Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam tolk sem bil pri prvemu re?enemu primeru poleg in ga ni ?istila ki bi to o?istl samo da na mo?i? cedilo vanj in pa da ga s ?opi?em odrgne?, tudi triklor nni deloval, para pod pritiskom, samo dobesedni z ?ico skozi VSAKO luknjico v situ potem pa je ?lo.

 

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 114
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Torej deluje kot zape?ena barva, ki jo lahko samo mehansko odstrani?. Zanimivo je, da lastnike mazd z navojrjem na servisih ne opozorijo na ta problem. So pa vztrajni z zahtevo po rabi "predpisanega" olja v garantnem roku.

Najverjetneje je koli?ina in trdovratnost in koli?ina usedline odvisna tudi od na?ina vo?nje. Pri vo?nji s priganjanjem, ko so delovne temperature motornega olja vi?je je tudi ve?ja je koli?ina usedlin (moje sklepanje). Torej je mo?no, da je s priganjenjem motorja mo?nost nastanka usedli v kraj?em roku. ?e ni bilo sito o?i??eno kdaj prej, je 240.000 km lepo ?tevilo km. Je pa treba to dejstvo upo?tevati in v dolo?enih intervalih sito o?istiti.

 

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ravno obratno "dreka?i" imajo prej in pogosteje te?ave, labi ga tera pa se mu je to pojavilo"?ele" po 220 kkm

 

Kdo bi to razumel?

Torej olje se na ni?jih delovnih temperaturah pod vlivom ?ega??? (mogo?e goriva ???), "strjuje" in postopoma ma?i sito oljne ?rpalke.

Je mogo?e kaka druga razlaga?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Preve? se komplicira, na cedilu se naberejo saje in tudi opilki(ne vem od kje pridejo v motor), cedilo ima malenkost premajhne luknje vsaj zato ker dizel ima ve? ne?isto?. Potem pa se ta svinjarja segreva in ohlaja na cedilu, potem pa je tukaj ?e podtlak in se vse enostavno zalepi na cedilo, ?e pa ga goni? :punk: pa olje hitreje kro?i pa zna biti da se kaka smet s tako hitrostjo "zaleti" v cedilo da se dejansko "razbije" in potem potuje naprej v ?rpalko in se ujame v oljni filter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

z avtom al si mislu mal druga?? :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a vidis, da se splaca "gonit" :D

 

To je serpentin?ek povedu ?e par let nazaj. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

Napisano

Gont v smislu...z drugo do blokade, al po AC 160 ? :-) Al najbol? oboje?

 

Btw, tale cedil?ek se verjetno puca ob menjavi olja I guesS?

 

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e ho?e? to cedilo o?istit, mora? vzet dol karter. To nebo? delal vsako menjavo, edino ?e ma? vi?ek denarja, da pri vsaki menjavi olja ?e nabavi? tesnilo karterja :P

 

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo da nebo kakih dezinformacij, tesnila NI, ker je samo namazano s tesnilno maso in sestavljeno, tako da ta stro?ek odpade, pa tudi ?e bi bilo je to najcenej?e tesnil na celem motorju.

 

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Se opravi?ujem za dezinformacijo, nisem vedel da M6 nima tesnila. ?e dobro da imamo bolj podkovane uporabnike na forumu :bravo:

 

Praksa in veze dajo nekaj znanja. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zadnja 2 tanka se mi prizge lucka pri 700km...prej pri 650km (ponavadi gre noter 48-50litrov)

 

to je po tistem ko so spucali karter...kaj ma to veze s porabo pojma nimam...razen ce je zacel milk-shake bond delovat sele zdaj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če si kdaj poslušal ali pa bral kakšne zapise pravih ostrostrelcev, si lahko opazil, da vedno merijo in streljajo v trup. Razlog je enostaven - največja można tarča na človeku. Naboj naredi dovolj škode, da točen zadetek ni tako pomemben. Tisto filmsko sranje streljanja v glavo in druge dele telesa, kot je vrat in neko zbijanje pištol iz rok je navadna pravljica. Zadetek v vrat je verjetno posledica previsokega zadetka. Moja simpl razlaga.
    • Hvala za kompliment. 😉 Res je, barva na plehu in na plastiki velikokrat ni prav enak odtenek. Zdaj, če je res prevelika razlika, pa reklamirat. Možno je, da so bili že prebarvani. Bi bilo dobro preverit debelino laka. V najslabšem bodo pod reklamacijo  prebarvali odbijače... Ne bo pa več originalna barva. 
    • Jp, ve kaj je dober avto😁😊😉
    • Zdravo, Na moji Mazdi 6 g165 letnik 2016, ko ugasnem motor in zaklenem avto, monitorček za ventilacijo oziroma klimo vedno ostaja prižgan. Kaj bi lahko bilo narobe?  
    • Mi se tud že desetletje trudimo nastavit Alexa ( @Alex ) pa nam nikakor ne rata. Je čist preveč samosvoj.  Tko, da verjetno tud teb ne bo ratalo.😜         Kar se pa barve tiče je pa to zgodba večine proizvajalcev. Barva na plehu al pa na plastiki se zaradi različne podlage dostikrat razlikuje. Je pa odvisno od barve in na nekaterih barvah se vidi bolj očitno na nekaterih pa skoraj nič. Tko, da prej kot se sprijazniš manj se boš sekiral. Nikakor pa it gledat plastične obrobe blatnikov, da ne boš še kaj "zanimivega" našel.    Če pa misliš, da je res preveč  razlike in je zrelo za reklamacijo pa poskusi prej najt še kakšno take barve v kakšnem salonu pa probaj primerjat.     
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.