Skoči na vsebino

Spet poostritev zakona CPP

Ustvari kratki URL


jures

Priporočeno sporočilo

http://www.rtvslo.si/slovenija/bodo-strozj...h-nesrec/242449

 

Prekora?itve hitrosti za ve? kot 50 km/h v naselju

vo?nje po nasprotnem pasu avtoceste

vo?nje pod vplivom alkohola

pobeg s kraja nesre?e

odklonitev preizkusa alkoholiziranosti

 

bodo med stro?je sankcioniranimi prekr?ki

Te prekr?ke bodo policisti, ?e bo zakon sprejet, kaznovali s 1.200 evri globe, 18 kazenskimi to?kami in odvzemom vozni?kega dovoljenja. Vozni?ko dovoljenje bo vozniku odvzeto vse do pravnomo?nosti odlo?itve pristojnega sodi??a, ne le za 24 ur, kot velja zdaj, je za Radio Slovenija poro?al Robert ?kerjanc. Vozniki, ki bodo ?eleli znova pridobiti odvzeto dovoljenje, se bodo morali udele?iti posebnega zdravni?kega pregleda in opraviti rehabilitacijski program, ki ga pripravlja ministrstvo za zdravje

 

Podpiram vse razen to v naselju, kajti pri nas ni problem omejitev, je problem definicije naselja, saj so nekateri deli ozna?eni s 50 na uro, kjer preprosto ni logi?no, saj bi promet lahko tekel s 90 na uro brez problema ali ogro?anja - IN TU STOJIJO POLICIST!

 

Kaj pa divjaki izven mest :ne vem: Popolnoma ni? se ne dela v preventivi!!! NA primer - kaj narediti da voznik NE BO zavil na nasprotni pas, ta bo skoraj sigurno starej?i ali vinjen, nekoga bo ubil in kaj mu potem pomaga 1200??? Raje naj se prepre?i tak dogodek, ne da se ga sankcionira, pijanduri je znak ali orientacija toliko kot kurbi zastonj sex.

 

To pa kon?no!

Zakon bo stro?ji tudi do kolesarjev, saj predvideva obvezno uporabo varnostne ?elade za vse kolesarje, ne le za otroke, kot velja zdaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 82
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

http://www.rtvslo.si/slovenija/bodo-strozj...h-nesrec/242449

 

Prekora?itve hitrosti za ve? kot 50 km/h v naselju

vo?nje po nasprotnem pasu avtoceste

vo?nje pod vplivom alkohola

pobeg s kraja nesre?e

odklonitev preizkusa alkoholiziranosti

 

bodo med stro?je sankcioniranimi prekr?ki

Te prekr?ke bodo policisti, ?e bo zakon sprejet, kaznovali s 1.200 evri globe, 18 kazenskimi to?kami in odvzemom vozni?kega dovoljenja. Vozni?ko dovoljenje bo vozniku odvzeto vse do pravnomo?nosti odlo?itve pristojnega sodi??a, ne le za 24 ur, kot velja zdaj, je za Radio Slovenija poro?al Robert ?kerjanc. Vozniki, ki bodo ?eleli znova pridobiti odvzeto dovoljenje, se bodo morali udele?iti posebnega zdravni?kega pregleda in opraviti rehabilitacijski program, ki ga pripravlja ministrstvo za zdravje

 

Podpiram vse razen to v naselju, kajti pri nas ni problem omejitev, je problem definicije naselja, saj so nekateri deli ozna?eni s 50 na uro, kjer preprosto ni logi?no, saj bi promet lahko tekel s 90 na uro brez problema ali ogro?anja - IN TU STOJIJO POLICIST!

 

Kaj pa divjaki izven mest :ne vem: Popolnoma ni? se ne dela v preventivi!!! NA primer - kaj narediti da voznik NE BO zavil na nasprotni pas, ta bo skoraj sigurno starej?i ali vinjen, nekoga bo ubil in kaj mu potem pomaga 1200??? Raje naj se prepre?i tak dogodek, ne da se ga sankcionira, pijanduri je znak ali orientacija toliko kot kurbi zastonj sex.

 

To pa kon?no!

Zakon bo stro?ji tudi do kolesarjev, saj predvideva obvezno uporabo varnostne ?elade za vse kolesarje, ne le za otroke, kot velja zdaj.

 

To pozdravljam.Bunili so se,da bo zato manj kolesarjev?!Ta pravi s(m)o jo nosili ?e do sedaj.

Va?na je varnost kolesarjev in ne ?minkeraj.

No,?e vedno si lahko omislite ?minkersko ?elado za 100? (tipo Casco) in ste ?minke. :harhar:

 

Kar se pa ti?e vo?nje v nasprotni smeri bi pa morali dat kazen 5000? in odvzem vozni?kega za vedno.

?e bi to ponovil (brez izpita),bi moral it v zapor najmanj za 5-10 let.

Le tako bi spametovali (ali pa tudi ne) pametnjakovi?e in nepoznavalce cestnih predpisov,ki ne sodijo za volan. Prekora?itvi na avtocesti in radarji tam so bale,ker se zaradi tega zgodi malo nesre?.

