Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...

 

V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...

 

V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?

 

Daj ti najprej notri ?istilo za injektorje - dodatek ki ga dobi? v vsaki avto trgovini (celo petrolu itd) in najprej poizkusi o?istiti ?obo med delovanjem.

 

Sicer pa govori? o napakah na ra?unalniku - a med vo?njo pa ni ni? cukanja ali podobno???

 

Servis lahko preveri? tudi tako da gre? po drugo mnenje drugam....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?istilo ne bo pomagalo prau ni? ve?,ena ali ve? ?ob more konkretno ''scat'' da je ra?. zaznau padec pritiska v skupnem vodu,600? je kar normalna cena ko se pride do posegov pri sistemu za gorivo.

?e ena mo?nost je obnova useh 4ih ?ob na kakem specializiranem bosch servisu kjer ti zamenjajo konice in jih preizkusijo

Napisano

Daj ti najprej notri ?istilo za injektorje - dodatek ki ga dobi? v vsaki avto trgovini (celo petrolu itd) in najprej poizkusi o?istiti ?obo med delovanjem.

 

Sicer pa govori? o napakah na ra?unalniku - a med vo?njo pa ni ni? cukanja ali podobno???

 

Servis lahko preveri? tudi tako da gre? po drugo mnenje drugam....

 

Baje je ra?unalnik javil tri medsebojno povezane napake - prva je bila povezana s ?obo. Ostali dve sta bili zelo verjetno povezani s prvo. Nadaljnji pregled je baje razkril tudi vidno napako na ?obi.

 

?istilo za injektorje (dodatek za diesel) sem nabavil na MOLu ravno pred dvemi rezervoarji. Opazil sem namre? ve? ?rnega dima pri pospe?evanju, kot je to obi?ajno. Ni bilo pa ?e tako hudo kot pred ?asom, ko je bil zapackan EGR ventil (oblaki ?rnega dima, izguba mo?i in cukanje pri pospe?evanju).

 

Ko modelu na servisu le nisem nehal te?iti, je rekel, da bi on najbr? preveril pri nekom v Radomljah, ki se ukvarja s ?i??enjem in popravilom ?ob. Ali mogo?e kdo ve kaj ve? povedati o tem?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...

 

V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?

 

A pa sli?i? ?obo pri nizkih obratih??je tak votel zvok klok,klok,klok???

 

Problem pri ?obah nastane zaradi slabe kvalitete goriva, s ?asoma se stvari zapacajo, tud men so na ?erbineku u mb rekli da je ena ?oba kriti?na, ko sm dav na tester..in tud sli?u sm tol?enje ?obe pri nizkih obratih, ne vedno, nekajkrat pa..

 

Re?u sm problem z METABOND Megasel (o?itno ?oba le ni bla touk kriti?na) od kar uporabljam ta dodatek motor prede kot muca :jupiii: ?obe ?e nisem sli?u ponovno, se je pa tudi zmanj?ala poraba goriva na avtu in DPF filter se ne zaganja tolk pogosto kot prej, ?e se pa ?e za?ene pa za kra?i ?as.

 

Nato sem peljal avto ?e na diesel servis jelen v Gomilskem, kjer so ugotovili, da so ?obe ?ist ok..Megasel je svoje delo o?itno opravil dobro in ??istil poti goriva in ?obe, tako da ga lahko samo priporo?am..sam ga bom od zdej naprej dodajal redno h gorivu :bravo:

 

?e koga zanima je tu ?e link:

 

http://www.metabond.si/metabond_megasel.html

 

Pri diesel servis jelen pa so rekli, da stane fizi?no testiranje ?obe (se pravi da jo odmontirajo in stestirajo) okol 20e, obnova ?obe pa okol 150e..obnovit se dajo use vrste ?ob..baje

Prav tako so mi zatrdili, da se te ?obe ne po?kodujejo kr tko, ampak se bol pacajo zarad slabega goriva, fizi?na po?kodba na ?obi baje lahko nastane samo pri monta?i oz demonta?i, ostale ne?istosti pa se dajo uredit z obnovo..?e dr?i ne vem, so oni rekli!!

 

je pa tu ?e link od tega servisa, je pa res da ni edini tak servis:

 

http://www.diesel-jelen.com/

Napisano

A pa sli?i? ?obo pri nizkih obratih??je tak votel zvok klok,klok,klok???

