Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?akam junaka, ki se bo opogumil in ?el na "navadnega kadilca".

Ideja je samo izvesti jo je treba.

 

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Prvi dan ko sem izven garancije sem za. :) ?e druzga ne zarad porabe.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

 

Po moje se moti?, ker ?e prekine? regeneracijo se ta nadaljuje takrat, ko se spet pelje?. je pa vseeno mali problem, da z nadaljevanjem regeneracije ?aka, da se motor ogreje. Se pravi, da ?e ma? ve? takih zaporednih kratkih vo?enj od prve nedokon?ane ali pa komaj za?ete in prekinjene regeneracije lahko naredi? problem.

 

To kar pi?e na tem linku pa mislim, da ne velja popolnoma za sistem v Mazdi saj se regeneracija ?isto lepo za?ne ?etudi se vozi? v mestnem ciklu.

33112_1.png

Napisano

Kaj, ?e bi naredili kopijo ohi?ja filtra z mesti za vgradnjo senzorjev. Torej enako "?katlo" s senzorji. Razbijanje delujo?ega filtra nima smisla za preizkus. Varianta je tudi, da se preko kake veze na servisu dobi okvarjen filter iz katerega se potem odstrani satovje.

Mogo?e pa bi iz rega ratal celo biznis.

YavarYe ????

 

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ?e, samo ni tolk simpl, je treba pre?tudirat, kaj dela jo senzorji(kar sem ?e naredu), pa ni mi treba uni?it tega filtra mapak ga zamenjat z "mojim izdelkom".

 

To sem tudi pri?akoval od mojstra tvojega kova.

Problem bo, ?e ima ra?unalnik dolo?eno tudi spodnjo mejo pritiska v DPF in bi ob manj?i vrednosti od programirane javil napako.

Mislim, da bo 1. forumovec, ki mu bo DPF crknil, tvoj "poskusni pacient". :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.