Nesre?e se zgodijo zaradi neumnosti in nepredvidljivih dogodkov (ki bi se itak zgodili tudi pri normalnih hitrostih)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podpiram. Vse podpiram. Morda bi razmislili le o ?e ve?jem dvigu kazni. Morda enih 35.000? za prekora?itev v mestu za 1 km/h. To bi v?galo. Pa ?e vedno bi imeli prora?unske luknje, ker bi si vse pobrali razni pahorji bav?arji ?roti korde?i, dimi?ke, golobi?i, jankovići in ostala svojat. ?e nima? za kazen, pa odprodaja organov, odvzem pa brez narkoze, da bo? za drugi? vedel. Ledvica 20 jurjev, seveda ?e nisi alkoholik, ro?enice, kri, ko?a....

 

?e malo pa bo postala ideja filma Matrix realnost.

 

Na kozlanje mi gre ta tatinska barabinska vlada in ves sistem, ki samo tepta ?loveka in si vsak dan izmi?lja le in samo nove dajatve.

 

Pa ne rabte komentirat, ker zihr ni tok ?rno. Sm pa hotu napisat :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse ok, samo jaz opozarjam na to, da na primer pijanec ko se vsede za volan ga ne zanima kazen 100.000?...takrat je on car za volanom, in na primer avtocesta, kot imamo veliko primerov pri veliki hitrosti nima kake ovire za voznjo v nasprotno smer, ter za naselja kot je na primer Trzinska obvoznica z omejitvijo 50 in 70....absurd.

 

Se pa strinjam da tam kjer je naselje kot naselje da se vozi varno.

 

Naredi? tako kot zavarovalnica, kazen je odbitna fran?iza nove nabavne vrednosti avta..... :blush:

 

Se strinjam da dokler vozi? po predpisih se nima? ni?esar bati, gre le za opredelitev infrastrukture. V Franciji sem bil prav pozoren na dolo?ene dele cest:

 

Cestninska postaja: 200m pred omejitev 100

100m pred omejitev 70

tik pred cestninsko (z rampo) 50

 

Zo?anje in prenos na nasprotni vozni pas

od 500 do 100m pred na vsakih 100m opozorila za nevarnost in zo?anje z desne strani - BREZ OMEJITEV!

 

100m pred zo?anjem omejitev 70

na samem zo?anju omejitev 50, takoj za prnosom na drugo stran omejitev 90

 

PA ceste niso bolj?e so enako zrukane, enako ozke, ampak prav izbuljil sem o?i, nad uvozom na drugo stran in izvozom nazaj na svoj vozni pas je velik drog z reflektorjem! Pono?i kriti?en del vidi? kot doma - nobenih rumenih ?rt le sto?ci tik pred uvozom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alkohola je ?e vedno polno na cesti jojmene

 

Kratek statisti?ni pregled dogajanj v no?i na 26.10.2010

 

Torek, 26. oktober 2010

 

V 23 prometnih nesre?ah je nastala premo?enjska ?koda, v preostalih 7 nesre?ah pa je bilo prav toliko oseb lahko telesno po?kodovanih.

Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je bilo do streznitve pridr?anih 7 voznikov, od tega 4 v Ljubljani, po 1 pa v Kopru, Novem mestu in Celju.

 

Ponedeljek, 25. oktober 2010

 

Pono?i je bilo obravnavanih 13 prometnih nesre?.

V 10 nesre?ah je nastala le materialna ?koda,v ostalih 3 nesre?ah se je 1 oseba huje po?kodovala, 2 pa la?je. Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je pridr?anih 10 voznikov.

 

Nedelja, 24. oktober 2010

 

Pono?i je bilo obravnavanih 25 prometnih nesre?.

V 18 nesre?ah je nastala materialna ?koda, v ostalih nesre?ah pa se je 8 oseb la?je po?kodovalo. Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je pridr?anih 46 voznikov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alkohola je ?e vedno polno na cesti jojmene

 

Kratek statisti?ni pregled dogajanj v no?i na 26.10.2010

 

Torek, 26. oktober 2010

 

V 23 prometnih nesre?ah je nastala premo?enjska ?koda, v preostalih 7 nesre?ah pa je bilo prav toliko oseb lahko telesno po?kodovanih.

Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je bilo do streznitve pridr?anih 7 voznikov, od tega 4 v Ljubljani, po 1 pa v Kopru, Novem mestu in Celju.

 

Ponedeljek, 25. oktober 2010

 

Pono?i je bilo obravnavanih 13 prometnih nesre?.

V 10 nesre?ah je nastala le materialna ?koda,v ostalih 3 nesre?ah se je 1 oseba huje po?kodovala, 2 pa la?je. Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je pridr?anih 10 voznikov.

 

Nedelja, 24. oktober 2010

 

Pono?i je bilo obravnavanih 25 prometnih nesre?.

V 18 nesre?ah je nastala materialna ?koda, v ostalih nesre?ah pa se je 8 oseb la?je po?kodovalo. Zaradi vo?nje pod vplivom alkohola je pridr?anih 46 voznikov.

