Skoči na vsebino

Elektri?na turbina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
:D:D to je motor?ek od su?ilnika za lase!! haha mislm kaj vse si spomnejo ,po?lji mu mail pa ga pra?ej zakaj on to prodaja ''?e je zadeva tolk dobra''?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Zamenjat avto?

 

sm umaknu s prodaje, ker nebi dal noben 1500? ;)

 

pravi turbo?

 

sm se ?e zanimu za to, ampak za ta 1.5 mlin?ek ni n? za dobit. Js nvem kok se lohk Honde 1.5 pa celo 1.4 brez problema tunajo :whatever:

Napisano

hvala vam za odgovore, zlo rad bi pr?u ?ez 100KM, pa i??em vse mo?ne na?ine sramezljiv

 

katalizator dol pa drug avspuh potem si ?e pridobil vsaj 5 HP

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

pa CAI!

sam auspuh mor? mejat rore pa lonce... sam pazi da nebo? pol tk ko honda?i ko se sam dere pa na mestu stoji

 

ne rabim, da se mi dere, mislim, sej je fajn, ?e se, sam da tut kam gre

Napisano

pri hondah je vsak kos plastike ki ga das na avto 15hp zravn

 

da o nalepkah ne govorimo :zvizga:

33112_1.png

Napisano

tist niso nalepke.. tist so "tuning decals"

 

aja, my bad :blush::D

33112_1.png

Napisano

Tole 'elektri?no turbino' si in?taliraj v ?obe gretja, da bo? dobil miata feeling v lase....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pri elektri?nem turbu ni problem samo pretok, ampak ve?ja te?ava je tlak oz. kombinacija obeh.

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Z 150W motor?kom si bo? ?e lase bolj slabo su?il ;)

 

lp

Napisano

Pri klasi?ni turbini se za pogon kompresorja porabi 40 ali ve? KW, ki jih dobi iz izpuha.

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

Napisano

Kwaaa? Kolk??? ?zmeden?:blink:

Pomoje si ti malo zame?al kompresor in turbino. Pa ?e kompresor ne porabi toliko.

 

 

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

Napisano

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Hvala, razsvetlil si me....
Napisano

?e ima motor vsaj 200 KW in izkoristek, recimo 25%, mu skozi izpuh ?iba kakih 300 KW.

 

Tako za ob?utek, kaj se tam notri dogaja ;)

 

Men NI N? jasn, pol bi moj turbak mogu met manj kot prej?ni z istim motorjem sam da ni bil turbak. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj mešaš hruške in jabolka. Pri telefonih in tv-jih ni stresa, kje in ali  boš sploh lahko polnil. Tekefon pač prlkjučiš na prvi vtič in to je to. Pri el. kosilnicah pa moraš že preden štartaš naredit celo študijo, kje in kolikokrat se boš ustavljal na poti. In za koliko časa. Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna, potrebuješ za pot dve uri več časa. Prvič,ko se  voziš  z kaminsko  hitrostjo in oviraš normalen promet na cesti, drugič, ko iščeš prazno polnilnico ob avtocesti. In na koncu si porabil veliko več časa kot recimo z dizelašem ali benzinarjem in cenovno si tam-tam.  Jaz se z obema avtomobiloma vozim zelo komot in udobno in ne pogrešam "tihe" vožnje pri 110km/ uro. Mene ne prepričaš. 
    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
    • Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.   Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...   Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat...    Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.