Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

2.0TFSI je boljsi, ker je novejsi in ima vec navora (bolj ravna krivulja) manjso porabo...

 

ima 280Nm pri 1800 do 4200 rpm, 125kW pri 4300-6000rpm

 

V6 ima 230nm od 3000-5000rpm in 130kW pri 6000 rpm

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

LPG za 4 ali pa 6 cilindrov je razlika cca do 200?, ni take panike.

 

Js sem za V6 :rispekt: , pa ?eprav je audi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej vem, tle se Mazde prdajajo....men se pa ne da na Audija registrirat.

 

ampak mene pa zanima, kaj je po va?em mnenju bolj?i motor? Stric se je namre? zapi?il v tega A6 letnik 2007 ali 2008 in ne ve al bi kupil V6 2,4 starej?e zasnove ali morda2.0 TFSI (4 cilindri turbo), oba bencinarja. Oba imata 130 kW, verjetno ima 2.4 kaj ve? navora. Predvidevam, da bo 2.0 turbo var?nej?i pri porabi.

 

Aja vsekakor pa sledi plinifikacija, ki je za 6 valjev gotovo dra?ja....

 

Torej? Mnenja?

 

?e bo plinifikacija potem je odgovor samo 1 - V6. Plinifikacija ti razpolovi porabo (po prvem letu).

Ampak pomembno vpra?anje - ali ga ima stric samo za v trgovino pa za pred garazo ali se res vozi naokoli?

 

Ce je prvo potem nazaj na TFSI pa brez plina :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

hja.. stric se fura v lj na siht tko kot vsi iz nasih koncev - to je 100 km na dan. poraba je pa pri 2.0 skor zihr vsaj za 2 ce ne 3 litre nizja.... pa ceprav plin, jebiga, vsak liter se pozna.

 

Ampak V6 je pa V6......

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislm da je kolega ROCKY orng ekspert za Audije, tko da naj sam kej pove o omenjenih motorjih! :danzoman::bravo:

 

prov expert pac ne, sem pa mnenja da je treba it v korak s casom... torej glasujem za novejsi motor :)

Napisano

ampak ce se zanimas za tak avto ... potem poraba najbrz ni pomembna in cel paket zravn :blush:

 

 

s tem se ne strinjam. Zakaj met porabo 12 litrov ?e je lahko 10? Avto se dobi za dobrih 20 jurjev, kolikor ko?ta mal bol opremlen nov Golf. seveda je pomembna poraba.

 

LP

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.