 

Glede na to bi pa mogli kazni malo zvi?at :bravo::bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da imajo angle?i ?e vedno dokaj dober sistem, kazni so nizke samo pike pa takoj dobi?. Posledi?no ve? ima? pik, ti ?e zavarovalnica dvigne premijo

 

To?no tak?na je moja filozofija preventive o varnosti v CP :closedeyes:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest ?e zdej ne vem zakaj se folk pijan fura, v bistvu me prav zanima kje so tele vse ustavili. Mislim pa da se je v ve?jih mestih stanje zelo izbolj?alo, vsaj za nas ki ?ivimo v LJ, taxija ?ez vikend skoraj nikoli ne dobim na klic v prvem ?usu, in ni bilo vedno tako, kot ka?e se folk zaveda. Evo v soboto smo se peljali ven ?urat in potem domov za 10 eur, se pravi 2,5 eur na osebo in te pripelje od vrat do vrat...skratka sploh ni za razmi?ljat....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.rtvslo.si/slovenija/bodo-strozj...h-nesrec/242449

To pa kon?no!

Zakon bo stro?ji tudi do kolesarjev, saj predvideva obvezno uporabo varnostne ?elade za vse kolesarje, ne le za otroke, kot velja zdaj.

 

 

koji kurac jim bo ?elada, ?e si lu?i ne montirajo na kolesa ? jebe se meni, ?e si ?eli en kolesar sam betico rasturit, samo naj se osvetli, ne pa da po temi in megli vozijo v ?rnem in brez kakr?nihkoli odsevnikov IN lu?i

 

SAMI ODSEVNIKI NISO DOVOLJ!

 

in tega noben policaj ne zija in ne sankcionira, kriv si pa kot ?ofer avta, ?e ga zbije?, ker ga ne vidi?...

 

?e lahko jaz vedno mam lu?i na kolesu, in sem jih dokupil, pa vedno nosim ?elado, potem naj to kontrolirajo tudi... yebiga...

 

vse ostalo pa je itak polnjenje dr?avnega prora?una... :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede celad na kolesu pa moje mnjenje:

 

1. ko se peljm z mountain bikeom, prava kolesarksa fura, potem itak za

2. po mestu pa ko skacem gor dol namesto z avtom, definitivno ne

 

tko da upam, da ne sprejmejo kaj tazga...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje a ste sploh prebrali predlog novega zakona, da se jezite takoj na za?etku. :ne vem:

 

Zaostruje se kaznovanje za vo?njo pod vplivom alkohola, kjer se bistveno zni?uje meja za odvzem izpita in tudi vi?ina kazni... rekel bom hvala bogu saj je to osnova za varnost in izlo?anje tistih, ki ?e danes verjamejo, da je vo?nja pod vplivom alkohola bolj varna saj se vinjenec po besedah raznih Lojzev "kao" zaveda da je pijan in vozi bolj previdno :blink: ?e pa gledam kazni drugod za tovrstne prekr?ke smo ?e bistveno pod povpre?jem saj drugod v EU dosegajo tudi po 3.000 -5.000?.

 

Kazni za hitrost se niso bistveno povi?ale razen za najvi?je prekora?itve ampak kdor drvi po naselju s 100km/h ( to je ob upo?tevanju napake ?tevca in napake 7% pri meritvi na ?tevcu prikazano vsaj 115km/h) je pa? pacient in ga je treba tako kot pijance izlo?it iz prometa.

 

Kon?no so enega najbolj nevarnih prekr?kov vo?nje v nasprotno smer izena?ili s takoj?nim odvzemom dovoljenja in maksimalno kaznijo 1200?. :bravo:

 

Tudi pri kolesarjih ni panike saj te lahko policist samo opozori, da nima? ?elade kaznovanje pa v zakonu ni predvideno - tako, da tudi tu ni panike in vam takoj povem, da se policisti s problemom "ne?eladiranih" sploh ne bodo ukvarjali. :harhar:

 

 

O?itno se ukinja pojem ceste rezervirane za motorna vozila in ga nadome??a hitra cesta, kjer je omejitev hitrosti postavljena na 110km/h :notworth: (prej 100km/h), ar je bolj ugodno kot prej.

 

Tudi odvzem dovoljenja za najhuj?e prekr?ke do pravnomo?ne odlo?be je tudi pozitiven ukrep saj se je zdaj dogajalo, da je bil odvzem samo za 24ur potem so ga vrnili kr?itelju, ki se je nemoteno vozil do uradnega odvzema, kar je lahko trajalo tudi skoraj leto dni in je nato taka kazen ?isto zvodenela.

 

 

OK, spet sem predolg... v glavnem preberte si predlog - se spla?a, ker res udriha po najte?jih kr?itvah in je kon?no bolj usmerjen k kaznovanju res najbolj varnostno problemati?nih prekr?kov. :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Boss, se povsem strinjam s teboj. Vseeno poskusi (ja, vem, ni enostavno) razumeti tudi "nasprotno" stran:

 

- motorist, ki od Bovca do Tolmina vozi 17 minut, nima ?asa razmi?ljati o vi?ini kazni

- mo?akar, ki se pijan usede za volan, ni sposoben razmi?ljati niti o vo?nji, kaj ?ele o vi?ini kazni

- kdor se po avtocesti vozi v napa?no smer, itak ni? ne misli

 

in tako naprej. Zanimivo, da nisem ?e sli?al za primer, da bi slovenski vozniki v tujini po?eli kaj takega. No, kakorkoli, tudi ?elada za kolesarje je nekako, kako bi rekel,... Glej, tu na Gori?kem je kolesarjem zelo v?e? relacija Solkan - Lokve - Solkan. ?e posebej povrat, ker gre za dolge spuste, sicer po ovinkasti cesti z dotrajanim asfaltom. In na teh spustih dosegajo in tudi presegajo hitrost 70 km/h. Saj jih razumem, tako si dvigajo povpre?je in "zmanj?ujejo" primanjkljaj kondicije, ki se je pokazal pri vo?nji navzgor. Ve?, kako ozke so "pnevmatike" na dirkalnem kolesu. In ?e na tisti ovinkasti cesti pri taki hitrosti zapelje na kak pesek ali kako druga?e izgubi nadzor nad kolesom in prileti v smreko - mar res misli?, da ga bo tista ?elada re?ila?

