Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

 

Mogoce slab akumulator? Pa mu pri vecji obremenitvi za trenutek zmanjka sape :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

Napisano

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

 

Zamenat ga bo treba, ni druge. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a avto al steklo? :hohoho:

 

 

Obatroje :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

 

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

 

Ne feisliftana ima vse na avto, tako kot ma nova in tako ima spektr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Reset stekel? ?zmeden? Pa a si poizkusil tudi hard reset (s kamnom) :hohoho:

 

Pri moji 6ki (l. 2002) je bila tudi ob?asna te?ava z dvigom/spu??anjem stekel, simptomi pa so bili tak?ni, da sem bil povsem prepri?an, da ima stikalo slab kontakt. Vendar je bila napaka v motor?ku, ne v stikalu.

 

Slab aku pri mojem navorniku ni povzro?l nikakr?nih te?av v smislu po?asnej?ega zagona. Manifestiral se je tako, da je pri zagonu kazalce na ?tevcih zabilo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

Napisano

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

 

Pozabu si povedat da je to treba narest vse na vsakih vratih posebej in ne na voznikovih, razen vozikovega stekla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<
Napisano

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<

 

Hm, mo?no. Jaz imam pa malo na sumu zapiranje/odpiranje preko daljinca, samo ?e nisem uspel najti nekega vzorca.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.