 

Problem pri ?obah nastane zaradi slabe kvalitete goriva, s ?asoma se stvari zapacajo, tud men so na ?erbineku u mb rekli da je ena ?oba kriti?na, ko sm dav na tester..in tud sli?u sm tol?enje ?obe pri nizkih obratih, ne vedno, nekajkrat pa..

 

Re?u sm problem z METABOND Megasel (o?itno ?oba le ni bla touk kriti?na) od kar uporabljam ta dodatek motor prede kot muca :jupiii: ?obe ?e nisem sli?u ponovno, se je pa tudi zmanj?ala poraba goriva na avtu in DPF filter se ne zaganja tolk pogosto kot prej, ?e se pa ?e za?ene pa za kra?i ?as.

 

Nato sem peljal avto ?e na diesel servis jelen v Gomilskem, kjer so ugotovili, da so ?obe ?ist ok..Megasel je svoje delo o?itno opravil dobro in ??istil poti goriva in ?obe, tako da ga lahko samo priporo?am..sam ga bom od zdej naprej dodajal redno h gorivu :bravo:

 

?e koga zanima je tu ?e link:

 

http://www.metabond.si/metabond_megasel.html

 

Pri diesel servis jelen pa so rekli, da stane fizi?no testiranje ?obe (se pravi da jo odmontirajo in stestirajo) okol 20e, obnova ?obe pa okol 150e..obnovit se dajo use vrste ?ob..baje

Prav tako so mi zatrdili, da se te ?obe ne po?kodujejo kr tko, ampak se bol pacajo zarad slabega goriva, fizi?na po?kodba na ?obi baje lahko nastane samo pri monta?i oz demonta?i, ostale ne?istosti pa se dajo uredit z obnovo..?e dr?i ne vem, so oni rekli!!

 

je pa tu ?e link od tega servisa, je pa res da ni edini tak servis:

 

http://www.diesel-jelen.com/

 

Jaz tud ?e vedno mislim da dokler fizi?no/slu?no ne za?uti? napak le dobro spucaj ?obo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot sem ?e omenil, sem s ?istilom injektorjev ?e poskusil, pa tudi malo sem v ?asovni stiski in bi rad imel izpraven avto pred dopustom. ?e ta varianta z obnovo ni predraga, se bom odlo?il kar za to.

 

A kdo slu?ajno ve za koga, ki se ukvarja z obnovo ?ob in zadevo obvlada? Po mo?nosti kje na relaciji Idrija-LJ, ali vsaj v bli?ini. ?e je kaka alternativa, se ne bi brez potrebe vozil na ?tajersko.

 

Stric Google mi o kaki taki zadevi v Radomljah ne zna ni? povedati. A kdo pozna omenjeni servis?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

bosch servis ar?on v ren?ah pri novi gorici jst jih nosim dol ?obe in naredi ok

http://www.avtomehanika-arcon.si/

 

Hvala za tale info. ?al mi tole tud ni glih na poti. Je pa vseeno malo bli?je kot diesel servis jelen v Gomilskem. A bli?je pa ni? ni? Okolica LJ ali pa kak Logatec?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Samo toliko, da poro?am kako se je zadeva (zaenkrat) zaklju?ila...

 

Stopil sem v kontakt z zgoraj omenjenim servisom v Radomljah. So kar prilagodljivi in se je dalo lepo zmenit. Odlo?il sem se, da naj torej popravijo tisto eno ?obo (oz. injektor), in stestirajo tudi ostale tri.

Pri pregledu so najprej ugotovili, da s tisto problemati?no ?obo niti ni kaj dosti narobe, le pri?vr??ena ni bila najbolje. Kasneje so me obvestili, da je blo vseeno (kao) potrebno menjati par zadev in je bilo tudi precej dela z razstavljanjem in sestavljanjem motorja - se je blo treba malo pogajat za ceno.

Za vse skupaj so mi na koncu nara?unali malo pod 200 EUR: test vseh ?tirih ?ob (30 EUR/kos), popravilo ene ?obe (?etudi ?e vedno ne verjamem, da je bilo z njo res kaj narobe), ultrazvo?no ?i??enje vseh ?tirih ?ob, menjava tesnil, delo).