 

Mislim, da bi se morali stvari lotiti na druga?en na?in. Ne vem, kako, a zgolj in samo kaznovanje in vedno vi?je kazni ne bodo zmanj?ale prometnih nesre? in ?tevila mrtvih v njih.

 

To je zgolj moje mnenje. Upam, da sem ga zadosti jasno napisal, ker se ne nameravam spu??at v besedne vojne, kdo ima prav in kdo ne in kaj je prav in kaj ne.

 

 

 

?e mogo?e kdo ne ve, kaj mislim s tistim motoristom, si lahko enega od njih pogleda tu: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...&plindex=0#

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priznam, da te ?ist ni? ne razumem, kaj si hotel povedati :ne vem: Kaj pol predlaga?, da se kazni za najte?je prekr?ke zmanj?ajo :ne vem: in pove?ajo tiste, katere zgledni ljudje tudi ob?asno naredijo pa niso nevarne.

 

Bom malo nesramen in bom rekel, da se povi?anja kazni za najte?je prekr?ke najbolj bojijo tisti, ki jih delajo in ki se ne znajo obvladat v prometu vsem ostalim pa je ve? ali manj vseeno, ?a se le te drasti?no pove?ajo.

 

Alkohol za volan ne sodi in ?isto prav je, da se ga zaostri do te mere, da takrat, ko je osebek ?e trezen vsaj pomisli, da bi bilo mrbit dobro iti brez avta v gostilno, da ga slu?ajno potem ne bi premamilo sesti za volan. Hja, ko bodo po?asi pijan?ki in pijandurce ostali brez izpita se bo varnost bistveno izbolj?ala. Baje je bilo letos precej manj nesre? pod vplivom alkohola in temu primerno se je tudi skupno ?tevilo mrtvih bistveno zmanj?alo glede na lansko leto.

 

Kdor vozi v nasprotno smer na AC je ali ?el stavit, ali je omamljen ali zelo slabo vidi, da je prevozil vse znake ali pa je kreten. V vsakem primeru ni za na cesto in ne vem zakaj bi se ga ??itilo in uj?kalo. Izpit naj se mu vzame in s psiholo?kimi testi (tudi to je novost) preveri kaj od tega je in ?e si sploh zaslu?i ponovno delanje izpita.

 

Motoristi najbolj sami skrbijo za naravno selekcijo kar pri sebi in ve?ina omejencev med njimi je pri tem zelo uspe?na. Pa? tukaj je kazen veliko vi?ja kot pri samem zakonu. <_<

 

Kolesarji so pa zgodba zase in ta ?elada tudi - ampak kot je v avtu obvezen pas, ?elada na motorju so pa? dali ?e ?elado za kolesarje. To kar nekateri delajo na biciklih pa verjamem, da je ?elada bistveno premalo ampak vseeno bolje kot ni?. Bi pa znalo biti zanimivo, kaj pore?ejo na to zavarovalnice ?e pride do po?kodb glave, kolesar pa ni imel za??itne ?elade - hmmm a lahko ugibam :blush:

 

 

Samo za zaklju?ek Slivka pa brez jeze al pa zamer - ?e enkrat, to je prvi ZVCP, kjer niso usekali uravnilovko in vi?ali vseh kazni po vrsti ter so za?eli dolo?at vi?ino glede na nivo in resnost prekr?ka. Rekel bi kon?no, pa tukaj ne mislim vi?ino kazni ampak na to, da se bo pobralo kar nekaj izpitov. Morebiti pa bo ob ponovnem opravljanju izpita in psiholo?ke evaluacije le kaj prijelo in da bo le koga morebiti ?e dovolj zgodaj sre?ala pamet.

 

In ja, ?ivega ?loveka lahko ?e kej nau?i? in spravi? k pameti, mrtvega pa ne ve? in mislim, da se ve?ina strinja, da je bolj? met ?ive ljudi kot pa trupla in posledi?no dru?inske tragedije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse skupaj je samo iskanje na?inov kako ?imve? denarja na ?imla?ji na?in spravit v prora?un. Dokazano sprememba vi?ine kazni dosedaj ni prinesla zni?anja ?tevila prometnih prekr?kov. Tisto hvaljenje o u?inkih kaznovalne politike ki da je bojda zni?ala ?tevilo smrtnih ?rtev je ?ista la? - jan?evo predvolilno darilce vinjete in vsesplo?na uporaba avtocest je vzrok temu. In stvar je obenem tudi dokaz, da bi se ?tevilo nesre? zmanj?alo z bolj?o prometno infrastrukturo. Zanimivo, da o tem odgovorni neradi kaj sli?ijo.

