Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

 

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?

 

?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

v bistvu v?igal je tudi pred menjavo sve?k popolnoma ok, niti enkrat ni zatajil ali zaka?ljal...

 

sprva je cukal zgolj ob speljevanju tja, nikoli v 4-ti prestavi... zdaj pa imam ob?utek, da na vsake toliko ?asa cukne tudi v 5-ti prestavi ali recimo pri hitrosti 130-150 ... vendar ne tako o?itno kot v ni?jih prestavah...

obratomera nimam, zato te?ko re?em, vendar bolj se pozna pri manj?ih vrtljajih

 

sam sem pomislil ?e na kak bencinski filter (ki pa je bojda pri tem modelu skupaj z bencinsko pumpo na oz. v samem tanku goriva)... ali pa da so pri?le kake smeti v tank ... in da ga matra kaj takega .. vendar se nih?e no?e lotiti praznjenja rezervoarja, saj je preve? dela...

 

bi mogo?e bilo kaj na tem ? cuka mi namre? ne konstantno, in v bistvu manj cuka ko je motor hladen...

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.

 

Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.

33112_1.png

Napisano

Kok so to zate predragi na A-cosmosu?

Priklop na tester ni 200 ? :D

Bencinskega filtra res ni kot si napisal.Si morda preveril lamdo sondo,al pa zra?ne cevi kjer bi lahko sesalo nepotrebni zrak(glej rebrasto cev) preglej da so vse cevi dobro name??ene,preveri tudi kable okoli konektorjev(slab stik) sami v?igalni kabli(neglede na to da so bili menjani lahko keri od njih prebija,po?pricaj malo z wd-40 po njih-?e prebija kje ,bo? sli?al.

 

Kaj ve? pa mi trenutno ne pride na pamet.

 

Sam sem imel 323F ampak BA model in prav tako je cukal pri 3000rpm-vzrok po?ena rebrasta cev kjer je ob ni?jih obratih vlekolo fou? zrak.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:bravo: pol pa bo dr?al.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj pa mogo?e razdelilna kapa in rotor?ek? Mogo?e sta tadva ?e obrabljena.

 

??? :blink:

 

1.4 motor so imele od letnika 1999 pa na prej in to so motorji, brez frtajlerja in le z v?igalnimi tuljavami in elektroniko, ki opravljajo to funkcijo

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

imam se eno iz Xedos V6....mogo?e enaka??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sishi hvala za trud,vendar ni nobena enaka.Moja tuljava ima dva kontakta za v?igalni kabel.

 

 

Jures ?al ni ista. :( 2.0 je malce bolj divja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.