Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Kon?no sem se odlo?il za nakup pravega avtomobila - Mazde :)

 

Star?a vozita 3ko ?e 2 leti in sta zelo zadovoljna. V temu tednu grem pa tudi sam na ogled in sicer letnik 2004, 80kw, dizel, sport oprema.

So pri teh avtih kak?ne posebnosti, znane napake ali kaj podobnega, skratka karkoli kar moram biti pozoren pri nakupu?

 

Za informacije sem sicer ?e preletel forum, vendar kaj posebnega nisem odkril v smislu napak ali posebnosti, ki bi jih ta avto imel.

 

Je na tem avtu kaj takega, kar bi v prihodnosti znal biti velik stro?ek? Delam namre? veliko kilometrov (40-50k letno) tako da mi dizel ustreza za same kilometre, vendar kako je kaj z vzdr?ljivostjo motorjev (80kw)

 

Za vse odgovore se vam ?e vnaprej zahvaljujem.

 

LP

Napisano

Mene tale "downsizing" motorjev ni prepri?al. Sicer nisem vozil Mazde z 1.6 CD, vozil sem volvota z 1.6 turbo dizel motorjem in moram re?i, da to ni zame. Potem raje vzamem bencinca. 2.0 CD je pa nekaj ?isto drugega. Razmi?ljaj ?e malo v to smer, sicer se pa itak zapelje? in vidi?, ?e ti vo?nja ustreza.

 

Zdej sem ?ele opazil, da 3-ka nima 2.0 motorja dizel. je pa opcija ?ipanje.

Serijsko

 

Optimirano

Mo?

109 KM

+34 KM

143 KM

 

Navor

240 Nm

+65 Nm

305 Nm

 

Hitrost

182 km/h

13 km/h

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Mene tale "downsizing" motorjev ni prepri?al. Sicer nisem vozil Mazde z 1.6 CD, vozil sem volvota z 1.6 turbo dizel motorjem in moram re?i, da to ni zame. Potem raje vzamem bencinca. 2.0 CD je pa nekaj ?isto drugega. Razmi?ljaj ?e malo v to smer, sicer se pa itak zapelje? in vidi?, ?e ti vo?nja ustreza.

 

Zdej sem ?ele opazil, da 3-ka nima 2.0 motorja dizel. je pa opcija ?ipanje.

Serijsko

 

Optimirano

Mo?

109 KM

+34 KM

143 KM

 

Navor

240 Nm

+65 Nm

305 Nm

 

Hitrost

182 km/h

13 km/h

 

 

Jaz te bom samo popravil Da pri mazdi 3 je opcija z motorjom 2.0 traktor power :)

Ampak naj bi ta opcija veljala za iskanega mislim da bi jih lahko na roke pre?tel kolikor jih je v slo. Enostavno jih ni :ne vem:

Druga?e pa po besedah kolega ki jo ima 110HP draktor power je zadovoljen in z njo vle?e tudi ?oln:P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK, ti samo preveri, dane bo? namesto Fergusona dobila Tomovinkovi?a. :vskalo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Potem takem avto nima kak?nih kriti?nih napak?

 

Avto in konji mi ustrezajo, ker sem do sedaj vozil 100 konjski avto predelan na plin (-5km) in za moje potrebe zado??a. I??em nekako avto, ki ne bo podhranjen in ki po drugi strani ne bo ?isto osu?il denarnice.

Vem da 110 konjev ni ravno za ?rte vle?t v 3 prestavi ampak situacija je taka, avto rabim v 95% za slu?bo oz. vo?njo v in iz slu?be, vozim se sam, kar pomeni da z povrnjenimi prevoznimi stro?ki deloma pokrijem vse stro?ke, ki nastanejo.

 

Od katerega leta naprej so vgrajevali ta DPF filter? Bral sem da od 05-06, to pomeni da 04 nima tega filtra?

 

Hvala za odgovore

Napisano

OK, ti samo preveri, dane bo? namesto Fergusona dobila Tomovinkovi?a. :vskalo:

 

:bravo::bravo::D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jst sem mojo prej?njo trojko imel 5 let (l.2004) in ni blo nobenih te?av :notworth: -samo servis in to je to. Bla pa je 1.6 benz.

Napisano

Raje vzemi benz, pre?telaj na LPG in se bo? vozil ceneje, sveda zaradi tega ker je vzdr?evanje-servisi bencinarja cenej?i in to ne malo, tud ?e ?alabajzar doma dela, povrh vsega pa je mo?nost samih napak na motorju man?a pri bencinarju, kar pa za dizla ne velja, ker ima ve? pomembnih delov kot bencinar in ve? delov je ve?ja mo?nost okvare in stro?kov.