 

Da je stvar dober biznis so pogruntale tudi ob?ine. ?e bo ?la stvar tako naprej bodo laserske merilnike hitrosti kupili ?e v Po?ti Slovenije, pa potem dimnikarska slu?nba pa mogo?e ?e kdo. Ni mi problem pla?at kazni ?e sem prekr?il nek zakon ki ga je sprejela dr?ava, ampak samo ?e gre denar v dr?avni prora?un od katerega recimo da imamo potem tudi mi neko korst.

 

Sedanji na?in haranja ob?inskih rokovnja?ev pomeni neenakopravnost med ob?inami saj vse nimajo niti enako prometa niti enako ugodnih placev za merjenje hitrosti (beri: ne tistih nevarnih mest kot so ?ole in vrtci, pa? pa mest, kjer se da gre?nika najla?je ujeti). Se zna zgodit, da se bodo ob?ine ?le v prihodnosti v cilju za ve?jim zaslu?kom prostorsko urejanje na na?in, da bo ugodnih mest za lovljenje ?imve? in bo tako kot je na hrva?kem.

 

Najbolj genialna izjava je bila tista od velestrokovnjaka ?lendra, da pa kazen ne more biti samo 20? ker taka vsota pa nobenemu ni? ne pomeni. To njemu ni? ne pomeni, ker je verjetno poln denarja. Bila bi povsem zadosti visoka, ?e bi pla?ali prav vsaki?, ko gremo 10 km prehitro ali pa ko v roke primemo mobilca. Njegovo izvajanje o tem koliko je primerna vi?ina kazni zato, da jo ?utimo, je milo re?eno bedno tako kot je bedna prometna politika na slovenskem Dokler se kazni ne bodo pla?ale po vi?ini osebnega dohodka se ne da govoriti o primerni vi?ini, da za?utimo. Ampak v tak?ni pravni dr?avi kot je na?a, kjer ni pregleda nad vi?ino zaslu?kov se tudi tega ne da.

 

Mene zanima predvsem zakaj se prometna kaznovalna politika nana?a izklju?no na nas voznike, ki nismo pla?ani zato, da se dr?imo predpisov. Zakj se ne dolo?i kazni v bistveno vi?jih zneskih za tiste , ki so pla?ani in ki zaj... na?rtovanje prometne infrastrukture, ki zaj... izvedbo izgradnje, in tudi za tiste ki so ljudi pregnali z javnih prevoznih sredstev na cesto v avtomobile. (sedaj jim bo ratalo pregnat ?e kolesarje).

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorist, ki je v film?ku dirkal po So?ki dolini je v 15 minutni vo?nji celo 3x stisnil gas do konca, kar je malo :ne vem: . Pa? je u?ival v nevarni vo?nji in na sre?o se ni nikomur naredilo ni?. Dirka?i na javnih cestah na svojo smolo in na smolo ?e koga drugega skrbijo za naravno selekcijo, kar je ?e nekdo prej omenil. ?e nima? dovolj v glavi, ima? pa? v zemlji in sve?e na grobu pa? v?asih prezgodaj zagorijo. V?asih si sam kriv, v?asih drugi.

?e bi ?elnder bil bolj pameten, bi se bolj aktivno zazemal za izgradnjo ve? dirkali?? v Sloveniji, kjer bi lahko ljudje, ki imajo (imamo) v?asih malo nagona po dirkah skurili tisti bencin in gume, ki je ob?asno pa? potrebno pa du?o, namesto da blebeta o pravilih o vzorni vo?nji.....

Moje kolega je imel precej divjo Hondo xxx RRR. Po moje je bila ve? v rde?em polju kot v belem. Napenjal jo je kjer je bilo mo?no. Pred njegovo nesre?o ga je njegov prijatelj povabil s 125 kubi?nim dirkalnim motorjem na dirkali??e, kjer bi mu dokazal, da nima pojma o dirkanju z motorjem. Seveda se mu je zdelo sme?no. ?ez nekaj ?asa ga je odneslo s ceste. Motor totalka, njegove po?kodbe za nekaj mesecev bolni?ke potem pa ene ?e ene dve ali tri nesre?e, da je pri?el k pameti, na sre?o ?iv in zdrav.

In tak?nih je veliko, samo nekateri niamajo te sre?e da di si pri?li "gor", da to ni to.

 

Ne zdi se mi normalno, da je testni poligon na Vranskem tako drag in zaseden. ?e ho?e? preskusiti sposobnosti sebe in vozila, je pa? najbolje uporabiti nek poligon.

Ko skuri? nekaj kompletov gum in dovolj bencina po?asi pride? k pameti, da to veliko stane. Razlika je samo v tem, kje si ta stro?ek naredi?. ?e je to ?olo opravi? na javni cesti in brez posledic je vredu, druga?e pa si dele?en prve strani novic, kartoteke na policiji, bole?ine pa tudi sve?e na gomili..

Kolo in ?elada: Vsak kolesar bi se lahko zavedal, da je padec s kolesom lahko zelo usoden. Ni problema poravnati zlomov, ampak ko je razbita glava so posledice lahko hude in nepopravljive. Tudi sam se tega zavedamm in brez ?ealde grem zelo zelo redko na kolo, mogo?e zelo kratko vo?njo. Mi kar nekaj manjka, ?e je nimam. ?e padem iz tak?nega ali druga?enega vzroka vem, da bodo zdravniki kosti in ko?o ?e porihtali, ampak glave ne morejo.

