Andriy Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 Pozdravljeni Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) Prej pa je bila tak?na Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je? Za mnenja ?e vnaprej hvala. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 Pozdravljeni Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) Prej pa je bila tak?na Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je? Za mnenja ?e vnaprej hvala. Ho?e? povedati da si kupil tako ali kko? 3cm ti zarad snega na cesti ne bo pomenilo razlike..... :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 ?e mene vpra?a? dvignjena zgleda bolje. Spu??ena s temi feltnami zgleda kot, da bi bla od Turkov - nalo?ena in posedena :ne vem: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Andriy Napisano 19. oktober, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 @jures: Ko sem jo kupil je bila dvignjena kot zgleda na drugi sliki, nato pa sem jo spomladi spustil @Boss: bom jutri slikal in prilimal bolj?o sliko ker na tej zgleda res ?udno Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
uklopko Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 moje mnenje! Sam imam na m3 prav tako eibachove fedre in je nisem dvigoval nazaj na stock pozicijo. Ker to je dejansko preve? dela pa ?e vsaki? treba naredit optiko kar pa na koncu s5 stane nekaj. Sicer se odlo?i sam kako in kaj jaz je nebi! Boss halooo dvignjen dobro zgleda samo k.... ko vidi bejbo Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mokster Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 Jaz sem kupu zni?ano. Bila je 4 dni pr men pol je pa to letel v smeti in nazaj orginali. Sploh je avto npr s 17 itak trd, proti prej?njemu volvotu se ceste dr?i kot klop, neprecenljivo pa je ko se ti ni treba ve? trest kolk si dale? od robnika . O luknjah pa sploh ne bi z minus 3cm.......... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
BOBI Napisano 19. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 19. oktober, 2010 Pozdravljeni Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) Prej pa je bila tak?na Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je? Za mnenja ?e vnaprej hvala. ni panike dokler nimas na avtu kakih spojlerjev gre pozimi brez problema ne glede kolko je avto spuscen Citiraj MAZDA POWER Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Andriy Napisano 20. oktober, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 Da bo tudi Boss zadovoljen limam ?e eno slikco, ?e vnaprej se opravi?ujem ker je avo umazan No s predlogi pa kar na dan, ve? jih bo la?je se bom odlo?il Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 20. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 Pozdravljeni Pribli?uje se zima in z njo tudi sneg, ki je kar pogost v na?ih krajih Sedaj imam svojo Mazdico spu??eno z vzmetmi Eibach (-30 mm) (10 cm od tal) Prej pa je bila tak?na Zna?el sem se pred dilemo kaj narediti Zanima me va?e mnenje ali naj jo dvignem ali pustim tako kot je? Za mnenja ?e vnaprej hvala. ?koda da si nisi omislil nastavljivega podvozja - ?e ti je v?e? enkrat normalka, drugi? zni?ana! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Andriy Napisano 20. oktober, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 ?koda da si nisi omislil nastavljivega podvozja - ?e ti je v?e? enkrat normalka, drugi? zni?ana! Tudi v tej smeri sem razmi?ljal, da bi dal gor gwinde, samo sem hitro ugotovil da ko da? gor Gwinde ima? ?e spu??eno na -30 mm in jo potem lahko dodatno spu??a? do - 70 mm No meni je ?e v?e? zni?ana ?eprav tudi malo moti ker sem zmanj?al funkcionalnost avta (makedama in velikih lukenj ne sme videti) No da pojasnim, ni mi noben problem jo dvignit nazaj v prvotno stanje (fedre imam doma, zamenjal bi jih sam) za optiko tudi ni straha. Da bi pa to delal 2x na leto mi je pa malo too much Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 20. