Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nov uporabnik foruma in nov lastnik mazde 3.

 

Imam naslednji problem z ventilacijo:

 

Nekaj ?asa po za?etku vo?nje mi ne pihajo ventilatorji ne v ro?nem na?inu in ne ko je vklopljena klima.

Ta ?as je skoraj 5 minut (+/- pol minute).

Tudi ?e ro?no nastavim pihanje na stekla in katerokoli mo? ventilatorja, ni ni? zraka iz zra?nikov.

Po nekaj ?asa (teh 5 min) in ko je motor ze davno topel, mi za?ne vse pihat in delat (ro?na kontrola in klima). Zadeva je zelo mote?a, saj ni? ne piha tudi ko se za?nejo rositi stekla.

 

Prosim za pomo? kaj bi to lahko bilo.

 

 

 

PS: Se opravi?ujem ?e je ?e bila debata na to temo, a je jaz nisem na?el.

 

LP, Marjan.

LP, Marjan.
Napisano

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

samo ob mrazu al vedno?

 

pa si probal z notranjim krozenjem - je isto?

pa predvidevam da je avtomatska - ko govoris v ro?nem na?ini?

 

 

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

LP, Marjan.
Napisano

Vedno je tako, ?e je zunaj pod ni?lo ali plus 15. Ve? pa ?e ni bilo odkar mam avto.

 

Ro?no in avtomatsko pa mislim tako:

Ro?no: ko sam nastavim kam naj piha in kako mo?no

avtomatsko: ko je vklopljena avtomatska klima in ona vse uravnava

 

sem poskusil s notranjim krozenjem in je isto :angry:

 

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nekaj z elektriko, releji....v glavnem tistim ki se skriva pod imenom 'avtomatska'.....pri tebi se vklopi verjetno ko doseze voda (motor) dolo?eno temperaturo.....za foro probaj samo kontakt in ?akaj, ?e naredi isto brez zagona motorja (mrzel)

 

drugace so pa fantje elektricarji tuki....

 

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

LP, Marjan.
Napisano

Aha, torej nic kaj dobrega me ne caka.

Samo je pa zanimivo da ne piha tudi takrat ko klima ni vklopljena.

 

Hvala za hitre odgovore zaenkrat bom poskusil to s kontaktom in porocal kak je.

 

Ce se ker kaj ve, pa kr z besedo na dan.

 

 

Evo me, da porocam o novem stanju.

 

Danes sem se peljal v sluzbo in nazaj ( v vsako stran po 7 km in kakih 7-10 min) in se mi ventilator sploh ni vklopil, tak da sem popolnoma brez ventilacije.

prav tako sem poskusil samo kontakt in nic.

Sem pa opazil da ko vklopim klimo se klima normalno vklopi (na motorju spredaj ventilator) tako da je narobe nekaj v kabini.

Je mozno da crknil ventilator za ventilacijo?

Danes se imam v planu 60 km poti, tako da bom videl ce se bo se sploh kaj vklopilo .

 

Hitro me zacela mazda zajebavat, tega nimam rad.. :angry2:

LP, Marjan.
Napisano

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

Napisano

Btw, a te motorje za ventilacijo, se da kaj 'uti?at'. Se mi zdi kot da bi bil kak list notr, pa bi tko nekaj praskalo...?eprav najbr? ni listja :) Samo sli?i se tako..

 

Verjetn je notr kak?na ?ara in pol ropota.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tavelko macolo oa en orng pajsar pa je to to. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno ti je crknil regulator motorja ventilacije, motorji zelo zelo redko odpovedo.

 

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

LP, Marjan.
Napisano

Tudi sam sem razmisljal v tej smeri, da bi lahko bilo to.

 

Me pa zanima kaj je tu treba menjat in kje je to?

To je kaksna velika elektronika za tem ali kaj manjsega? (kak rele al pa kaj podobnega)

 

Da vidim kak dalec bo spet treba v zep poseci, ker popravit tak morem.

 

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

LP, Marjan.
Napisano

Js mam kar dva, pol ni take panike ? :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Evo zrihtal.

 

Ocitno je stekal in pol se crknil rele za ventilacijo.

Taksna mala skatlica in toliko problemov.

 

Tak da ce bo mel podobne problem kot jaz, naj prvo to preveri.

 

Hvala vsem za pomoc.

 

Pozdravljeni!

 

Imam enak problem na mazdi 3, pa bi vas prosil, ?e mi poveste kje je rele za ventilacijo.

 

Hvala!

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?ivjo.

 

Jaz imam enak problem. Nekaj ?asa ventilacija dela, potem ne dela ni?, potem spet dela... Sem danes zamenjal upor pa dela isto. Kaj si mislil ti Marjan_klo ko si napisal da je ?el rele? Je to ta upor, kateri regulira vrtljaje motorja (10cm dolgo, 3cm ?iroko, s hladilnimi rebri) ali prav kak?en rele? Ve mogo?e kdo kje se nahaja ta rele, kateri vklaplja ventilator?

To bi pa rad ?imprej popravil, ker v soboto grem z avtom na dopust. 

Imam pa Mazdo 3, l.2006, avtomatska klima.

 

Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zadevo sem popravil. Prvo sem razdrl pol avtomobila, ker sem hotel pogledati, ?e je mogo?e kaj narobe z ventilatorjem (slab kontakt, mogo?e je fu? motor). Potem sva s sosedom, ki se malo bolj spozna na elektriko, malo gledala sheme po internetu, kje bi bil kak?en rele za ventilator in po dolgem ?asu iskanja sva na?la shemo. Rele se nahaja v ?katlici pod pokrovom motorja zraven akumulatorja. Rele sva ohmsko preverila in ta ni imel kontakta. Na sre?o je imel sosed na zalogi rele (navaden rele s 4 kontakti). Priklopili smo nov rele in ventilator dela.

 

?e bo kdo imel enak problem: prvo preverite rele (ta v ?katlici zraven akumulatorja), ?e je rele ok pa preverite upor ( nahaja se na sovoznikovi strani, levo od varovakl).

Napisano

A lahko slika? ali pove? pozicijo rejela, da ne bo vsak spet rabil iskati po netu shem.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rele:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

Upor:

 

upor-mazda3.jpg

 

upor-mazda32.jpg

 

Lokacije upora nimam slikane. Nahaja se na sovoznikovi strani (kjer ima sovoznik noge), levo od varovalk, ?isto spodaj v levem kotu. Za demontirat ta upor je najprej potrebno odstranit varovalke iz nosilce, nato pa ?e nosilec varovalk (?elezen nosilec, ?isto na koncu za varovalkami, 2 vijaka klju? 12), nato se s kri?nim izvija?em odvije 2 vijaka, odklopi konektor (konektor ima 3 ?ice) in odstrani upor.

 

Upam, da bo pri?lo komu prav, da ne bo kot jaz razdrl pol avta bez veze :)

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.