 

Zaklju?ek: Vsak ima v?asih ?eljo malce iz?iveti sebe in svoje vozilo. ?e bi lahko to opravil na dirkali??u bi bilo ?e najbolj varno in dolgoro?no poceni. A kaj ko dirkali?? ni. Motokrosiste preganjajo ekologi, cesta?e policaji, avtomobiliste spet policaji, gokard steze so redke, testni poligon na Vranskem je dolgoro?no zaseden in drag.

 

Potem pa mi naj nekdo razlo?i, kako naj zapravim denar, ki bi ga sicer ob?asno namenil za legalno radiranje gum?? :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mrau?k M?k: hja pa sej ti ne dela? hudih prekr?kov torej se nima? kej bat :hudicek:

 

Men je vi?ina denarnih kaznih bolj BS kot ne - tole je bolj zanimivo, da bodo izpite jemali in jih ne vra?ali po 24urah kot do zdaj in da bo kar problem ga nazaj dobit in tukaj je na?eloma ?isto vseeno a si reve? al pa bogatun - ostal bo? brez in to je edini pravi?en in enakopraven na?in kaznovanja, ki je za vse enak.

 

Meni je na?eloma v?e? to, da se niso dotikali kazni za manj nevarne prekr?ke kot so malenkostne prekora?itve in drugo.

 

Je pa res kar pravi?, da neglede kolk so bile vinjete populizem so v kombinaciji z dokon?animi AC-ji glavni in poglavitni razlog za bistveno ve?jo varnost in manj mrtvih.

 

Je pa zanimivo nekaj:pred letom in pol sem skritiziral en ?lanek, kjer je Bojan ?lender kot edino re?itev, za izpolnitev EU na?rta za zmanj?anje ?tevila mrtvih za polovico glede na leto 2001, navedel nakup 150 radarjev. Teh radarjev nismo nikoli kupili pa se bo ?tevilo mrtvih v letu 2010 ustavilo kar lepo pod cidfro 156, ki naj bi bila plan za Slo v letu 2010.

 

Me zanima kako bi B? to dejstvo danes komentiral, da strokovnjak kot sam sebe imenuje tako biksne in ga lahko povozimo tisti, ki se profesionalno sploh ne ukvarjamo s prometno varnostjo.

 

Aja prd letom in pol smo se o tem pogovrjali v tej temi http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...hl=%C5%BElender . Bi me pa zdajle prav zanimalo kaj bi porekel Lojz, kot velik fan B? in zagovornik radarjev kot edinega na?ina za zmanj?anje nesre? in ?rtev? :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vzamemo najhuj?i prekr?ek t.j. vo?nja po avtocesti v napa?no smer. ?e nekdo to naredi zavestno, potem je v primerjavi s tem dejanjem gro?nja z neko zelo visoko kaznijo zanj tako zanemarljivo tveganje, da tak kujon ?e trznil nebo. Prav tako visoka kazen ne bo prepre?ila, da bi nekdo to dejanje ne storil ponesre?i, ker gro?nja s pokoro po defoltu deluje samo na tiste, ki se greha zavedajo. In potem bo spet polno ?udenja s strani na?ih velestrokovnjakov kako da vi?ja kazen ni zni?ala ?tevilo kamikaz na avtocesti v napa?ni smeri.

Na TV sem ?e pred ?asom gledal oddajo, v kateri je nekdo predstavil in dobro utemeljil predlog kako na smernih tablah spremeniti oznake, da bi se zmanj?ala mo?nost napa?ne razlage le teh. Sogovornik na nasprotni strani ja bila strokovnjakinja z ministrstva, ki je kot mantro ponavljala odgovor, da imajo vse oznake po standardih.

 

Komu je namenjen ?len o obvezni uporabi ?elade na biciklu ni jasno. Glede na to, da je dr?ava ugotovila, da dr?avljani edino razumemo pou?evanje s palico, v primeru tega ?lena pa predvidene kazni ni, potem le ta nam dr?avljanom ne bo koristil, saj ga ne bomo razumeli. Korist bi lahko imele edino zavarovalnice.

Kako malo zdr?i ?elada in pa koliko sploh pomaga sem imel prilo?nost preizkusit. Prepri?an sem, da cesti, kjer je omejitev 90km/h kolesar, ki ga avto direkt naba?e nima mo?nosti pre?ivetja z ali brez ?elade. ?elada je pravzaprav kurativa, precej bolje bi bilo prepre?iti trke. ?e bi bilo na?im politikom resni?no do varnosti kolesarjev, potem bi uredili kolesarske poti povsot v mestih, izven mest pa bi potek tras kolesarskih poti lo?ili od tras prometnic. Tako imajo urejeno v dr?avah, kjer varnost v prometu ni samo eno od polj za nabiranje politi?nih to?k.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ?e jst dodam svoj piskr?k :D

 

Prvo se strinjam za ve?ino povedanega vendar mam par stvari za pokomentirat. Za?el bom pri kolesarjih (sem tudi eden od njih) po mestu se mi zdi ?elada glupost, kr ?e te zbije avto ti bl mal pomaga. V gozdu te nih?e ne nadzoruje in je zakon za ?elado v gozdu brezpredmeten. Sam je ?e ne uporablam, pa si jo mam namen kupit, ?eprav sem osebno mnenja,da sm raj?i mrtev kot pa hrom (zelo osebno mnenje).

