Skoči na vsebino

Zimske gume 2011

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje za vse, ki ste ?e imeli GoodYear UG7+. Na koliko jih pumpate?

 

Meni jih je vulkanizer napolnil na 2,1 bar, pa sem jih sam na pumpi nafilal na 2,6 bara. Dimenzija je 185/65/14

 

Se lahko napumpa ?e kaj ve? ali je ?e to preve??

 

Nekateri "pumpisti" ?e vedno pumpajo gume kot neko?-2,1 do 2,2.Meni je tudi hotel en "pumpist" tako zimske strokovno napumpat na 2,2. :aaaaa:

Takoj sem ga opozoril,da je M6 te?ek avto in ni to 101-ka.Napumpal sem jh na 2,6 in je bilo ok. ;)

 

 

  • Odgovori 95
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Jst ve? kot 2,2 ali 2,3 neb tole pumpu. ?e bo? pretiravu s tlakom bo? na sredini "napihnu" gumo, in ti bo ?lo velik oprijema v ni?.

 

Brez skrbi, do 3 bare ?e ne bo tega problema. Pri sodobnih gumah bo? prej robove uni?il pri 2,2 bara kot sredino pri 3.0 bara.

 

Na Golfu mam ?e zimske :( pa jih pumpam 2,8 spredaj in 2,6 zadaj pa pri dimenziji 205/55 R16 ?e vedno zelo velik trebuha dajejo.

 

Ja pa res smeh kolk je, mehka zimska guma z veliko vi?ino, slabo vodljiva napram 18" nizkoprese?nim n Mazdi. Na AC lahko maham z volanom levo desno pa gre avto kr naravnost, ?ist druga zgodba je pri nizkoprese?nih,ki se odzovejo na vsak gib volana in je res pravi u?itek pognat avto mal v ovinke. :hudicek:

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ali kdo ve zakaj ni v leto?njih testih Bridgestone LM 30 Blizzak?

Imam letne Bridgestone Potenza in sem zelo zadovoljen.

 

Na podlagi prebranega v tem forumu se bom verjetno do konca tedna odlo?il za Dunlop Winter Sport 3D, saj so me po testih prepri?ale z najvi?jo oceno na mokri cesti (kar je pozimi stalnica), je pa malo uboga na ledu....

 

Na moji Mazdi 6 imam letne gume 215/50 17", za zimske razmi?ljam o ?irini 205, saj naj bi o?je pozimi metale manj peska s ceste po boku. Ima kdo kak?ne izku?nje?

Napisano

Ali kdo ve zakaj ni v leto?njih testih Bridgestone LM 30 Blizzak?

Imam letne Bridgestone Potenza in sem zelo zadovoljen.

 

Na podlagi prebranega v tem forumu se bom verjetno do konca tedna odlo?il za Dunlop Winter Sport 3D, saj so me po testih prepri?ale z najvi?jo oceno na mokri cesti (kar je pozimi stalnica), je pa malo uboga na ledu....

 

Na moji Mazdi 6 imam letne gume 215/50 17", za zimske razmi?ljam o ?irini 205, saj naj bi o?je pozimi metale manj peska s ceste po boku. Ima kdo kak?ne izku?nje?

 

A ni original 215/45 17" ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ali kdo ve zakaj ni v leto?njih testih Bridgestone LM 30 Blizzak?

Imam letne Bridgestone Potenza in sem zelo zadovoljen.

 

Na podlagi prebranega v tem forumu se bom verjetno do konca tedna odlo?il za Dunlop Winter Sport 3D, saj so me po testih prepri?ale z najvi?jo oceno na mokri cesti (kar je pozimi stalnica), je pa malo uboga na ledu....

 

Na moji Mazdi 6 imam letne gume 215/50 17", za zimske razmi?ljam o ?irini 205, saj naj bi o?je pozimi metale manj peska s ceste po boku. Ima kdo kak?ne izku?nje?

 

LM30 je lanski model, najbr? zaradi tega. LM32 al LM35 pa ni pri?la pravo?asno na test ja. Je pa LM30 tut super guma. Jaz jo mam.

Napisano

A ni original 215/45 17"

 

 

Ja, sem zve?er vzel v roke tisto debelo bukvico z navodili in ugotovil, da je res bolj?e, da vzamem original 215/50 17" . Nato sem na Avtogume.com poklikal Dunlupove Winter sport 3D, H razred, po 159 EUR. Da mi jih niti slu?ajno kdo kje ne najde cenej?e... :P:P

 

Me pa jezi, ko vidim da so npr Michelin Alpin 195/65 15" samo 59 EUR, Goodyear UG 7 205/55 16" pa le 53 EUR. To je velika krivica za nas 17 colske... :hudicek::vskalo:sramezljiv

Napisano

Ja, sem zve?er vzel v roke tisto debelo bukvico z navodili in ugotovil, da je res bolj?e, da vzamem original 215/50 17" . Nato sem na Avtogume.com poklikal Dunlupove Winter sport 3D, H razred, po 159 EUR. Da mi jih niti slu?ajno kdo kje ne najde cenej?e... :P:P

 

Me pa jezi, ko vidim da so npr Michelin Alpin 195/65 15" samo 59 EUR, Goodyear UG 7 205/55 16" pa le 53 EUR. To je velika krivica za nas 17 colske... :hudicek::vskalo:sramezljiv

 

Mogo?e bi pri tem prodajalcu http://www.gume-takoj.si/, dobil ?e kak?en evro ceneje. Jaz sem vzel 16 colske in so bile najcenej?e :D

Napisano

Brez skrbi, do 3 bare ?e ne bo tega problema. Pri sodobnih gumah bo? prej robove uni?il pri 2,2 bara kot sredino pri 3.0 bara.

