Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imamo mazdo 5 in zadnje ?asa opa?amo da porabi ogromno goriva-nafte.Pa me zanima kaj bi

lahko bilo narobe naprimer v?eraj to?imo gorivo 10eurov danes je tank bil prazen in smo ponovno

morali to?iti gorivo.Avto se ve?ino ?asa vozi po mestu

Hvala za va?e odgovore

 

lp

Napisano

?aki mal... ta podatek pa ?ist ni? ne pove, da si za 10? tanku zdej ma? pa prazen tank.

 

Prvi? kot prvi? za tako majhna tankanja bo? te?ko prera?unal porabo. Natankaj polno (ko vr?e ro?ko ven), resetiraj ?tevec dnevnih kilometrov in se vozi recimo vsaj 200km, da se izni?i napaka. Nato spet na pumpo pa ponovno natankaj polno in preveri koliko litrov si porabil ter si prera?unaj porabo.

 

 

?e pa si po ob?utku ugotovil, da je poraba prevelika pa verjetno gre za to, da ti je v teh 9 litrih potekala regneracija DPF filtra, ki trenutno porabo dvigne za 2-3 litre. ?e si imel kratke vo?nje pa da si vozil z nizkimi obrati (pod 2.000) se ?as regeneracije podalj?a in temu primerno ima? na koncu vi?jo porabo kot sicer. Na?eloma je to normalno ?eprav je zelo priporo?ljivo, da naredi? tudi kako dalj?o razdaljo oziroma takrat ko se dela regeneracija odvozi? ?e toliko ve?, da se le ta zaklju?i.

 

Da bo? pa ziher a je to al ni pa se resni?no dr?i predloga, da naredi kako dalj?o turo in preveri kak?no je stanje glede porabe.

33112_1.png

Napisano

Tukej tut manjka podatek, kok se je prevozil od u?eri do danes, predvidevam da minimalno al kako? :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

10? = manj kot 10 litrov in v mestu je lahko to tudi hitro le 70km....???

Ne vem kaj sporo?a?....

 

Poglej primer drugega uporabnika, ki je tudi na M5 zijal nad porabo, ampak je vozil napa?no, ko je z avtom za?el voziti dinami?no da ga ni mu?il, je spravil iz 10 na 6 (litrov ne evrov)!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

NE.

 

?rne so od prahu, ki nastaja ob zaviranju.

 

 

ps. Kako pa grejo diski ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vam za odgovore,res sem narobe napisal avto je delal v?eraj pribli?no 30 kilometrov samo po mestu.

Me pa ?e nekaj drugega zanima plati??a se po nekaj vo?njah postanejo ?rne nekdo nam je rekel da so ?li diski ali to dr?i?

 

hja pazi malo ce ti mislis da je tank prazen slucajno ko zagori lu?ka se moti?. Takrat je v tanku se veliko vec kot za 100km bencina, je pa tako prve M5 (moja je bila tudi 2006) so imele resne probleme z racunalnikom, lagal je tudi do 2L - preveri ce so ti odpravili to napako z novim SW (morali bi a nikoli ne ves)

 

Skratka malo razlozi kaj ti pomeni - tank je bil spet prazen, ce mislis lucko, se ta v mestu lahko prizge veliko prej

 

Poleg tega (mislim da pise v navodilih) se ti bo raccunalnik ponastavil na nove vrednosti ce tankas min 20L - ce pa ga ti filas po 10L ne zazna razlike!!

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Distance-to-empty mode

This mode displays the approximate distance you can travel on the remaining fuel based on the fuel economy.

The distance-to-empty will be calculated and displayed every minutes.

When this mode is selected, 'REMNG' will be displayed.

NOTE: Even though the distance-to-empty display may indicate a sufficient amount of remaining mileage before refueling is required.

Refuel as soon as possible if the fuel gauge needle nears E or the low fuel warning light illuminates.

The display won't change unless you add more than approximately 20 L of fuel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

P.S. NE vem v cem je poanta tankat po 10?......

 

Tud js ne. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e tanka? po 10?, se benz ne podra?i sploh :)

 

hehe, to?no tako :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.