 

Kar se norcev ti?e pa naj bodo to hitrostni, pjanski ali idiotski (wrong way) se sicr glede kazni delno strinjam ampak nj jim ?e avto vzamejo kr veliko takih ne zanima a izpit dejansko imajo, nekateri so brezposelni in kazni uradno ne morajo pla?ati. Zadnji? sem videl na tv tipa, ki je trdil, da ima za cca 18000? kazni zrd vo?nje pod vplivom alkohola pa da se ?e voz, ?e voz pjn in kazi itk nikol ne misl pla?at.Torej kaj ti pomaga odvzem izpita in polo?nica ?e je tip pol ne pla?a? Vzami avto, tudi ?e ni njegov se bo ?e kolega z njim pomenu ?e mu ga je posodu. Tko majo v ZDA, ?e je prekr?ek dovolj velik papa avto pa jih ne zanima kdo je lastnik (razn vrjetno ?e je lastnik rentacar) in pol bi se tut to zmanj?alo kr vedno novih avtov ne bi mogl kupvt taki, dr?ava bi laho kr precej na dra?bah teh avtov zaslu?ila itd. Tisti, ki pa? kdaj prekora?imo kak?no omejitev ipd. takih to niti ne zanima norce in pijance bi pa kmalu za?elo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vzamemo najhuj?i prekr?ek t.j. vo?nja po avtocesti v napa?no smer. ?e nekdo to naredi zavestno, potem je v primerjavi s tem dejanjem gro?nja z neko zelo visoko kaznijo zanj tako zanemarljivo tveganje, da tak kujon ?e trznil nebo. Prav tako visoka kazen ne bo prepre?ila, da bi nekdo to dejanje ne storil ponesre?i, ker gro?nja s pokoro po defoltu deluje samo na tiste, ki se greha zavedajo. In potem bo spet polno ?udenja s strani na?ih velestrokovnjakov kako da vi?ja kazen ni zni?ala ?tevilo kamikaz na avtocesti v napa?ni smeri.

Na TV sem ?e pred ?asom gledal oddajo, v kateri je nekdo predstavil in dobro utemeljil predlog kako na smernih tablah spremeniti oznake, da bi se zmanj?ala mo?nost napa?ne razlage le teh. Sogovornik na nasprotni strani ja bila strokovnjakinja z ministrstva, ki je kot mantro ponavljala odgovor, da imajo vse oznake po standardih.

 

 

OK, pa dejmo takole - da pelje nekdo v napa?no smer je vzrok stava, alkohol, slabovidnost, demenca, norost ali pa samomor nikakor pa se ne morem strinjati, da je to napaka. Ker da najprej prevozi? znak, ki prepoveduje zavijanje, nato pelje? mimo ?estih znakov prepovedana smer in mimo dveh ogromnih tabel z narisano roko in znakom prepovedana smer ponavadi ozna?enimi ?e z lu?kami, ki za?nejo utripati ?e zapelje? v napa?no smer.

 

Pri samem vklju?evanju se mora? nato vklju?iti na cesto z leve strani, kar bi tudi to moralo biti signal, da je nekaj narobe in da se odstavni pas nahaja levo in ne desno. Nato mora? "spregledati" ?e vse zvo?ne in svetlobne signale pravilno voze?ih, ki te posku?ajo opozoriti na to da vozi? v napa?no smer.

 

Evo spregledal si vsaj 12 (dvanajst) opozoril in govorit, da je to napaka, po nesre?i ali pa si spregledal, je to milo re?eno sme?no in zaskrbljujo?e, ?e v to res verjame?.

 

Upam, da smo raz?istili s tem, da to ni slu?ajno dejanje torej nam ostanejo samo:

 

1.) Stava: to se trenutno zelo pogosto dogaja saj kr?itelj reskira (?e pustimo ?ivljenje) s strani policije le ubogih 300? oz celo polovi?ko ali 150? in nekaj kazenskih to?k se pravi niti ne izgubi? izpita. To je vse in za slavo, spo?tovanje in nekaj sto ? so ljudje pripravljeni to reskirat. Z novim zakonom je tak prekr?ek 1200? (brez polov?k ker gre za obisk sodnika za prekr?ke in kar bo te?ko pokrila stava) in kar je najbolj poglavitno, takoj se vzame izpit. Postopki za vra?ilo oz. ponovno opravljanje zahtevajo poleg stro?kov ?e zdravni?ko potrdilo in novost kot je psihiatri?ni pregled in oceno primernosti. Moram re?i daje to kar dovolj dobra prevebtiva za budale, ki bi se radi dokazovali na tak na?in.

 

2.) Alkohol: velja isto kot za stave - povezano je ?e s pove?anjem kazni za alkohol in s programom odvajanja od alkohola.

 

3.) Slabovidnost, demenca in norost: tak je ?e tako tempirana bomba na cesti tako da ?e ni sam dovolj samokrit?en do zdravstvene hibe mu je pa? to treba dopovedat z odvzemom izpita in pregledom pri specialistu preden bo oziroma ?e sploh lahko ponovo sede za volan.

 

4.) Samomor: ?al tega ne moremo prepre?iti z ni?emer tako, da je to verjetno edini vzrok, ki ga visoka kazen in odvzem izpita ne bosta prepre?evalaniti preventivno niti kurativno.