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 Boss halooo dvignjen dobro zgleda samo k.... ko vidi bejbo Hja logi?no, ti si bolj pr ta malih pa rabi? zni?an avto, da la?je vstopa? in izstopa? , ta veliki (no ja pa tud leta imajo vpliv ) pa se raje vsedemo bolj naravnost kot pa da pade? nekam v sede?. @Andriy: druga slika je bolj?a ampak me ?e vedno ne prepri?a, da je izgled res tako dober, da bi bilo vredno imeti zni?an avto. ?estka nikoli ni zgledala kot kamion je pa bil vedno problem, da si lahko z malo nepazljivosti zapel z odbija?em tudi kak?en robnik in celo le?e?ega policaja. Sicer sem ?e neko? pisal moje videnje o prednostih in slabostih zni?anega/str?anega avta pa jih bom vseeno ?e enkrat napisal. prednosti:+ izgled+ pri dobri cesti je vodljivost bolj?a in bolj?a stabilnost+ ob?utek zanesljivosti in la?ja zaznava dogajanja pod kolesi+ zaradi manj?e silhuete preseka je tudi poraba za kak promil manj?a slabosti:- pri trkih je zni?an avto veliko bolj nevaren saj "zleze" pod drugi avto in lahko pride do udara drugega avtomobila direkt v kabino ?e posebej, ?e je trk s kak?nim SUV-om ali terencem.- pri slabi cesti je avto neudoben in v ovinkih tudi nevaren saj lahko zaradi pretrdega podvozja dobesedno odskakuje iz ovinka. Tudi pri ve?jih udrtinah ali hrib?kih lahko pride do tega, da podvozje ne more po?reti neravnine in avto odsko?i - "lete?i" avto pa je pa? nevodljiv - te?ave pri parkiranju ob plo?nike oziroma robnike. Tudi parkiranja na plo?nik ratajo v ve?ini primerov nemogo?a.- te?ave s kak?nimi nestandardnimi le?e?imi policaji in kaj hitro se podrsa podvozje in ga po?koduje. Tudi pri kak?nih vstopih v gara?ne hi?e, ki imajo hude klan?ine se lahko zgodi, da se podrgne odbija? sploh, ?e je avto ?e nalo?en.- tudi v snegu je lahko tiste 3cm dovolj, da se pelje? ali pa obti?i?- bolj se uni?ujejo deli podvozja vklju?no s kolesnimi le?aji, kon?niki, ipd. Zaradi stresanja pa posledi?no trpijo tudi drugi deli avtomobila in pojavi se kak?en ?ri?ek, ki s e druga?e ne bi.- dodatni stro?ki zaradi predelave, homologacije, zbujanja pozornosti pri policajih in tudi nevo??ljivcih Zdaj pa izberi kolk ti kaj pomeni ti pa lahko povem, da je na forumu bilo ?e kar nekaj oseb, ki so poizkusile zni?ane ?estice in so jih predvsem zaradi uporabnosti dvignile nazaj na "privzeto" raven. Bi bila pa definitivno najbolj?a re?itev kak?en sistem hidropnevmatskega vzmetenja, da bi lahko iz kabine dvigoval in spu??al avto glede na potrebe in na situacijo na cestah. Kratka obnova za Labija: ne rabi? brat, ker to itak ?e vse ve?. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Andriy Napisano 20. oktober, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 @Boss: Hvala za tako iz?rpen odgovor (oz. ?e kar poro?ilo) Po premisleku sem pri?el tudi ?e sam do podobnih ugotovitev, najbolj me bode nefunkcionalnost avtomobila v zdaj?njem stanju, sam mora? zelo paziti kje se vozi? ?e dobro premislim mi je pomembnej?a funkcionalnost kot pa izgled vozila. Glede na to da se vsak dan vozim 100 km, v ?asu snega, ne bi rad kje obstal zaradi zni?anega podvozja. Mislim da je odlo?itev ?e kar na dlani Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Alex Napisano 20. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 Tudi jaz sem za "suv" varianto. Meni podrsa spredaj odbija? ?e,?e grem iz avtohi?e dol po klancu malo hitreje in pozabim dobro zabremzati prej.Definitivno ni okolju in voze?emu prijazna zni?ana 6-ka. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