Samo ?e si res ?eli? navora in bo? recimo vla?il kako prikolico ok vzem navor, druga?e pa ?e se 2 vozita v slu?bo in nazaj pa pozabi na navor.

 

hwg - govorl sem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem no, sedaj imam LPG na golfu in sicer kljub temu da nisem imel nobenih te?av z njim, ne vem ?e bi se ponovno odlo?il za predelat bencinarja na plin. Stro?ek je takoj 1000 ? ?e ne ve? (sam sem dal cca 3 leta nazaj 1200 ?) edina mo?nost tankanja mi je zaenkrat petrol, kateremu pa je v zadnjem letu zelo padla kakovost plina (plinski filter je po 20k km ?rno rjast, kar prej nikoli ni bil, pozna se tudi pri navoru, saj ob vklopu klime 100 konjskemu avtu zmanjka mo?i, sicer je deloma kriva tudi motorizirana loputa ampak pri vo?nji na bencin se to ne dogaja)

 

No tako, danes sem ?el gledat prvega na spisku in sicer l.04, 100k prevo?enega, 1.6 turbo dizel z 110 konji. Vse OK, vendar je bil prvi lastnik italijan in ker vem kak?ni so te ljudje, je bil to ?e prvi pomislek ki sem ga imel. Drugo kar me je pa definitivno odvrnilo od nakupa pa je bila ?vi?gajo?a turbina in pri mrzlem in pri ogretem avtu, sicer avto vle?e normalno, tudi pelje se dobro ampak nekako ne bi vzel avta z tako turbino...

 

Kaj mislite vi, kaj z turbino? Je to pa? nekaj normalnega za te avte ali bo kmalu izdihnila? Turbino se je sli?alo pri zaprti havbi z ugasnjeno ventilacijo in ugasnjenim radijem, z odprtimi voznikovimi vrati.

 

Hvala za odgovore

 

LP

Napisano

(plinski filter je po 20k km ?rno rjast, kar prej nikoli ni bil, pozna se tudi pri navoru, saj ob vklopu klime 100 konjskemu avtu zmanjka mo?i, sicer je deloma kriva tudi motorizirana loputa ampak pri vo?nji na bencin se to ne dogaja)

 

 

Mojster meni se pri 166 konjih na benz in LPG konkretno ?uti ko se vklopi-izklopi kompresor klime, ?uti se samo to, ko pa 1X laufa pa ni razlike. Pri navoru je ta vklop-izklop res komaj opazen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster meni se pri 166 konjih na benz in LPG konkretno ?uti ko se vklopi-izklopi kompresor klime, ?uti se samo to, ko pa 1X laufa pa ni razlike. Pri navoru je ta vklop-izklop res komaj opazen.

 

 

Ne govorim samo o vklopu, vendar tudi ob speljevanju, pospe?evanju. To vem da se pri bencinarju ?uti vklop kompresorja, pri dizlu manj, vendar pri meni se to pozna tudi na vo?nji. ?e bi se vozil samo po AC me to ne bi toliko motilo, moti me pa? vo?nja po Ljubljani, ki sestavlja cca 20% moje vsakdanje poti (semaforji, gu?va,...)

 

Ali kdo kaj ve? lahko pove kako je z tem turbinami pri mazdah, je to OK, da se jo sli?i ali je zrela za odpis?

 

Hvala

Napisano

meni turbina "zvizga" (pa? zvok turbine) od zmeraj, pa ?e kar dela... ma a ni ti normalno?

 

Baje je to zelo narobe....pri mazdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Baje je to zelo narobe....pri mazdi

 

Pomoje je ok. Itak si ?vi?ganje vsak druga?e predstavlja. Jaz mam novo turbino pa isto '?vi?ga'. ?e je to ?vi?ganje. Recimo sli?i se ko spusti? gas in obrati padajo...

Napisano

V?eraj sem kon?no pri?el do fotrovega avtomobila, da sem stestiral kako naj bi se sli?ala turbina in dejansko se turbino sli?i vendar ne ?ez zaprto haubo in ne da bi se jo sli?al v notranjosti avta in gre tudi za druga?en zvok.

 

Avta imata iste ma?ine, 1 leto sta narazen po starosti, kilometri so skorajda isti (100K) tako da je bila primerjava realna. Res je da je zvizganje turbine zelo relativen pojem, ker si to vsak razlaga po svoje, vendar pri 100k km ne sli?i? turbine pri normalni vo?nji tudi ?e si pozoren na njo (ugasne? radio, ugasne? ventilacijo,...)

 

Tako da ?e vedno i??em dalje.

 

LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.