Skoči na vsebino

Mazda6 Karavan (2004-2006)


Priporočeno sporočilo

?kodilak je pr bajti & jst ostajam na Mazda forumu, ker "?kodilakov" forum je bl v ku... :D

 

Za zdej lahko samo povem, da bi bilo potrebno mal podvozje (fedre/amortizerje) zrihtat/zamenjat pa kak?enega konja ve? dodati. S klimo se nisem ?e okvarjal oz. dobro piha in hladi <_< Kak?ne druge te?avne atribute, ki so sedaj ne vidni pa itak pri?akujem :(

 

Vo?nja je dokaj trda oz. malo povle?e ?e na ?portno, ker se kot prbit dr?i tudi v hitrih ovinkih, pa

?eprav zgleda kot, da se cela dnevna s. premika po cesti :zvizga:

 

B)

 

 

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

Lojz? :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj pa ne bo ?ist dr?alo... vem za eno novo ?estko z dieslom 2.2, ki ?e kar nekaj ?asa lepo vozi na cvi?ek pa se ni? ne prito?uje, lastnik pa ?e manj. :blush:

 

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se pa sli?i kot tisto:

 

Dober dan g. doktor imam prijatelja, ki ima te?avo,.....

 

A ne... jaz sem po?ten dr?avljan :blush: , ki pla?uje davke pa moje je 2.0 diesel in ne 2.2 kot sem napisal.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je dale? najpametnej?i nakup, sploh ?e je motor 90 ali 110 Km, ker deluje tud brez te?av na "alternativna" goriva za razliko od na?ih draguljarskih mazdur ki verjetn crkne ?e ?e parkira? preblizu napa?ne pipe ;)

 

He he je 77kW (105HP) ravno vmes :P Z alternativnimi gorivi nisem nikoli prakticiral, tudi pri Turanu ne,

pa je ?el stran 10k km manj od 300k km, pa ga sedanji lastnik ?e fura, za kilometre me ne spra?uj :rolleyes:

Namen mi jo je vozit/redno vzdr?evati, vmes kej nastavit/zamenjat/. . . itd. Res pa je, da bi mi mogo?e bilo lep?e imeti M6 :blush:

 

 

 

moja ima zdaj skoraj 240.000 pa je slo noter vse mozno (kurilno olje pa ne) pa se vedno raztura :)

 

IMHO :closedeyes: :

 

Se mi zdi, da je odvisno od ?asa. V koliko kratkem/dolgem ?asu se to "na?tepa" <_< ?e z avtom prevozi? v 3 letih 250k km in ga nato menja?, je avto prakti?no (nov), ker ponavadi ga je za to kilometrino uporabljal voznik sam (aka trgovski potnik).

?e je avto kej dlje pri bajti in se kilometrina postopoma nabira in dodaja razli?na alternativna goriva, pa je lahko tudi kej na?eto <_< (razen, ?e ima? full sre?e).

 

 

a ne bi ti naredu se 800.000 pa bi pol v oglas loh dal le 40.000. 'vo?en samo med vikendi - kot nov'

 

Ker sem dokaj sve? od nakupa ko?ije, sem videl res raznolika ?uda pri avtomobilih :rolleyes:

od znucanih diskov na milimetre pri 30k km, pa do avtomobila, ki mu ?vi?ga turbina, pa je ata trdil, da ni imel te?ke noge pri mrzlem motorju . . . itd.

V bistvu to ne bi bilo ni? novega, friend je moral prevrteti ?tevc iz 190k km na 140k km, ker se preprosto ni prodal, mislim nekateri potrebujejo za nakup, nateg :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

 

Kot vidim, se ti je uspelo registrirati :) ...

 

Glede problema... Si mogoce menjal akumulator ali ga kaj odkljapljal? Ali pa je mogoce slab?

 

Ce ti dve lucki gorita, je treba menda obrnit volan dvakrat cisto do skrajnih polozajev. Nekako je racunalnik izgubil informacijo o skrajni poziciji volana. 

 

Nekaj je omejneno v tej temi >> http://www.mazda-si.net/topic/7965-lu?ka-check-engine-tsc-in-?e-dpf/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,imam mazdo 6 2004 letnik,2.0 diezel 136 konjski motor,danes so se mi prizgali 2 lucki,ena za proti zdrsavanju koles,in rumena lucka za motor,avto deluje normalno ne glede na lucke,zanima me ali je kdo od vas imel ?e kaksne probleme s tem in kaksne so bile napake?

Pozdravljen v klubu "lu?karjev". Na ?alost tega problema ni ?e nih?e kvalitetno re?il.?e ga priklju?i? na ra?unalnik, ti bo napisalo, da je zani? EGR ventil.A to ni res. Jaz in ?e veliko drugih smo ga zamenjali in ?ez ?as so se te famozne lu?ke zopet pojavile. Probaj pre?ekirat ventil, kateri krmili egr ventil, pa cevko od egr preglej, v?asih je po?ena in z menjavo odpravi? tudi te?avo.

Lahko pa sname? egr dol in ga dobro o?isti?. Zna bit blokiran (zape?en), ker ti nekaj ?as ne dela prav.

Ti ima? najbr? model z potenziometrom na vrhu egr-ja in  z blindiranjem le-tega te?ave z lu?kami ne odpravi?.

Veliko sre?e pri re?evanju. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.