Skoči na vsebino

Nega usnja M6


lc4

Priporočeno sporočilo

Kaj uporabljate oz. s katerim proizvodom ste najbolj zadovoljni ?

 

Sedaj imam nekaj od Armoralla. Uredu se mi zdi, ker ni mastno,vendar sem opazil, da na bo?nem naslonu in na robu sede?a ravno tako poka usnje. :angry2:

 

 

Jaz sem ob nakupu dobil zraven neko Mazdino kolekcijo za nego usnja... in uproabljam kar to. Na voznikovem sedezu je vseeno na robovih tudi ze rahlo spokano usnje po dveh letih... Edino kar sem se enkrat kupil, je nek sprej za ciscenje usnja. Imam svetlo barvo usnja ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uporabljam kupljeno preko ebaya iz Anglije, mislim da je Gliptone neki tazga. To naj bi blo kao zelo zelo dobro. Saj kolikor sem bral teste.

 

Sicer pa nekateri uporabljajo navadno Niveo za roke. Samo traja malo dalj ?asa, da usnje to popije vase :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Dejankso rabi? nekaj za "namo?it" usnje. Samo ?istilo ne bo pomagalo, oz. bo ?e bolj posu?ilo usnje. Voski, sprej za ?evlje, nivea, ali pa kar prava svinjsko salo, to je najbolj?e kar obstaja. Nama?e?, po?aka? kak dan v vro?ini na soncu, da se vpije, potem samo obri?e?, kar je ostalo. Sem siguren, da nima kaj ve? pokat, sej nima stika z vodo.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sem uporabljal kar tisto kot imam za moje motoristi?ne kombinezone.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jest mam mojo mazdo6 dve leti in sem do sedaj enkrat usnje spucal kar z milom in vodo, pol pa namazal z nekim oljem k ga mava za fotelje. Nalevem delu sedala je tudi pri men usnje mal zguban sam to je od stalnega lezenja ven in noter v avto. Vem ?e iz prej?njih avov. Ne se sekirat. Avto ni za ve?no. In vsak naslednji vas bo manj skrbel.

 

Jest mam mojo mazdo6 dve leti in sem do sedaj enkrat usnje spucal kar z milom in vodo, pol pa namazal z nekim oljem k ga mava za fotelje. Nalevem delu sedala je tudi pri men usnje mal zguban sam to je od stalnega lezenja ven in noter v avto. Vem ?e iz prej?njih avov. Ne se sekirat. Avto ni za ve?no. In vsak naslednji vas bo manj skrbel.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.