Skoči na vsebino

Autosock - sne?ne nogavice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kje pa to primorci rabijo ? :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kje pa to primorci rabijo ? :)

He he res...samo tudi pri nas v?asih rabimo verige ,ko zapade sneg..pol pa CP-kp ne splu?i,,ceste do bajte..ne znese...ni ?asa in itd...rabim pa ko gremo smu?at..za sigurno.lp

Napisano

Tole je ?e stara tema: http://www.mazda-si.net/topic/6540-autosock-sne?ne-nogavice/

 

Mene so sne?ne "nogavice ?e enkrat re?ile, ko je pod Dov?ko Babo moja mazda obsedela na karterju. Na kolesa sem nataknil prave verige, tekstilne pa zvil v kepo in polo?il pod eno kolo, toliko da jih je med speljavanjem potegnilo podse in privzdihnilo avto ravno prav da ni ve? nasedal na tleh.

 

Najprej je treba vedet za kaj bi rabil verige. Za v prtlja?nik za policaje "stra?it" jeseni ko se ti ?e ne da pravo?asno nataknit zimskih gum, so nogavice predrage, za to kupi? najcenej?e klasi?ne verige. Prav tako te iz Heiderlanda policaji z njimi ne bodo spustili ?ez Ljubelj, ker te nogavice pri njih ne veljajo. ?e pa bi rad verige zato, da te re?ijo ko nekje obti?i?, potem so klasi?ne ?e vedno zakon.

 

?e vpra?a? mene, pogleda? katere najdebelej?e ?e dovoljuje proizvajalec za tvoj avto, in pa avtomatsko zategovanje tudi ni slaba stvar.

Tocno to. ?e najvecji + pri nogavicah je ta, da se lahko z njimi vozi tudi po kopnem (baje)-seveda krajse razdalje. medtem ko morajo ketne takoj dol... sicer pa... ketne so zakon in mislim, da nogavice niso "korak naprej"...

Napisano

Situacija je pa slede?a:

Imam od hi?e do asfaltne ceste nekje 300 m makedama, del tega je tudi vzpon in ?e zapade veliko snega, kljub plu?enju, ostane toliko snega na cesti, da so samo zimske gume premalo, z verigami se pa peljem kot gospod. AMPAK, ko vidim (slutim, mutim), da bo zapadlo ful snega, pustim avto pri ?lahti, ki ?ivi ob glavni cesti in se tako sprehodim 5 min po na?i cesti in tako ne potrebujem verig.

Je pa tudi asfaltna cesta tak?na, da ko se peljem proti domu, imam vsaj 300 m vzpona preden pridem do svojega parkinga pri ?lahti, ampak se ga da dostkrat ob mali koli?ini snega na cesti brez problemov prevoziti. ?e ga je pa malce ve?, pa se potrebujejo verige, ampak v mojem primeru, bi pa oblekel te nogavice in bratranec, ki jih ?e ima, ni imel nikoli problemov z njimi.

 

Kar se ti?e ostalega, je pa tako, da sem skos na cesti in gume jeseni menjam pravi ?as in ne rabim nogavic oz. verig za policaje. ?e je res res hudo sne?i ?ez no?, potem drugo jutro, ?e se le da, ne grem na ?iht, pa? pa delam od doma in se ne izpostavljam nevarnostim. Se pa velikokrat zgodi, da grem zjutraj na ?iht v LJ in potem za?ne sne?iti in do konc ?ihta je v?asih cesta dost slaba in za te primere bodo pa nogavice zakon. :)

 

PS: glede na to, da verige ponavadi rabim mogo?e enkrat na leto in ?e to v slabih razmerah, je natikanje le-teh v?asih dost zahtevno opravilo. Baje pri nogavicah ne bi smelo biti te?av, saj so enostavne za uporabo...

Napisano

Mogo?e ti pride prav en nasvet. Moja ?ena se je navadila, da to redno prakticira, pa ji verige ne delajo toliko te?av.

 

Pozno jeseni vzamemo iz avta rezervno gumo in verige, nesemo na toplo v kurilnico in malo potrenira, kako se zadeva montira. Toliko, da obnovi znanje. Ker ko kle?i? v snegu in sne?i po tebi in zebe v prste, po mo?nosti pozno popoldan, ko se ?e temni, se je malo zoprno u?iti in obujati spomine...

Napisano

Sem nabavil Petrolove nogavice za Mazdo6 in Mazdo3 in bomo vidli, kako se to obna?a. Vsekakor sporo?im ob?utja. ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.