Skoči na vsebino

poraba 626 1.8i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Sem ponosen lastnik mazde 626.To je moja prva mazda. Sem pa (nekoliko) presene?en nad visoko porabo goriva. Vozim namre? 626, 1.8, karavan in ne spravim porabe pod 10l/100km. ALi je to obi?ajna poraba?

Je kdorkoli, ki je imel enka model ali ki ve kaj ve? o tem (izku?nje ipd.)?

 

Hvala!

 

Lep dan.

Napisano

Bo? moral malo bolj razlo?it kao zgleda tvoja povpre?na vo?nja. Kolk je dolga, kolk AC, kolk relacije, kolk mesta?. Kako hitro vozi?, kako pospe?uje?, itd itd.

 

na osnovi tega se da marsikaj izvle?t ali je poraba ustrezna lai previsoka.

 

lp

33112_1.png

Napisano

Na prvi u? se zdi res nekolko velika, sicer pa povej s kak?no vo?njo okrog hara?, pa bo ?e bolj jasno, ?e ne gre stvar v smislu kak?ne lambda sonde itd.?! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam imam isto mazdo letnik 2001/02 in je poraba 8,5-9 avto ima 260kkm vo?nja je 25% relacija, 60% AC (120-150mk/h), ostalo mestna vo?nja

 

Je pa bila pred enima dvema letoma ko je avto ime ?e manj kilometrov poraba 0,5-1 l ni?ja.

 

Poleti pa ko gremo na morje pa kov?ek, pa poln avto, klima je treba na dolgih hribih na AC tudi v 4 ?altat pa pride poraba tudi na 10l. Ampak takrat so hitrosti do 130km/h (kov?ek pa to).

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja, sej mestna vo?nja bi reku za tak?en avto nekje 9-10 litrov da je normalno, tko da pol tle nima? kej! <_<

 

?e si ra?unu pr mestni vo?nji, da bo tro?il 7 al pa 8, je to neizvedljivo, vsaj za benzinca! :hudicek:

 

Verjetno ma? res. :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sicer pa odvisno kok cajta misli? to makino po svetu ?e trajbat, obstaja mo?nost zmanj?anja transportnih stro?kov za cca. 40%, sicer z nekaj vlo?ka, a o tem ve? v kak?ni drugi temi! :P:harhar:

 

Cilja? na plin?

Napisano

Cilja? na plin?

 

ne navor, ker plin doprinese ve? :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

avto je l 99, prvi? registriran 2000. Prevo?enih ma 95k. Furam (morda je to vzrok) pove?ini mestna vo?nja. Na en tank cca. grem v MB - LJ relacija. Sem preizkusil najprej malo turirat (visoki obrati pri menjavanju), pa spet dr?at nizke obrate (po penzionisti?ko, po?asna, le?erna vo?nja, pri nizkih obratih v vi?jo predstavo ipd.). Razlika je bila 12l /10l na 100 km. Gume so sicer starej?e, profil je ?e v redu (letne). Vsi mi pravijo, da bi moral (tudi glede na prevo?ene km) "?reti" max 9l, ?e ne 8 - 8.5l.

Klime prakti?no ?e ne uporabljam. Sem prista? naravne regulacije, ventilatorsko (razen kadar je zunaj nad 25C). ?e kaj? AHa. Pred menoj je avto vozil starej?i gospod. Zato ima tako malo prevo?enih. Kilometri so realni. Ve?krat preverjeno z razli?nimi metodami...

 

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

33112_1.png

Napisano

Cilja? na plin?

 

Mo?no :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glede na to kar si napisal je tole popolnoma normalna poraba. Sam sem imel ta motor oziroma izpeljanko tega, ki ga je KIA uporabljala v modelu Clarus. Poraba je bila od 8,5 do 9,5 samo pri meni je bilo kar precej relacije. So ga pa na testu pred 12 leti imeli tudi v reviji Avto Magazin in so kot minus napisali prevelika poraba. Na njihovem testu je bila kar 12,5 litrov na 100km.

 

Tko, da se bo? kar moral sprijazniti z dejstvom, da tako pa? je. Poskusi pa enkrat porabo zmerit na kaki dalj?i relaciji - recimo ko gre? na dopust.

 

Delam na tem :D

 

Letos poleti do splita in nazaj ... Bomo videli.

 

Klinc, za kak?en liter ve? ?e bom vedno mel. Bolj?e, kot pa da bi imel nek avto, ki bi ga konstantno ?raufal...

Napisano

moja mazda je l 2000 prevo?enih 150kkm

enkrat sem izmeril porabo bencina in je bila 8.5 - potem sem vgradil plin in se vsaj zaradi porabe ne sekiram ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.