R_sport Napisano 20. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 20. oktober, 2010 Crash test identi?nih Ford Mondeov, s tem da je en zni?an, en pa normalen. Razlika je ob?utna. http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 Crash test identi?nih Ford Mondeov, s tem da je en zni?an, en pa normalen. Razlika je ob?utna. http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal. tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem: Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 tu ni?je vozilo ni zni?ano ampak natovorjeno, da je ni?je, tako da to ni prava primerjava :ne vem: Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem: Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 Zakaj pa ne? 5cm je bil en ni?ji od drugega kot je ponavadi nekje srednja vrednost kolk folk avte ni?a. Prakti?no ni nobene razlike ali je nalo?en ali pa zni?an tko, da mi res ni jasno kaj si s tem mislil. :ne vem: ?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 ?e sta dva vozila konstrukcijsko ista pa je eden za 500 kg te?ji od drugega po moje to vpliva na rezultate testa ali ne? Ne, ne vpliva dosti ?e gledamo samo trk - pustmo samo vo?njo in obna?anje avtomobila, ko je nalo?en do konca. Pri trku bi na?eloma, ?e je tovor dobro pritrjen imel avto, ki je te?ji samo dodatno prednost... sila je masa krat pospe?ek in ob trku te?ji avto zaradi vi?je mase ustvarja tudi vi?jo silo kot la?ji. ?e bi torej oba priletela z enako hitrostj v ?elni trk bi zaradi vi?je sile te?jega avtomobila le ta odrinil la?jega celo v kontra smer vo?nje pred trkom. Zaradi tega bi na potnike v la?jem avtomobilu celo delovale huj?e sile in s tem ve?ja mpo?nost po?kodb. To je gola fizika, ?e pa gledamo prakso pa je problem zme?kljivih con, ki so narejene tako, da najbolje delujejo, ?e pri trku sile primejo na to?no dolo?eni vi?ini. ?e je avto ni?ji se absorbcijska energija me?kanja plo?evine in varnostnih elementov prenese previsoko in za?ne avto zvijati tekom trka kot paralelogram zato pa pride do ve?jih deformacij v sami kabini. V glavnem... ali je avto nalo?en ali pa zni?an je isti drek, v vsakem primeru je ob trku manj varen kot normalno dvignjen avtomobil. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 v bistvu je to gibalna kolicina (p=m*v) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 v bistvu je to gibalna kolicina (p=m*v) Ko pride do trka ni ve?, takrat govorimo o silah in pojemku (kontra od pospe?ka). Lahko pa govori? o energijah oziroma spremembi le te iz kineti?ne v notranjo. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 ti, kok si mel fizko? Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 ti, kok si mel fizko? Ok, gospon fizik pol pa ti razlo?i, kaj se dogaja pri trku objekta z ve?jo maso in objekta z manj?o tako kot je bilo prikazano v tem film?ku... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
PATO Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 OFF: Sem lani pred maturo delal veliko poizkusov in se pridno u?il fiziko zato vam predlagam da kr poslu?ate Boss-a ON: ?e ja sneg tak problem si pa umisli air-ride mislim da si lahko dvigne? avto vi?je od stock...ali se motim? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
KAALman Napisano 22. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 22. oktober, 2010 hehe ali nizko ali uporabno... jaz mam pa ?e neoriginalen sprednji odbija?, ki je skoraj za 5 cm ni?ji od originalnega ko je dovolj snega, pa? plu?im po vasi... ali pa grem z 2. avtom (za leto?njo zimo bo to POLOvi?ka z novimi zimaki BRIDGESTONE Blizzak LM30) na Mazgi pa ostanejo SAVA ESKIMO S3 iz lanske sezone pravzaprav sem zimake montiral ravno danes sneg here we come... aja... edina parkirna hi?a, kjer grem noter normalno, je ParkiRAJ na Zalo?ki poleg klini?nega ostale so vse prestrme Citiraj LP KAALman Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Mraušk Mčk Napisano 23. oktober, 2010 Prijavi Deli Napisano 23. oktober, 2010 ?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem) Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak. Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake. Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja. Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa . Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun! Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.