Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

?zmeden? pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??

 

Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?

 

 

Napisano

?zmeden? pa valjda ne ribne ma?ina kar tako??

 

Malo mraza pa kar po?ez ne palijo pa ne grejo te na?e mazde.Kaj pa,?e mu je zmanjkalo nafte?

 

fora je, ker ?tarter sploh ne zavrti

Napisano

fora je, ker ?tarter sploh ne zavrti

 

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

potem je elektronka....ce sploh vergla ne ni motor. Kaj pa banalna zadeva kot koda klju?a - rezerva?

 

a dela TK TK ko obrne? klju? ?tarter al cisto ni??

ali je kaka lu?ka, kilometri, olje? mal podatkov....

 

Daewoo Nubira ima zanimiv sistem - ko je olje na kriticni meji ne pusti vzgat motorja!! Zadnjic smo skoraj diplomirali na sosedovi Nubiri... :blush:

 

olja ima dovolj. Po moje je kak?na vlaga kjer ne bi bilo treba. Ko da? kontakt lu?ke svetijo normalno.

Napisano

Hm ?udno je tole...?e je akomulator 100% dober pol je neki drugi ampak skor sigurno neki okrog elektrike, motor mora bit dober ne more kr tak ribnt.... ?e je olja notr dost sploh nima za kej ribnt!

Lu?ke ko da? kontakt use normalno gorijo?

To da sploh ne zavrti ?tarterja je ziher neki v elektriki narobe.

Bo?tjan

Napisano

Pozdravljeni!

 

Znancu je crknila M6 l.2005 dpf. Avto je v?gal, se normalno peljal 500m in ustavil. Akumulator je sigurno dober (poskus v?iga na kable - AMZS). Sploh ne zavrti starterja. Ali je mo?no da je ma?ina ribnila?

 

?e ma?ina ribne se verjetno avto ustavi na mestu??? Kak?na ideja kaj bi lahko bilo narobe?

 

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Koliko kilometrov ima, katero olje ima v motorju, pa ti povem kaj je narobe.

 

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

Bo?tjan

Napisano

In katero olje je po tvoje najbolj primerno za mazdo?

oziroma katero je popolnoma nesprejemljivo?

In kam sodi olje Castrol?

Nism mehanik sam se mi zdi da v tem primeru nima olje velke veze.... prej je kaj v elektriki.:)

 

Pri DPF, je olje ZELO pomembno.

Kaj pa ?e avto daste v 5 prestavo in ga probate porinit, brez kontakta seveda, se motor obrne?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A niso ?ele od letnika 2006 naprej mazde z DPF-jem? Ta je pa 2005?

 

Sredi leta 2005 je bila predstavljena faceliftana sestica z DPF pri dizelskem motorju >> http://www.si21.com/avto/news.php?id=41005

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Uf, kaj to pomen? ma?ina kaput?

 

Kaki znaki so bli prej?

Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Spet primer? Kaj ve? napi?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Crknil je le?aj na gredi. Zani? olje ali pa napaka v materialu.

 

Da ni bil olje ?e preve? razred?en z nafto :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Stavim, da se bond ne bi strinjal z ribanjem.

 

Mislim pa, da je ribnilo nekaj ve? kot samo le?aj.

 

Ko ribne le?aj najprej ropota, kot mitrajez. Ma?ina se pa ustavi, ko ribne bat(i).

Dobro da niste skurli ?e starter.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?kode ni druge, kot na sre?o samo le?aj. Zgledalo je pa kot da je ma?ina fu?. V bistvu je stro?ek ve? ali manj samo delo mehanika.

Napisano

Sre? v nesre?i, ampak vseeno ta le?aj pod normalnimi pogoji ne bi smel bit fu?.

 

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

imel sem podoben primer proti koncu decembra,ponoci je bilo ful mraz js zjtraj zalaufam avto in po par sekundah avto crnil,verglal sem ga kot norec dokler nisem spraznil akumulator pa ni bilo nic, potem avto pustil na soncu z odprto havbo in dolil notri nek aditiv za nafto in ene 2 litra benza potem probal s kabli vzgat in avto je vzgal... problem naj bi bila zmrznjena nafta..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Kdo pravi, da ma?ine z DPF delujejo pod normalnimi pogoji.

Dizel pome?an z oljem prav gotovo ni normalni pogoj.

 

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu je, zato ker ima posebno olje, ki ne vsebuje ?vepla.

Bi blo pa res zanimivo narest en test, recimo deci olja navadnega in tistega za DPF + v vsakega 0,1-0,2 dlo nafte in zme?at, pa potem videt kaj se zgodi z eno kombinacijo in drugo.

 

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?veplo najverjetneje ni dovoljeno zaradi DPF. Dizel ne more ugodno vplivati na nobeno olje. Prav gotovo zmanj?uje mazalne lastnosti. Zanimivo bi bilo izmeriti kak?no koli?ino pomeni 1cm nad max. Prav gotovo je to ve? kot 0,2 litra. Potem pa ni ?udno, da tu pa tam kak?en motor "stisne".

 

Vpra?anje morda ni za to temo, a vseeno. Torej DPF, oz regeneracija se spro?i, ko senzor pretoka zazna ustrezno zmanj?an pretok in pri?ne kurit saje. Torej, ?e senzor ne bi zaznal zmanj?anega pretoka saj, ne bi spro?il regeneracije, dr?i? Torej, bi morala zadeva bit enostavna, izbije? ven tisto je*eno satovje in si zmagu. Poraja se vpra?anje kaj pa ?e bo vseeno regeneriral? Hja, dvomim. Zakaj? Ra?unalnik nima logike in ne razmi?lja v smeri, mater, ?e dolgo nisem regeneriral, pa dajmo malo. Ne verjamem pa, da je kdo vgradil tako "programsko zanko". Morda bi blo za probat na kakem pokvarjenem filtru, khm....

 

Sirius? Ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja kaj pa ekologija? :rozico:

 

Ne vem, ?e je mo?no odstraniti satovje.

Glede ekologije pa je ta re?itev nekak?na brca v temo.

Podatki o izpustih CO2 prej?nje generacije dizlov z DPF so prav gotovo druga?ni od prikazanih. Napaka je o?itno v tem, da ra?unalnik nima pojma kaj narediti, ko se regeneracija prekine. Najverjetneje bi bila re?itev v spremembi programa regeneracije, ta bi se morala po prekinitvi (ugasnjen motor) nadaljevati takoj ko se motor ponovno ogreje na delovno temperaturo. Tako pa se ne nadaljuje in po?asi pride filter v fazo, ko se ne more ve? sam regenerirati. Navodola strokovnjakov, kako postopati, ko se to zgodi pa so TU

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.