1.png

Napisano

Sej ?e se filter skoz puca je ok :) Se saj zabasal ne bo. Razen ja, temperatura ga lahko tudi skuri a ne?

 

sam to pol ni ekolo?ko pa ?e oreng ?ok je za denarnico.. diesel je za ?parat ne pa da mu not ve? te?e kot ?e bi mel bencinarja sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Ja ok, to je res. Mislim, zarad tega verjetno na cesti ne bo ostal, ?e bi se pa zabasal pa bi. Je pa treba preverit in zrihtat ja. Se strinjam.

Napisano

Napisal je tole >> M6 CD120 ... CD120 je oznaka za 120 konjski dizel :)

 

Jao... Sej vem kaj pomeni oznaka CD120 in tudi prebral sem. Zato pa je sme?ko na koncu stavka?

 

Ampak ima pa porabo kot moj...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

sam to pol ni ekolo?ko pa ?e oreng ?ok je za denarnico.. diesel je za ?parat ne pa da mu not ve? te?e kot ?e bi mel bencinarja sramezljiv

 

To mi deli. :danzoman:

 

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

Ne me je..., men je 2.3 bencinar "?rl" 8,5, ka ma? ti tank al kaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa ga kdaj vgasne? ali ti nonstop laufa-mislim skoz no? pa tak :whatever::whatever:

?alo na stran - to je dosti previska poraba po moje je lahko edino DPF

Napisano

Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?

 

Mam isti avto, isti letnik; V glavnem AC-130 km/h;Na roko poraba 6,5.... BC 7;

V 2 leti nazaj sem imel 50% mestne vo?nje pa tut DPF-ja nism ?teku(ko se je pucu sm vozu v nizkih obratih) pa poraba ni bila nikol ve? kot 7.6L

Tko da mislm da ma? problem :angry:

?al

Mal obve??aj kaj je.....

Napisano

To mislim da je res preve?, moja M6 je 2003 pa 170 kavalov, pa mam porabo od 6,5 do 7,5l/100km :P , na ra?unalniku mi pa ka?e 5,4l/100km :blink:

 

A je mogo?e ?e pri komu tak?na razlika BC in dejanska?

Napisano

Ja, to je pol res drek... Me prepri?ujejo, da mam te?ko nogo, kar lahk takoj odvrnem da ne. Z mojo imam od Lj do Kopra po avtocesti striktno po omejitvah po BC tam nekje med 6.4 in 6.6 (zelo rezervirana noga na gasu), s tem da z novo M6 GTA 140 sem se pa pripeljal tja ?e 5,3.

 

Moram res na servis, ker mi je ?e par ljudi v ?ivo reklo, da mi skoz kuri DPF (lu?ka sicer ne sveti)

 

Edin pripomba, da je avto dopolnil 3 leta zdaj in da ima 24k km.

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Aichi, kako se je ta zgodba kon?ala? Sam imam podoben problem na M6 CD136. Sem pa pred kratkim zamenjal merilnik pretoka zraka in zdaj opazujem.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

To mislim da je res preve?, moja M6 je 2003 pa 170 kavalov, pa mam porabo od 6,5 do 7,5l/100km :P , na ra?unalniku mi pa ka?e 5,4l/100km :blink:

 

A je mogo?e ?e pri komu tak?na razlika BC in dejanska?

 

Jaz.Sem se ?e igra?kal nekaj z nastavitvami,pa mi ne uspe.Je pa lepo gledati povpre?no porabo pri 150-160/uro 5,4 l. :bravo:

 

 

Napisano

na Vag comu sem prek laptopa skalibriral, display 6,7, poraba.com 6,77 :bravo:

 

tiste stotinke so odvisne od tega al do roba tankas al sam da ven vrze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na Vag comu sem prek laptopa skalibriral, display 6,7, poraba.com 6,77 :bravo:

 

tiste stotinke so odvisne od tega al do roba tankas al sam da ven vrze

 

Ja,samo to je sejat. :P Kje si videl ,da so japonci natan?ni? :harhar:

 

 

Napisano

Ja,samo to je sejat. :P Kje si videl ,da so japonci natan?ni? :harhar:

 

Glej ga Alex, ta novo ?estko si kup pa bo? mel ravno tolk to?en BC kot ga ima Jures na Seatu. :jezicek:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.