Skoči na vsebino

Citroen C5 vs Mazda6 - mnenja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razmi?ljam o nakupu rabljenega (do 2-3leti) vozila, karavan, predvidoma dizel (ni pa nujno). Mazda6 je (seveda :P ) opcija, v?e?; in to zelo, pa mi je tudi novi C5 (nova oz, zadnja generacija). Oba karavana sta pribli?no isto velika, tudi cene za rabljene so podobne. Mazdo poznam, Citroena pa ne oz. bolj po ljudskem izro?ilu da je bolj tako-tako oz "po francosko" narejeno. Sicer ne vem koliko je tu gor ljubiteljev (haterjev) Citroena, ampak vseeno me zanima kaka izku?nja, mnenje.

Napisano

Letos marca sem en teden vozil C5 karavan (cca. 3000 km, do Hannovra preko Berlina nazaj v SLO)... In je ena izmed slabih lastnisti ta, da sem imel problem pri vstopanju in izstopanju na voznikovi strani... Enostavno je nekako premalo prostora, ce te je malo vec skupaj (184cm, cca. 110 kg)... drugace je imel pa nekaj zadev, ki so bile boljse kot pri Mazdi. Ena je recimo Bluetooth instalacija... Za parjenje pri Mazdi potrebujes kar nekaj casa, da se pogovoris z gospodicno, ki zdi nekje pod aramturo :) ... Pri Citroeno pa sem samo na mboilniku poiskal novo opremo, nasel C5, kliknil na Pair... vpisal geslo (se mi zdi, da je bilo 0000 ali 00000) in mobilnik je bil sprajen z instalalcijo. In na displeju je celo prikazal imena iz imenika... kar pri sestici ne deluje (vsaj ne z mojim telefonom) in prikazuje samo stevilko... Tudi potovalni racunalnik je pri C5 boljsi... ima vec informacij, ki bi te lahko zanimale med potovanjem... Lega na cesti je bila dobra, voznja mehkejsa kot pri Mazdi (pac francoska mehkoba) ceprav smo imeli model za navadnim vzmetenjem... in ne hiddravlicnim ... Je pa Citroen pomoje cenejsi... vsaj pri novem... tako, da bi pricakoval, da so tudi rabljeni cenejsi kot Mazde ...

 

Tukaj je ze nekaj vtisov od takrat ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za moje pojme je delovno okolje voznika pri Citroenu preve? na?i?kano in vse to moti pri vo?nji.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hja zanimivo... Mislim da sta oba vredna nakupa, tudi c5 mi je novi zelo v?e?. MOrda ima c5 malo bolj udobno vo?njo, ?eprav bi kot paket dal prednost Mazdi.

 

Mislim da je bolj pomembno, da najde? "dobrega" oz. lepo in ohranjenega ter realne km - pa naj bo 6-ka ali c5.

Napisano

Predlagam da oba poskusi? peljat, pa potem tuhta? dalje, je pa C5 toook lep! :rozico::wub::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem bil na Pezoju preden sem sel na Mazdo, avto ze OK, samo upam da so francozi porihtali to pof*** elektroniko, 1x na mesec light show...

 

Skratka avto nikoli crknil ampak stalno ene male piz....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ak, da Sirius vidi to temo, ti bo vse razlo?u o C5.

33112_1.png

Napisano

jaz sem gledal vse avte srednjega razreda (parmesecev nazaj sem hotu menjat mazdo6) in je vse bolj ali manj isto...

 

kupi tisto kar je cenovno najugodneje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanimivo ampak Citroeni so bistveno bolj kvalitetni kot Peđoji. ?zmeden?

 

Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. ;) Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.

 

Simon ta analiza je narejena na 1000 intervencij....ampak ne upo?teva dejstva da je v vsak drugi avto nemc al pa francoz + ve?inom na avtocesti...se pravi ve? kot jih je na cesti ve?ja je mo?nost odpovedi...minijev je verjetno 5x manj kot opel astra....

 

Oni bi morali gledati na letni osnovi oziroma glede na celotno ?tevilo modelov letno na cesti, kar je seveda izredno te?ko, ne vem :ne vem:

 

Itak pa je PSA group eno in isto, res pa da Pezo ne zna elektronke za HDI narest.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • in ob gradnji bo kolaps, po drugi strani ima pa SLO AC omrežje enostavno preveč priključkov, vsaka vas ima priključek na AC.....in ker se slovenceljni v generalnem ne znajo vključevati to potem avtomatko pomeni tudi zastoje ker se tudi na voznem pasu stalno zavira.....
    • Pozdravljeni ljubitelji Mazde, prosim,če mi lahko nekdo svetuje, kje bi lahko nabavil luč, ki je vezana z žmigavcem na voznikovi strani. Gre za Mazdo 929 GLX, letnik 1989, št.šasije HC1022201165, kataloška številka celega sklopa 8BN-51-070. Ali je morda možna kakšna alternativna rešitev. Za vsako informacijo bom zelo hvaležen.    
    • Hankook, Falken, to bi jaz pogledal v srednje cenovnem rangu.
    • Tako je, in zdaj bomo dvopasovno avtocesto spremenili v tropasovno hitro cesto. Jeej
    • bi bilo zanimivo, če bi kdo izračunal, ki je že redno delal še v yugi, koliko npr. povprečnih plač je bilo treba dati leta 75, 80, 85 za katrco.....dandanes je to že kar drag avto :), 30k za osnovno različico..... (povprečna mesečna neto plača za zadnje 3 mesece - 1.601,32 EUR -> https://www.stat.si/statweb/Field/Index/15/74 je to reci piši 18,73 plač) avto pa ravno za potrebe upokojenca, ki si ga z povprečno penzijo pa sploh ne more kupiti :), hmmm   Nova “katrca” pred prihodom v Slovenijo, znane so cene #foto SIOL.NET Znane so slovenske cene za novodobni renault 4, ki na ceste prihaja več kot 30 let po koncu proizvodnje legendarnega francoskega avtomobila. Od renaulta 5 bo dražji za dva tisočaka, a ponuja občutno...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.