Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Naj ti naredijo ro?no ?telanje injektorjev... o?itno niso dobor "nau?eni"

 

Kaj pa gorivo... a tanka? skoz istega distributerja al meja?. Pri meni osebno je Agip najbolj problemati?en, ker zna kar precej cukat.

33112_1.png

Napisano

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

 

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

Napisano

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

 

Kdo te je pa to nafopal... OMV je imel celo pred kake dobre pol leta veliko te?av s premalo "mastno" nafto in razne bolj ob?utljive visokotla?ne pumpe so tudi zaribale zaradi tega.

 

Agip je meni redno cukal (zdaj ga ne tankam ve?) napram recimo MOLu in Petrolu, kjer cukanja ni.

 

Moj predlog, ?e se ?e boji? Petrola pa pojdi 1x na MOL in probaj, kaj se bo dogajalo. Tko bo? najla?je eleminiral mo?nost goriva oziroma jo potrdil. Zavedati se je pa? treba, da v dobrobit ?im manj?e porebe postavljajo delovanje motorja skoraj ?isto na rob optimalnosti. samo malo je treba pa gre zadeva ?ez ta rob pa ima? cukanje ipd.

33112_1.png

Napisano

Opazil sem enak problem, in septembra ko peljem na redni servis bom zagnjavil (gama, btc)

 

Mogoce bi blo pametno da naredimo kako "skupinsko" prijavo napake?

Napisano

Opazil sem enak problem, in septembra ko peljem na redni servis bom zagnjavil (gama, btc)

 

Mogoce bi blo pametno da naredimo kako "skupinsko" prijavo napake?

 

Mogo?e ?e se nas najde ve? je vedno la?je, jaz sem sicer zadevo kupu in jo servisiram pri Interclassu. Kar se samih rednih servisov ti?e nimam pripomb razen sevda na ceno in na to da bi mi avto lahko vsaj oprali za tak denar.

 

Jaz sedaj preverjam ?e gorivo, trnutno sem ga tankal na petrolu in ga bom ?e naslednji? tako da bo res v rezervoarju samo petrolovo gorivo potem pa probam ?e Mol, kot je predlagala Boss potem pa spet na servis.

 

Sej zaenkrat mi ni? ne komplicirajo, pravijo ?e bo ?e cukal pridite kar nazaj. Mene sam skrbi kako bo, ko bo potekla garancije in pa ne da se mi skoz na servisu stat, ker konec koncev sem kupu avto za vozit in ne za na servisu stat :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

Napisano

Probajte natankat benz. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

Zmeni se, da ti probajo delovanje ?ob ro?no programirat na ustrezne vrednosti. To bo ?e najbolj zaleglo, ker z updejtom programa, kot vem, se same ?obe ne reprogramirajo.

33112_1.png

Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

PA verjamem da ce se je problem zacel v garanciji so ga dolzni odpraviti ne glede na potek le te...

 

Sicer pa zadnje case slisimo ?udne drobne tiske od M garancije.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

no ja kak za koga pri meni se je na 2006 letniku pri cca. 120000km cukanje za?elo in samo stopnjevalo v to da avto mrzel ni imel mo?i...avto celi tedn na servisu...epilog da na avtu ni napake ko sem ?el po njega so ga pa v gara?o postavli da je dobro ?el...drugo jutro pa spet ista pesem...vsaki? na rednem servisu so pa novi software meli HALO vsaki? nov software ?e ?tiri leta pa ro?no nastavljanje diz...do zdaj videl in sli?al samo pri mazdi..za mene na?alost enkrat mazda nikol ve? mazda..

Napisano

Tudi meni se ?udno zdi to u?enje ?ob...wtf?!? Tudi jaz sem to zasledil samo pri Mazdi. Prej imel dci, kako ?telanje neki, niti cukanja...?udno.

Napisano

Mece imajo tud to, samo se na?tela cca vsakih 50kkm, ?e je potrebno in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Aja, se prav smo mi na nek na?in meca wannabe :-) No po cenah so oni mazda wannabe :D:P

 

Po cenah mece presegamo. Vsaj na rednih servisih.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

 

 

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

Napisano

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

 

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

 

 

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

Napisano

O?itno gre za ob?utljiv sistem na nafto, al kaj vem. Pri starej?ih ?estkah je podobno. Je pa tako, ?e v prostem teku opazi? pove?ane vrtljaje je mo?no, da se izvaja regeneracija DPF filtra, ali pa da se ?obe u?ijo (ima sistem za samonastavljanje ?ob). Takrat je fino po?akat, da obrati padejo, pa potem ugasne? avto.

Napisano

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

 

no ja ?e so kdaj ble kake smeti....sicer bi se moralo to poznati v ve?ini ne samo ob dolo?enem trenutku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni "di?i" po te?avah z gorivom. Mogo?e si kdaj natankal slab?o kakovost dizla in sedaj te cel ?as "ja?e".

Poizkusi s kakim aditivom za gorivo, da spravi? ne?elene sestavine sistema. Jaz sicer navijam za Megasel, vendar ni nujno, da uporabi? prav tega. Omenjeni ima nekaj prednosti pred drugimi, ker je ve? komponenten. Vendar se lahko odlo?i? tudi za kako drugo varianto. V kolikor se z aditivom stanje ne izbolj?a, bo? vsaj imel nekoliko bolj jasno sliko, ki bo jasno kazala na slabo delovanje ?ob v kombinaciji z za ra?. programom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Eno pitanje. Kam gre eventuelna umazanija potem? Da ne kon?a potem umazanija iz napeljave ravno pri ?obah?

 

Ne gre za umazanijo, to naj bi polovil filter. Gre za morebitno manj?o koli?ino vode in smolaste sestavine raztopljene v gorivu, ki ne zgorijo. Smolaste sestavine tvorijo usedline na injektorjih, kar ovira njihovo pravilno delovanje. Morebitno manj?o koli?ino vode aditiv ve?e na sebe on jo razpr?i po gorivu ter jo postopno izlo?i skozi ?obe v izpu?ni sistem, smolaste usedline pa postopoma topi, ker pa ima ?e mazalni u?inek, injektorji lep?e delujejo.

Natezanje s softverom, mi nekako nakazuje, da ni v tem problem, saj se zadeva ne bi destabilizarala vsakih 2000km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?

 

To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.

post-483-1292600722_thumb.jpg?ist injektor post-483-1292611579_thumb.jpgumazan injektor

Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.