Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

 

Mogoce slab akumulator? Pa mu pri vecji obremenitvi za trenutek zmanjka sape :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

Napisano

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

 

Zamenat ga bo treba, ni druge. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a avto al steklo? :hohoho:

 

 

Obatroje :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

 

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

 

Ne feisliftana ima vse na avto, tako kot ma nova in tako ima spektr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Reset stekel? ?zmeden? Pa a si poizkusil tudi hard reset (s kamnom) :hohoho:

 

Pri moji 6ki (l. 2002) je bila tudi ob?asna te?ava z dvigom/spu??anjem stekel, simptomi pa so bili tak?ni, da sem bil povsem prepri?an, da ima stikalo slab kontakt. Vendar je bila napaka v motor?ku, ne v stikalu.

 

Slab aku pri mojem navorniku ni povzro?l nikakr?nih te?av v smislu po?asnej?ega zagona. Manifestiral se je tako, da je pri zagonu kazalce na ?tevcih zabilo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

Napisano

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

 

Pozabu si povedat da je to treba narest vse na vsakih vratih posebej in ne na voznikovih, razen vozikovega stekla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<
Napisano

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<

 

Hm, mo?no. Jaz imam pa malo na sumu zapiranje/odpiranje preko daljinca, samo ?e nisem uspel najti nekega vzorca.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.