Skoči na vsebino

kupujem Mazdo Xedos 6/9

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi prosim lahko kdo sporo?i, kak?ne te?ave oz. napake se pojavljajo pri omenjenem avtomobilu. Pa tudi, ali ima kdo informacijo o prodaji tega avtomobila. Namen ga imam kupiti v drugi polovici aprila. Bilokak?na priporo?ila in nasveti so dobrodo?li. Se zahvaljujem ?e vnaprej! lp Alex

Napisano

Najve?ji problem se mi zdi rja na tem avtu (X6), pa baje radi pokajo prednji fedri ?e na 100km, to sem samo sli?al ne okusil. Drugih problemov jaz v 35Kkm nisem imel razen potro?nega materijala kot so diski, polo??ice, le?aj, spone volana (avto sem dobil glih pri izdihu vsega tega :blush: ). Moj najve?ji problem je bila zamenjava prekletih zadnjih zvo?nikov, jih ?e sedaj kolnem ko se spomnim :glare:

 

Druga?e bom mogo?e jaz spet prodajal kmalu, sam je pa rjava in ima zadnji odbija? po?kodovan, ?e te zanima javi pa ?e kak?no poveva.

Napisano

Moj Xedos 6 ne rjavi ma skoraj ni?, po karoseriji sploh ne, kar je rjavo je podvozje od soli, pa ?e to ni kriti?no.

 

Je letnik 1997, ko sem ga kupil je imel 150000km, zdaj jih ima 200000. V 50000km nisem mel kak?nih okvar, le redno vzdr?evanje, kar je ?e esko napisal. Pri 180000 je bila menjana sklopka + jermeni + napenjalci + razdelilni kabli. Ta velik servis pa?.

 

En nasvet, ?e kupuje? Xedos 6: kupi z 2.0 ma?ino, ker je 1.6 malo podhranjen. Dokler je avto prazen, pa brzine nizke ?e ima kak?ne pospe?ke, ko pa je enkrat poln, ali pa je hitrost vi?ja se pa pozna pomanjkanje konjev.

 

Poraba je pri 1.6 ma?ini pri meni od 7,5 do 10,5 l/100km.

 

Edino kar me moti pri tem avtu, je poraba olja. ?eprav mehanik pravi, da je to normalno, se mi zdi poraba 1L+ na 10000 km velika. Preverjati mora? pa kar ro?no, ker se lu?ka za olje ne pri?ge sploh. Ko sem ga kupil in ?e nisem vedel, da kar dobro papca olje, sem ga ?el na pumpo preverit nivo olja. Do maximuma sem ga moral notri vliti 2l, lu?ka za olje pa tudi utripnila ni. Sem imel kar sre?o, da mi ni zaribal.

 

Pod ?rto - avto (po mojih izku?njah) nima nekih slabosti, in glede na ceno ponuja ogromno; zanesljivost, varnost, udobje, kvaliteta izdelave, stro?ki vzdr?evanja,...

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

moj je 1.6, letnik 1998, imam ga dobrih pet let. Ko sem ga kupil je imel 98000km, sedaj ima 208000km. Edini problem je poraba olja, ?e odkar ga imam spije cca 1l na 2000 do 3000km. Drugih problemov nisem imel, rjavi ne, vozi se lepo, ima dobro lego... Skratka sami plusi, razen porabe olja.

Napisano

moj je 1.6, letnik 1998, imam ga dobrih pet let. Ko sem ga kupil je imel 98000km, sedaj ima 208000km. Edini problem je poraba olja, ?e odkar ga imam spije cca 1l na 2000 do 3000km. Drugih problemov nisem imel, rjavi ne, vozi se lepo, ima dobro lego... Skratka sami plusi, razen porabe olja.

 

Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.

 

Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?

 

Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi :rolleyes:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.

 

Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?

 

Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi :rolleyes:

 

V V6 motorju je obvezna 100% sintetika druga?e ga donfa kot norc, v glavmen s svojo sem naredil 160 kkm, in zamenjal sprednje in zadnje diske in plo??ice, redni servisi, na 190 kkm menjava zobatega, vodne pumpe, ?ponarjev in tankanje. Druga?e pa samo ne ga ?parat, ta avot se ?ele po 140+km/h postane ?portnik, prej je dobesedno limuzina v kateri ne ?uti? nobenega ?tukanega asfalta in manj?ih jam na cesti.

Leder je terpe?en, gretje sede?ev je po?asno, je pa kljub temu odli?no, edina stvar ki pa jo zamerim japanezerjem, je pa totalno premehak volan. Rja pa se je po 14 letih pokazala na zadnjih blatnikih, drugje je bil ?e "zdrav".

Noben feder ni po?il, to se dogaja pri 1.6 modelu, pa ?e to ne pogosto.

 

Pri 280 kkm je ?la pa s cete, ker mi ga je od zadaj ene "prijazna" teta skra?ala

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.

 

Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?

