Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Pred nekaj ?asa smo kupili novo mazda 3 pa me zanima zakaj ob zavijanju levo ali desno ne pri?gejo meglenke

?e ve kdo kje se to vklopi in ali more? it na servis ker sem videl da drugi avti z letnico 2010 to imajo

Druga? je avto :bravo:

 

Hvala za va?e odgovore

 

 

lep pozdrav

Napisano

AFS imajo samo tiste z biksenonskimi ?arometi. Torej, ?e nima? opreme GTA tega dodatka ni.

33112_1.png

Napisano

Kaki avtoelektri?ar z dosti potrpljenja.

 

rabi? teoreti?no nekaj relejev in timerjev pa malo ?arjenja po kablih in ti takrat ko da? smerokaz zasveti ?e meglenka.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pa bi tole tako sr?no rad imel ali ?isto tako za foro, ker ?trom pri Mazdah je sme?en, a ne Ajvar (YavarYe) :) narobe svet nekako,hehehe. Tako da ?e se ne da dobiti direktno modula narejenega za Mazdo 3 potem zna biti kar nekaj dela in kar nekaj denarja. ?e smart turn-e (3x blinkne ?migavec) je na? Ajvar predeloval da je zadeva dela tako kot se zagre.

Napisano

ASF je nekaj popolno drugega, in sicer da se same Xenonke prilagajajo smeri voznje - to je da se le?a vrti desno levo neodvisno od avta, medtem ko je vklop meglenke (ki ve?inoma sveti naravnost) t.i. corner light in verjemte ne pomaga kaj dosti ker sveti v smeri nosu avta fiksno na svojem mestu......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ASF je nekaj popolno drugega, in sicer da se same Xenonke prilagajajo smeri voznje - to je da se le?a vrti desno levo neodvisno od avta, medtem ko je vklop meglenke (ki ve?inoma sveti naravnost) t.i. corner light in verjemte ne pomaga kaj dosti ker sveti v smeri nosu avta fiksno na svojem mestu......

 

Pri mazdi je ozna?eno ASF tudi za pri?iganje dodatnih lu?i za svetenje v ovinek. ?estka z bixenonkami ima za to dodatne lu?i na tistem mestu, kjer imajo navadne lu?i namontirano dolgo lu?. S posebno blendo je snop usmerjen pod zelo ostrim kotom v ovinek.

 

Zadeva deluje dobro in je v pomo? pri vo?nji v ostre ovinke saj lepo osveti rob ceste in tudi morebitnega pe?ca, ki se je v temi odlo?il ravno v ovinku pre?kati cesto. Je pa zanimivo to, da pri Mazdi je pri?iganje narejeno glede na kot obrnjenega volana in hitrost pri drugih pa na uporabo ?migavca in hitrost. Se pravi za vse, ki ?migavcev ne uporabljajo je taka re?itev ni?vredna :zvizga:

33112_1.png

Napisano

Pri mazdi je ozna?eno ASF tudi za pri?iganje dodatnih lu?i za svetenje v ovinek. ?estka z bixenonkami ima za to dodatne lu?i na tistem mestu, kjer imajo navadne lu?i namontirano dolgo lu?. S posebno blendo je snop usmerjen pod zelo ostrim kotom v ovinek.

 

Zadeva deluje dobro in je v pomo? pri vo?nji v ostre ovinke saj lepo osveti rob ceste in tudi morebitnega pe?ca, ki se je v temi odlo?il ravno v ovinku pre?kati cesto. Je pa zanimivo to, da pri Mazdi je pri?iganje narejeno glede na kot obrnjenega volana in hitrost pri drugih pa na uporabo ?migavca in hitrost. Se pravi za vse, ki ?migavcev ne uporabljajo je taka re?itev ni?vredna :zvizga:

 

sej to je to, da se ti pa meglenke uzigajo je pa samo corner light ki sveti naravnost.......

post-2637-1274777929_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

js sem se ful navadu na to..in ce vcasih vozim drug avto kr pricakujem da mi bo svetu v ovinek itd...tko da je res uporabno to...vsaj z moje strani..

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.