Skoči na vsebino

Info: Mazda 2 1.4d

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

 

 

 

Lp.Grega

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sestra kupuje avto,pa se je zapi?la v mazdo 2 (2004) .

Pa me zanima kak?ni so kaj ti avtomobili.So kej problemati?ni,kake te?ave,napake.Predvsem me zanima glede motorja,elektonike,senzorji,LMM, itd.

In kaj je bolje dizel ,ali bencinar?

 

Se ?e v naprej zahvaljujem, za koristne nasvete....

Lp.Grega

 

Kolk kilometrov dela letno?

 

Kakor em problemov nobe nima kak?nih drasti?nih... So tak?ni kot jih lahko pri vsaki znamki pri?akuje?... Mazda je le Mazda... Tut zato je bila leta 2007 al 08 sm mal pozabo najzanesljivej?a znamka po podatkih ADAC ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Nebi bil rad pameten, samo se spla?a, glede na ceno servisa-vzdr?evanja, za mogo?e tist liter ko bo maj porabil kot bencinarka?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Letno dela okoli 27kkm do 30kkm.Sm od mehanika na servisu zvedel ,da ni glih mazdin motor (pri dizlu) ,zato sm mal skepti?en.Za bencinare vem ,da so japonski in so zaneslivi.(sam useno pra?am ,ker sm imel opravka samo z starimi mazdami.)

Sam kej konkretnga, mi pa itk ne bo zaupu.Sej ga razumen,vsak serviser mora zagovarjat svojo znamko.

Za dizla me predvsem zanima,ali so ?obe uredu(ali je sploh komonrail dizel),roke, vstrajnik,jermenica itd.

Kajti veliko drugih znamk (Reno,Ford itd)dizlov ma s tem probleme.

 

Najbol me skrbi, ker jih ni veliko in ni toliko izbire....pa rezervni deli pomoje niso glih pocen....

 

?e kak bol konkretn nasvet bi prosu....

 

Sej pride tut bencinar v po?tev...

Sam matra jo ta dizl,ker ma slu?beno yaris-ko d4-d(ma omejene kilometre) in je ?ist navdu?ena...

?e enkrat hvala vsem za nasvet.

 

Prov bi mi pr?u ,kak lasnik prov mazde 2 ,?e je slu?ajno gor na forumu(ali znanci ,kakr?ne koli informacije o mazdi 2)

 

Ker je sestra rahlo nestrpna...

gre se pa za tale avto :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3975951&show=1

 

Hvala za pomo?!

 

 

Lp.Grega

Napisano

Zakaj pa ne bi facelift varjante vzela... Zadaj jo spozna? po krom lu?eh... Za 30-40k km letno je bencin tut OK... Tist liter gor al pa dol... Drga? pa teh dvojki? ?e veliiiko vidim na cestah se okol vozit :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mislim da na forumu ni uporabnika Mazde 2 Diesel, tako da glede tega modela bo? res dobil bolj malo inforamcij iz prve roke....?al.

Napisano

O motorju 1.4 TDCI, ki je pod rodu Ford in najverjetneje v sorodstvu s PSA 1.4 HDI, ni sli?ati ni? slabega. Ford ga je vgrajeval v focuse in fieste. Na podlagi sorodstva mazde in forda, je bil vgrajen tudi v mazdo 2 (demio). Prav gotovo gre za dober dizel motor. Ko gre za ma?ino, ki je prevozila 130.000 km pa je va?no kako je bila vo?ena in vzdr?evana. ?e je bila v dobrih rokah in redno servisirana, ne bi smelo biti pri teh km nobenih problemov.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.