 

Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi :rolleyes:

 

uporabljam 5W 40 (Castrol TXT), sem probal celo 5W 30, pa ni nobene razlike. Sicer ga pa zadnje ?ase vozim 90% po avtocesti.
Napisano

hvala za odgovore,kot sem povedal jo bom kupo sredine aprila tak ka esko te ce bos se mel ti sporocim me zelo mika v6 :hudicek: trnutno ih je 10 na auto netu kaksnih 5 stalnih.auto sem sprobal pri prijatlju in me je fejs navdusil po voznih lasnosti in udobju :bravo: skrbi me edino masina kak bo zdrzala :blush: pleh pa za 10 let star auto nemrem glih cudezov cakat se enkrat hvala za izkusnje in nasvete bom se vedno spremlja forum :bravo: p.s. edino ka pogresam so x9 njih nega nic na pogled :rolleyes:

Napisano

'moja' z v6 motorjem ki jo vozi kolega, ima sedaj 260.000km, ravno dopolnila 17 let ne zre olja, nima pikce rje, samo ce je vzdrzevana ni nobene panike - to je stroj ki dela. Ni nobene stvari na avtu ki ne bi delala danes

 

P.S. Cene teh na avto netu so u tri pm viskoe za jurja max se zdilaj!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

'moja' z v6 motorjem ki jo vozi kolega, ima sedaj 260.000km, ravno dopolnila 17 let ne zre olja, nima pikce rje, samo ce je vzdrzevana ni nobene panike - to je stroj ki dela. Ni nobene stvari na avtu ki ne bi delala danes

 

P.S. Cene teh na avto netu so u tri pm viskoe za jurja max se zdilaj!

 

Ja, saj Xedos 9 majo pa ?e bolj navite cene.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Jaz mam X6V6 ko bo? kupoval se lahko zmenima. avto ima 233.000 km in laufa brez problemov ena obroba ima malo rje pa gori pri sprednjem steklu je malo rjavo. po ?elji pa prilo?i ?e eno za dele.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

uporabljam 5W 40 (Castrol TXT), sem probal celo 5W 30, pa ni nobene razlike. Sicer ga pa zadnje ?ase vozim 90% po avtocesti.

 

Kastrol ?e ni naredil primernega olja za mazde(starej?e modele), to je odgovor od stru?kota iz bli?ine kamnika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to je Poga?ar mi?ljen al ker drug? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A to je Poga?ar mi?ljen al ker drug? :P

 

:bravo::bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

evolih vceri, ko so mulci praznoval roj dan hcerke kolega ki vozi sedaj X6 sem jo mal odprl...vse na max kar se ti?e teko?in, v?ge hitreje kot cx-7... :whatever:

 

Zre mu 8-9,5 (prav ni vazn kje se vozm, tok zre)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kastrol ?e ni naredil primernega olja za mazde(starej?e modele), to je odgovor od stru?kota iz bli?ine kamnika.

 

Katero olje pa je v redu?

 

evolih vceri, ko so mulci praznoval roj dan hcerke kolega ki vozi sedaj X6 sem jo mal odprl...vse na max kar se ti?e teko?in, v?ge hitreje kot cx-7... :whatever:

 

Zre mu 8-9,5 (prav ni vazn kje se vozm, tok zre)

 

meni tudi zre med 8 in 9, ne glede na to kako in kje vozim :)

 

hvala za odgovore,kot sem povedal jo bom kupo sredine aprila tak ka esko te ce bos se mel ti sporocim me zelo mika v6 :hudicek: trnutno ih je 10 na auto netu kaksnih 5 stalnih.auto sem sprobal pri prijatlju in me je fejs navdusil po voznih lasnosti in udobju :bravo: skrbi me edino masina kak bo zdrzala :blush: pleh pa za 10 let star auto nemrem glih cudezov cakat se enkrat hvala za izkusnje in nasvete bom se vedno spremlja forum :bravo: p.s. edino ka pogresam so x9 njih nega nic na pogled :rolleyes:

 

?e bi jaz ?e enkrat kupoval, bi kupil V6 in dal notri plin. ?eprav 1.6 tudi potegne, da se peljat 180 po avtocesti brez problema
Napisano

Zre mu 8-9,5 (prav ni vazn kje se vozm, tok zre)

 

diesel pa? :blush:

33112_1.png

Napisano

diesel pa? :blush:

 

traktor ne dojame kaj je to V6 in 140+ kon?kov..:)

v bistvu zre malo, bolj ko jo teras zre isto...naredi ti to navorniku...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

traktor ne dojame kaj je to V6 in 140+ kon?kov..:)

v bistvu zre malo, bolj ko jo teras zre isto...naredi ti to navorniku...:)

 

ma delam jaz to vsak dan pa mi je zadnji? ratalo prvi? priti pod 6 l/100km kot povpre?je na tank (5,92l/100km, ?e sem natan?en) :P

33112_1.png

Napisano

ma delam jaz to vsak dan pa mi je zadnji? ratalo prvi? priti pod 6 l/100km kot povpre?je na tank (5,92l/100km, ?e sem natan?en) :P

 

pa na dpf :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aha, mor? mislit... po moje je to ravno tista najbolj?a situacija... relativno ugodna temperatura, da se webasto ne vklopi, ni? de?ja in vode po cestah, ni? kolon oz. zelo malo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.