Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No malo sem se igral z podvozjem pa sem med drugim izpraznil komplet zavorni sistem, ko sem nazaj sestavil mi pa sklopka ne dela, oz. je mehka ko puding. Zavorno olje je pa isto kot za sklopko. Druga?e ko stiskam bremzo se tudi sli?i da nekje uhaja zrak, nevem pa ?e to?no kje (bom jutri probal najti). Samo sklopka pa mi nikakor ne gre v glavo... Avto je pa 323f ba 1.5. ?e bi kdo vedele kaj je lahko narobe ne ?parat tipkovnice. Hvalaa :)

panoramska.jpg
Napisano

Nekaj nisi dobro prezra?il, ali pa zatesnil.

 

Ja, pozabil sem ?e vpra?ati ?e se sklopko tudi kje prezra?i kot se zra?i bremze :D

panoramska.jpg
Napisano

?e nekaj... glede aluminjastih cevi z zavore... ?e ti recimo ena po?i, se da ?tukati in kako, ali je potrebno zamenjat celo cev??

panoramska.jpg
Napisano

Hvala. ?e nekaj me j**e. Ko sklopko zra?im, mi kar no?e potegnit olja, vsaj v curku ne, malo ga ?prica, curka pa kar ni... Ima to slu?ajno kako vezo z po?eno cevjo?

panoramska.jpg
Napisano

Hvala. ?e nekaj me j**e. Ko sklopko zra?im, mi kar no?e potegnit olja, vsaj v curku ne, malo ga ?prica, curka pa kar ni... Ima to slu?ajno kako vezo z po?eno cevjo?

 

?e je potem mora? imeti nekje flek (ko ne zra?i?)....al ti pa zrak vle?e not med zra?enjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:vskalo::vskalo::vskalo: katere zavorne cevke bi ti ?tukal?? Na tvojem mestu bi kupil nove pa po mo?nosti za obe strani.Stari zavore niso hec.

 

Skratka odpravi vse napake na cevkah(al karkoli ti pu??a,zamenjaj ?tukaj kar ?e?) potem pa se loti nalivanja olja in pa samega zra?enja celotnega sistema!!

Vpra?al si pa sme?no da ve??.

?e se spravi? pumpat gume in je ta predrta hmmm vrjetno bo? najprej zaflikal preden bo? hotel met napumpano gumo :):hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Hvala. ?e nekaj me j**e. Ko sklopko zra?im, mi kar no?e potegnit olja, vsaj v curku ne, malo ga ?prica, curka pa kar ni... Ima to slu?ajno kako vezo z po?eno cevjo?

 

<_< sklopke ne mores sam zracit more ti v avtu en stisnit dva do trikrat te pa drzat isto kot ce bi bremze zraco te pa nipl odvijes pa to tako dugo ponavlas da bo zrak sel ven in bos mel curek kot ti pravis :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Klopko, vem da zavore niso hec, za ?tukanje sem vpra?al ker je za v?tukat veliko la?ja pot, kot menjava celotne cevke (od spredaj pa vse do zadnjih bremz) in meni osebno zamenjat cevke ni problem.

No ko sem opazil po?eno cev pri bremzah sem rekel bi blo fajn vsaj sklopko zrihtat, pa valda mi je en pumpal sklopko jaz sem pa nipl odvijal, zdaj ali sva narobe delala (oz kje pu?a sklopka), ali je pa kriva po?ena cev pri bremzah bomo pa kmalu videli.

panoramska.jpg
Napisano

No naravnost super.. zdaj mi je po?la ?e rezervna cev, tako da bi prosil ?e kdo ve kje bi se dalo dobiti cevke, oz kdo pozna majstra da mi se?tuka cevi...

panoramska.jpg
Napisano

Rana ura zlata ura... evo sm zvedel da naj bi imel orodje za delat navoje (oz kakorkol se re?e tistmu za pr?ravfat) vsak malo bolj?i mehanik, skoraj vsak pa tudi cev (da nav treba posebej kupovat) :D

panoramska.jpg
  • 12 let kasneje...
Napisano

Si bom sposodil temo.

 

Po dolgem času sem spet vozil M2.

Sklopka, če jo počasi stisneš pri dnu podrhti. Rekel bi kot da pedal se minimalno zatika.

V kolikor hitreje stisnem je normalen občutek.

Tudi ob spuščanju je normalen občutek.

 

Ima kdo kako idejo, preden avto vozim do mojstrov in poslušam, da sem prehiter in naj pridem ko bo huje?

Napisano
pred 14 urami je godlike napisal:

Si bom sposodil temo.

 

Po dolgem času sem spet vozil M2.

Sklopka, če jo počasi stisneš pri dnu podrhti. Rekel bi kot da pedal se minimalno zatika.

V kolikor hitreje stisnem je normalen občutek.

Tudi ob spuščanju je normalen občutek.

 

Ima kdo kako idejo, preden avto vozim do mojstrov in poslušam, da sem prehiter in naj pridem ko bo huje?

Kaj zate pomeni "podrhti"? Da maš občutek da malo zaplava?

 

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Popravi tepih

Evo brskam po spominu.

Če se je zatikala ob tepih, je to bilo ob spuščanju in ne stiskanju!

Napisano

Sem vseeno preveril in ni tepih.

 

Saj se mi je zdelo, da ne morem bit tak nor, saj pa nisem blondinka.

Napisano

Update.

 

Marjan (Ferk mehanik) je rekel, da je to sklopka v začetni fazi. Da grabi pa še ok.

 

Sem jo že naročil.

Napisano

Ja ja. Šefe je grozn.

 

Saj z Marjanom delam privat.

Dopisal sem samo Ferk, da se ve kateri Marjan, ker sem že zasledil, da se ga je omenjalo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.