Skoči na vsebino

Resetiranje stekel


Priporočeno sporočilo

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

 

Mogoce slab akumulator? Pa mu pri vecji obremenitvi za trenutek zmanjka sape :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, na to nisem pomislil, v?iga ?e ?isto normalno...Mo?no je. Bomo videli pozimi. Avto bo star 4 leta...:)

 

Zamenat ga bo treba, ni druge. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je problem samo v eni ?ajbi je napak drugje in ne na akuju, vsi vema da pri navoru samo aku malo oslabi in ?e ne kresne, recim labijev primer, avto vergla in ne zalaufa, nov aku kresne s prve.

Verjetno kaj podobnega kot je blo na sovoznikovih vratih - slab kontakt. :D

 

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tastara sestica je imela tako samo na voznikovi strani avtomatsko ustavljanje sip ...

 

Ne feisliftana ima vse na avto, tako kot ma nova in tako ima spektr.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reset stekel? ?zmeden? Pa a si poizkusil tudi hard reset (s kamnom) :hohoho:

 

Pri moji 6ki (l. 2002) je bila tudi ob?asna te?ava z dvigom/spu??anjem stekel, simptomi pa so bili tak?ni, da sem bil povsem prepri?an, da ima stikalo slab kontakt. Vendar je bila napaka v motor?ku, ne v stikalu.

 

Slab aku pri mojem navorniku ni povzro?l nikakr?nih te?av v smislu po?asnej?ega zagona. Manifestiral se je tako, da je pri zagonu kazalce na ?tevcih zabilo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

gumb ?ip zadr?i v skrajne pozicije ko pride ?ipa dol zadr?i gumb dol (in bos slisu klik v vratih) in ponovi za zgornjo pozicijo in use skupi 3,4x da se nau?i kje ma konc in za?etek

 

Pozabu si povedat da je to treba narest vse na vsakih vratih posebej in ne na voznikovih, razen vozikovega stekla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima nekaj glede funkcije avtomatskega dviga/spusta stekla. Vsake toliko ?asa se mi zgodi, da mi voznikovo steklo ne gre ve? avtomatsko gor oz. dol. Potem je potreben reset. Ma kdo kako idejo, kaj ga tolk zmoti? Jaz namre? ?e nisem odkril vzorca :)

 

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se je tut kr nekajkrat to zgodil in mislim da ga v?sih zje... ?e zapira? ali odpira? ?ipe avtomatsko in medtem ugasne? avto ( ne spomnim pa se a ga zje... ?e ?ipe potem sam zapre? al ne) <_<

 

Hm, mo?no. Jaz imam pa malo na sumu zapiranje/odpiranje preko daljinca, samo ?e nisem uspel najti nekega vzorca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.