 

Na Golfu mam ?e zimske :( pa jih pumpam 2,8 spredaj in 2,6 zadaj pa pri dimenziji 205/55 R16 ?e vedno zelo velik trebuha dajejo.

 

Ja pa res smeh kolk je, mehka zimska guma z veliko vi?ino, slabo vodljiva napram 18" nizkoprese?nim n Mazdi. Na AC lahko maham z volanom levo desno pa gre avto kr naravnost, ?ist druga zgodba je pri nizkoprese?nih,ki se odzovejo na vsak gib volana in je res pravi u?itek pognat avto mal v ovinke. :hudicek:

 

Premalo napumpano.

 

Ja zaradi tega sem jaz v enem letu uni?il Kumho-tke 215/45 R17 napumpane so bile 2.2 bar-a :(

Res da sem naredil 27000 km, samo vseeno prednji gumi sta za v smeti, ker je pobralo robove :angry:

Napisano

 

Spo?tovani,

 

Oprostite za pozen odgovor

 

V tem trenutku vam ?al ne moremo ponuditi ?eljenega artikla,

 

lahko pa vam ponudimo slede?e

 

Pirelli W210 Sottozero 2 215/50R17 91H 163,32 ?

Continental TS830 P 215/50R17 95V 177,71 ?

 

Lep pozdrav,

 

AVTOGUME

http://www.GUME-PNEVMATIKE.com

http://www.avtogume.com

http://www.letne-pnevmatike.com

Tole je bil odgovor. O?itno jim je te?ko sproti preverjati kaj ponujajo... :(

 

Bom pa poskusil drugje...

Napisano

Telim pri avtogume prav dogaja, to vsakemu po?ljejo da nimajo in potem nekaj drugega ponujajo, poznam ?e 2 primera od letos. In enemu od njih so v drugo napisali da nimajo tistega kar ?eli, in mu ponudili nekaj tretjega, ko je nekaj od tega izbral je dobil spet mail da tudi tega nimajo in so mu ponujali neki jajc od jajca (pri njih je izbral zato ker v prvo so bili res najcenej?i pri gumah, katerih sploh nimajo) :whatever:

Napisano

pri avtogumah ne se zanasat na internet...morate tja it in potem akcija

tko sem lani naredil in kupil guđir (tak spelling sem videl v eni srbski reviji in sem crknil od smeha)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni,

 

?al vas moramo obvestiti, da pnevmatik Dunlop 3D trenutno ni ve? dobavljivih s strani Dunlopa, in nimamo znanih dobavnih rokov. Kljub temu pa upamo, da boste v na?i ponudbi na?li ustrezno pnevmatiko za vas.

 

Trenutno vam lahko ponudimo naslednje pnevmatike:

 

1. Dunlop 3D 95V

2. Falken HS-439

3. Bridgestone LM-30 91H

4. Dunlop M3

 

 

?e vam katera ustreza nam prosim sporo?ite.

 

Lep pozdrav

 

www.gume-takoj.si

 

Tudi na www.gume-takoj.si se je to zgodilo. O?itno jih Dunlop slabo obve??a...

 

Sem pa zdaj zaradi tega, ker sem tako zadovoljen z letnimi naro?il BRIDGESTONE BLIZZ.LM-30 215/50 R17 91H :cheers:

 

pri avtogumah ne se zanasat na internet...morate tja it in potem akcija

tko sem lani naredil in kupil guđir (tak spelling sem videl v eni srbski reviji in sem crknil od smeha)

 

To bo ?e tretji?, da jih naro?am prek interneta, do sedaj je bilo obakrat vse OK. ?e bo z DOTom kaj narobe jih bom pa vrnil...

Napisano

Dunlop Wintersport M3 (3D so v redu) imajo slabost in sicer po dveh, treh zimah ratajo izredno drse?e na mokrem in gladkem. Celo tako, da misli?, da si na ledu. ?e vemo, da je zimska guma zaradi svoje oblike tekalne povr?ine guma ?e tko en kurac razen seveda na snegu, kjer je :bravo: , bi bilo dobro, da se pri izbiri gum odlo?amo tudi na to kaj se dogaja po sezoni ali dveh.

