Skoči na vsebino

MOTO KOTIČEK

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Sorry nisem videl tega prej, neki mam da se lahko poslovim ampak polodprto, zaprte so v uporabi

 

Mogoče mi uspe dobiti zaprto. Bom videl. Če ne, se pa slišiva...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 27. 11. 2019 ob 22:09 je KAALman napisal:

Majkemu, sploh se nisem pohvalil tu z novo pridobitvijo :)post-11-0-37671100-1574888964_thumb.jpg

Ampak kot da grb ne pove da si muuuuurec :) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaalman nima dosti casa za nas

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.