Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bu?man - ravno o tem pravim, da ?e ti je v?e? vo?nja pri nizkih obratih in ?altanje pol ja.

 

Tako ti povem Mazda 5 je orng rukala....tresla, da naj omenim Mondeota...tk tk tk tk tk

 

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

33112_1.png

Napisano

?e v redu sam ne more? posplo?it na vse diesle in vse avtomobile. Tud recimo tvoja Cx-7 ni glih neki vzor uglajenosti saj je konec koncev turbo in ?e se ho?e? lepo dinami?no peljat je treba ?tartvat z obrati (3.000+).

 

To je ?ist tko kot ti pa?e, meni je recimo uglajena vo?nja tista, da ne rabi? nabijat v obrate pa avto potegne in to lahko dose?e? al z dieslom al pa z mo?nim atmosferskim bencinarjem. Zato recimo audi, mercedes in BMW ne posegajo pri bencinarjih po turbini ampak raje po ve?ji kubaturi. Mercedes sicer uporablja kompresor ampak to le zato, da je mo? in navor pri nizkih obratih. To je limuzinska uglajenost.

 

Druga zgodba pa je ?e si ?eli? dinami?nega poganjanja po ovinkih samo tukaj tako al tako ?tejejo pa samo navor in konji.

 

Evo sva ?e skupaj. To?no tako, in spet stvar posameznika....TDI ma?ine ki sem jih vozil so res dobre, ?parovne, ?portne. Lepo ?vi?gajo...

Mene je najbolj motilo pri dizlih ker sem veliko na avtocestah prezivel (butelj sem sel 6x v Pariz z avtom) :bravo:. ko so ?li obrati proti 4000 in ve? ni blo ve? tolk uglajeno in ekonomi?no :)

 

CX7 se sedaj po dolo?enih popravkih - temp. senzor plina in drugo pelje povsem druga?e, mal je bla zadu?ena prej, sedaj lahko ?tarta? normalno, dometa ma nad 500km na plin itd...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mene glih pri avtocestah navdusuje dizel...za vse druge voznje pa niti ne

 

mene pa mo? bencinarja :whatever:

 

Nehajmo, uporabnica spra?uje za pametne nasvete. Vpra?anje je tukaj ali gre za ekonomiko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a bomo ?e kaj ni?al % ?

 

?ak da zmanjka.....kr vle?e :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.