 

To se mi ne zdi prav poceni, je pa ?e vedno bolj?a varianta kot menjava ?obe (s katero niti ni ni? narobe) za cca. 700 EUR. ?e ?e no?ejo na uradnem Mazda servisu pritrditi malo zrahljanih injektorjev in se s tem na splo?no ne ukvarjajo, so bili pa vsaj toliko fer, da so mi nakazali mo?no alternativo...

 

Upam vsaj, da je tem tale zgodba zaklju?ena.

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

Napisano

Samo toliko, da poro?am kako se je zadeva (zaenkrat) zaklju?ila...

 

Stopil sem v kontakt z zgoraj omenjenim servisom v Radomljah. So kar prilagodljivi in se je dalo lepo zmenit. Odlo?il sem se, da naj torej popravijo tisto eno ?obo (oz. injektor), in stestirajo tudi ostale tri.

Pri pregledu so najprej ugotovili, da s tisto problemati?no ?obo niti ni kaj dosti narobe, le pri?vr??ena ni bila najbolje. Kasneje so me obvestili, da je blo vseeno (kao) potrebno menjati par zadev in je bilo tudi precej dela z razstavljanjem in sestavljanjem motorja - se je blo treba malo pogajat za ceno.

Za vse skupaj so mi na koncu nara?unali malo pod 200 EUR: test vseh ?tirih ?ob (30 EUR/kos), popravilo ene ?obe (?etudi ?e vedno ne verjamem, da je bilo z njo res kaj narobe), ultrazvo?no ?i??enje vseh ?tirih ?ob, menjava tesnil, delo).

 

To se mi ne zdi prav poceni, je pa ?e vedno bolj?a varianta kot menjava ?obe (s katero niti ni ni? narobe) za cca. 700 EUR. ?e ?e no?ejo na uradnem Mazda servisu pritrditi malo zrahljanih injektorjev in se s tem na splo?no ne ukvarjajo, so bili pa vsaj toliko fer, da so mi nakazali mo?no alternativo...

 

Upam vsaj, da je tem tale zgodba zaklju?ena.

 

OK ?e se je zadeva porihtala je cena ?e sprejemljiva, o?itno pa je da je treba napako druga?e gledat ne samo preko ra?unalnika....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

OK ?e se je zadeva porihtala je cena ?e sprejemljiva, o?itno pa je da je treba napako druga?e gledat ne samo preko ra?unalnika....

 

Se strinjam... Ne zdi se mi pa glih OK, da je blo meni kot laiku to zlo hitro jasno, na (uradnih!) servisih se pa delajo, kot da na to pa res ?e niso pomislili. :(

 

Prava mera ignorance = ve? EUR?

Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination

  • 3 leta kasneje...
Napisano

zni?uje temp v?iga in pomaga? ?udno - ker pri mazdi se vbrizga nafta da pove?a temp....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem, ampak jaz berem kot, da prej za?ne regeneracijo pri ni?ji temperaturi - se pravi, da ne rabi najprej segret filtra na vi?jo temperaturo.

 

Mi je pa v?e? razlaga kaj vsebuje: nafto... a bej? no bej?. Nafto bom dodal v nafto, da bo bolj?e ?i??enje DPF filtra.

33112_1.png

Napisano

sem iskal proizvajalca in ga na?el, in na?el ?e eno ?olsko in sicer nevarno nevarnost:

Naziv                                   Nevarnost     Vrsta proizvoda                                                     Proizvajalec      

DPF REGENERATION AID   Nevarna       PROIZVOD ZA REGENERACIJO FILTRA                 LBZ

 

je pa to nekaj takega

http://www.kenteurope.com/uk/datasheets/86169.pdf

- gre pa za slab prevod, pospe?evalec regeneracije ni isto kot preventivna pomo? regeneraciji. Mogo?e res pomaga pri ?ganju, vpra?anje pa je ko tole highly flamable pride v olje.....ki se segreva v iber. Ko ta dodatek stoji v tanku je druga?e.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Ker nameravam v kratkem dat injektorje na test, en je sigurno fu?, me zanima ali ima kdo iz foruma za posodit ali ve za koga da bi mi prodal oz.posodil kak VCM diagnostic tool da bi vpisal nove korekcijske faktorje injektorja ob menjavi?

Vnaprej hvala :)

Napisano

Ampak to je bil user error:

As answered by email, after the log analysis, the assumption PCM doesn't accept injector codes from another engine seems to be correct.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.