Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Nazadnje sem spra?eval o zvokih, ki se pojavijo pri pri ogretem motorju pri okoli 2200-2500 obratov od 2. prestave naprej. YavarYe X6V6 je rekel, da krivec verjetno vakumska ?rpalka. Sedaj so se mi je poleg tega zvoka pojavile ?e rahle vibracije, ki jih ?utim predvsem na pedalih in podnu pri nogah. Pri pospe?evanju se mi zdi, da se ?e malenkost pove?ajo. Avto pospe?uje normalno, malenkost kuri olje (na 15000km pride med max in min) in pri pospe?evanju normalno pokadi. Ko je bilo prej?nje dni ornk mraz, teh vibracij ni bilo, zdaj so pa spet. Ali je to povezano z vakumsko ?rpalko ali kaj drugega? Upam, da ne kak?na turbina :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nazadnje sem spra?eval o zvokih, ki se pojavijo pri pri ogretem motorju pri okoli 2200-2500 obratov od 2. prestave naprej. YavarYe X6V6 je rekel, da krivec verjetno vakumska ?rpalka. Sedaj so se mi je poleg tega zvoka pojavile ?e rahle vibracije, ki jih ?utim predvsem na pedalih in podnu pri nogah. Pri pospe?evanju se mi zdi, da se ?e malenkost pove?ajo. Avto pospe?uje normalno, malenkost kuri olje (na 15000km pride med max in min) in pri pospe?evanju normalno pokadi. Ko je bilo prej?nje dni ornk mraz, teh vibracij ni bilo, zdaj so pa spet. Ali je to povezano z vakumsko ?rpalko ali kaj drugega? Upam, da ne kak?na turbina :(

 

Nekje na podvozju ima? luft, mogo?e je potrebno preverit polosovine, lahko so samo slabo centrirana kolesa-narobe zategnjena,...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nazadnje sem spra?eval o zvokih, ki se pojavijo pri pri ogretem motorju pri okoli 2200-2500 obratov od 2. prestave naprej. YavarYe X6V6 je rekel, da krivec verjetno vakumska ?rpalka. Sedaj so se mi je poleg tega zvoka pojavile ?e rahle vibracije, ki jih ?utim predvsem na pedalih in podnu pri nogah. Pri pospe?evanju se mi zdi, da se ?e malenkost pove?ajo. Avto pospe?uje normalno, malenkost kuri olje (na 15000km pride med max in min) in pri pospe?evanju normalno pokadi. Ko je bilo prej?nje dni ornk mraz, teh vibracij ni bilo, zdaj so pa spet. Ali je to povezano z vakumsko ?rpalko ali kaj drugega? Upam, da ne kak?na turbina :(

 

Malo tudi poglej da ni kje auspuh od?ravfan.....?e posebej tam pod nogami....?e je ti pri dolo?enih obratih zaresonira - lahko so tudi delci v auspuhu (tu bos rabil pomoc, da ti das gas na obrate nekdo pa poslusa)

 

Lahko da je ob mrazu bil zmrznjen.

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni mi jasno samo to, da se to pojavi, ko je avto ogret...Bom pregledal te stvari, ki sta mi jih povedala. Zaenkrat pa hvala.

 

Ogrete stvari se raztegnejo.....zato sumim vro?e stvari

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bi bila mera polna,se mi je med voznjo vdrl pedal od sklopke in zdej mi sklopka prime cisto v podnu :( Kot ka?e, mi menjava sklopke ne uide, ali pac ne? Ali bi bile vibracije lahko povezane z dotrajanim vztrajnikom? Hvala za vase odgovore

 

o?itno ima? odgovor na dlani (nogi).....?koda.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drug teden bova z mehanikom pogledala avto. Upam, da je pri sklopki samo zgornji cilinder fu?. Pri prebiranju drugih forumov so za vibracije poleg gum krive polosovine, vztrajnik trese samo pri speljevanju, kar mi tudi ?e malo. Bova videla kaj bo na stvari. Zgleda da mam preklemano sre?o :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

Pozdravljeni!

Tudi pri meni se pojavi zvok vakumske ?rpalke nekje pri 2200-2500 obratov ( Mazda 6, diesel 121 KS, l.2004, 64000km), pa me zanima ?e bo kmalu potrebno zamenjati ?rpalko ali se lahko kljub temu vozim naprej. Te?av pri zaviranju ni opaziti.

 

Lep pozdrav!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

Tudi pri meni se pojavi zvok vakumske ?rpalke nekje pri 2200-2500 obratov ( Mazda 6, diesel 121 KS, l.2004, 64000km), pa me zanima ?e bo kmalu potrebno zamenjati ?rpalko ali se lahko kljub temu vozim naprej. Te?av pri zaviranju ni opaziti.

 

Lep pozdrav!

 

Vozi dalje ker popolnoma odpovedala ni ?e nikomur, pa so naredili preko 300 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Uporabljaš gibe naprej-nazaj 😄
    • V četrtek se po vsej vrjetnosti poslovim od svojga bajka...
    • Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.
    • Raj jo ne obriši ti bo skupi padla.....🤭😉
    • Emm, a armaturka se čisti?    Moram probat na BTjki...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.