 

Neko? pred kakimi 5-6 leti je Autobild naredil en tak test, ki je bil katastrofalen in sicer so testirali zimake po 7.000 prevo?enih km in nato po 15.000 prevo?enih km. Izkazalo se je da ?e tako slabe lastnosti v mokrem se ?e poslab?ajo celo za 20-30% pri zaviranju v suhem pa se o?itno zaradi obrabe lamel in ?edalje ni?jega profila in manj zvijanja posameznih elementov se pa zavorna pot in vodljivost celo izbolj?a.

 

Najve?ji padec pa je bil pri lastnostih v snegu saj so te pnevmatike dosegale pri 15.000 prevo?enih le ?e kak?nih 50-60% sposobnosti novih tako pri zaviranju kot pri "vle?ni sili".

 

Testirali so le v eni zimi tako, da tiste s 15.000 so bile stare takrat samo nekaj mesecev in zato se na gumah ?e ni poznal faktor staranja recimo nekaj let, kot je to v praksi, kar bi sigurno pomenilo ?e bolj katastrofalno situacijo.

 

Aja, pa ?e to - takrat so se po 15.000km najbolje izkazale GY UG7.

33112_1.png

Napisano

Dunlop Wintersport M3 (3D so v redu) imajo slabost in sicer po dveh, treh zimah ratajo izredno drse?e na mokrem in gladkem. Celo tako, da misli?, da si na ledu. ?e vemo, da je zimska guma zaradi svoje oblike tekalne povr?ine guma ?e tko en kurac razen seveda na snegu, kjer je :bravo: , bi bilo dobro, da se pri izbiri gum odlo?amo tudi na to kaj se dogaja po sezoni ali dveh.

 

Neko? pred kakimi 5-6 leti je Autobild naredil en tak test, ki je bil katastrofalen in sicer so testirali zimake po 7.000 prevo?enih km in nato po 15.000 prevo?enih km. Izkazalo se je da ?e tako slabe lastnosti v mokrem se ?e poslab?ajo celo za 20-30% pri zaviranju v suhem pa se o?itno zaradi obrabe lamel in ?edalje ni?jega profila in manj zvijanja posameznih elementov se pa zavorna pot in vodljivost celo izbolj?a.

 

Najve?ji padec pa je bil pri lastnostih v snegu saj so te pnevmatike dosegale pri 15.000 prevo?enih le ?e kak?nih 50-60% sposobnosti novih tako pri zaviranju kot pri "vle?ni sili".

 

Testirali so le v eni zimi tako, da tiste s 15.000 so bile stare takrat samo nekaj mesecev in zato se na gumah ?e ni poznal faktor staranja recimo nekaj let, kot je to v praksi, kar bi sigurno pomenilo ?e bolj katastrofalno situacijo.

 

Aja, pa ?e to - takrat so se po 15.000km najbolje izkazale GY UG7.

 

Zelo zanimiv post!

 

Res bi bilo zanimivo videti teste po 3 ali 4 letih, kaj ?ele po 40.000 km, ki naj bi po nekaterih podatkih bili max za gume.... :whatever:

 

In hvala za pojasnitev razlike med Dunlopovima M3 in 3D, saj sem resno razmi?ljal o M3, a sem Dunlopu preve? zameril, da nimajo ogla?evanih gum na zalogi in se potem iz kljubovanja odlo?il za Bridgestone!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vpra?anje za gumiexperte

 

NA poti sem sem pri 10C na mokri cesti avto lahko vozil kot z letnimi, bil sem zelo presene?en kako te nokian gume dr?ijo ko pra***, trde v iber z letnim profilom in lamelam...

 

No ali temu botruje dejstvo, da imajo oznako M+S ALL WEATHER PLUS

 

http://www.nokiantires.com/tyre?id=11899&a...ame=Nokian+WRG2

 

, offers the best performance in every season. The asymmetrical inside-out tread pattern allows our engineers to design different areas of the tread to focus on the different driving conditions you will encounter throughout the year. So while seasons may change, your choice of all-weather tires remains the same: Nokian WR G2.

 

The shape and siping of the outer shoulder make the tire easy to handle and stable to drive on all surfaces, even at high speeds, while the inner shoulder ensures superb grip in winter conditions.

 

Hudo hudo dobra gume sedajle v jesensko-zimskem ?asu, ?akam na sneg za zimski test - ampak vsi vemo da so zimske razmere parkrat na leto, tako da mam nevedo? kaj sem kupil velk zegn.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne vozis dost hitro :)

 

140-160 ?ez rahlo zasne?ene ovinke med dunajem in Grazem pri 1C....mislim da ti to vse pove, niti trznil ni sistem ali rit zadaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

post-278-1290706638_thumb.jpg

 

Mene pa zanima, ?e kdo ve kaj pomenijo AO,MO in BSW oznake pri teh gumah,kak?na je razlika med prvimi ?tirimi.... :whatever:

 

To so oznake za modele gum narejene po specifikacijah naro?nika/avtomobilskega proizvajalca. V praksi, predvsem zaradi var?evanja, so take gume na?eloma slab?e.

 

?e se ne motim je recimo MO oznaka za Mercedes, AO pa za Audi.

 

BSW pa pomeni black side wall.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.