 

 

Za zaklju?ek bi rekel samo to, da je to eden najte?jih in najbolj smrtonosnih prekr?kov, kjer povrhu ponavadi nastradajo ni?krivi, ki se dr?ijo pravil in popolnoma prav je da se ga kaznuje z maksimalno kaznijo tako v pokoro tistim, ki so ga zagre?ili kot v opomin vsem ostalim.

 

Seveda je iluzorno pri?akovat, da se na tak na?in poplnoma odpravi tovrstni prekr?ek se ga pa lahko bistveno zmanj?a, kot seveda velja tudi za druge najte?je prekr?ke. ?e bi bilo po moje bi jih prekvalificiral v kazniva dejanja in njihovo ponavljanje takoj pretvoril v zaporno kazen.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, glej, da ne bo pomote, ne menim , da je kazen za vo?njo v napa?no smer po avtocesti previsoka. Izrazil sem samo dvom, da bo zvi?anje kazni kaj pripomoglo k zni?anju ?tevila takih slu?ajev. Kazen ne more vplivat na pijane, zadrogirane, samomorilce ali kretene.

 

Kar se ti?e pomot pa, ko nekdo tik pred seboj zagleda tisto tablo z dlanjo s stop znakom na flourescentni podlagi, je zanj ?e mnogo mnogo prepozno, ker takrat nastopi panika. V paniki pa zdrav razum pri ve?ini ljudi ne deluje najbolje.

 

Mene so sodelavci zaje... kako zavraga sem lahko nato?il bencin v avto z dizel ma?ino, ampak samo dokler tudi sami niso kupili dizel avtov in se potem na enak na?in sami vpisali v klub ljuiteljev bencina. Na enak na?in sem se tudi v primerih vo?nje v napa?no smer na avtocesti vedno spra?eval, kako hudi?a lahko nekdo po pomoti zapelje v napa?no smer. Dokler, dokler nisem pono?i peljal proti avtocesti, vozi??e se je razdelilo na dva pasova s tablama obe?enima zgoraj - desna je s pu??ico kazala smer naravnost v smeri kraja A, leva je s pu??ico kazala smer kraja B in da je potrebno zavit levo. Naprej od table nad vozi??em za zavijanje levo je sledil levo tudi odcep. In ?e sem trznil z volanom levo, a zadnji trenutek dojel, da je tisto pravzaprav izvoz z avtoceste. Groza. Bil sem z mislimi nekje drugje in na tisti prvi tabli za zavijanje levo sem spregledal pod pu??ico za zavijanje levo en relativno majghen ?trcelj, ki ozna?uje slepo ulico. In ?e se zgodi to meni, ki se imam za ?ist povpre?nega voznika s 45Kkm letne kilometrine, potem se lahko to zgodi tudi nekemu atu, ki na leto dela, recimo, 2Kkm. In kot sem ?e rekel, ko se nekdo pelje po izvozu proti avtocesti je vse ?e zelo zelo pozno.

 

Nedavno sem na NG gledal dokumentarec o airbusu, ki je ?el v fran?e zato, ker je pilot med seboj zamenjal dva podatka. Zamenjal ju je zato, ker sta bila interpretirana na na?in, da sta se lahko zamenjala. Proizvajalec letal je stvar nemudoma modificirali tako, da do zamenjave ni mogo?e ve? priti. Dokler bo pred izvozi z avtocest nad vozi??em, ki prihaja pravokotno na avtocesto, visela tabla ki bo zgoraj vsebovala pu??ico levo (itak beremo od zgoraj navzdol), sa bo vedno na?el voznik, ki table ne bo prebral do konca.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri kolesarjih ni panike saj te lahko policist samo opozori, da nima? ?elade kaznovanje pa v zakonu ni predvideno - tako, da tudi tu ni panike in vam takoj povem, da se policisti s problemom "ne?eladiranih" sploh ne bodo ukvarjali. :harhar:

Nisem prebral predloga novega zakona, samo tule se pa pomoje moti?.

 

Ravno letos je bilo v ?urnalu izpostavljeno, da so letos policaji napisali 3x ve? (to?ne ?tevilke ne vem, si jo pa lahko vsak sam poi??e) kazni za kolesarje, ki so vozili po kolesarski stezi po napa?ni strani ceste.

 

Ko smo delali v O? izpit za kolo, so nas nau?ili, da ?e se vozi? na kolesarski stezi po levi strani ceste, se pa? dr?i desne strani kolesarske steze, ker na tak na?in se komot sre?ata 2 kolesarja. Lahko da se je zakon spremenil med tem, samo zdrava pamet se pa? ni.

 

Zaradi takega sre?evanja kolesarjev na kolesarski stezi ni bilo nobenih smrtnih ?rtev, ni neka huda nevarnost in ?e ?tevilo nesre? je bilo verjetno minimalno. Policaji so kolesarje oglobili izklju?no zaradi polnjenja dr?avnega prora?una, inkasanti kot so. V takem primeru bi bilo opozorilo ve? kot dovolj. Pa recimo po prvem opozorilu naslednji? kazen, za trmoglavce.

 

Glede same nujnosti ?elade zaradi varovanja glave je pa ?e Labi lepo napisal - potrebujejo jo izklju?no cestni kolesarji na specialkah, ki se vozijo izven mest (ti jih ?e imajo) in pa gorski, pa ?e ti samo pri spustu v dolino (tudi gorci jih v veliki ve?ini imajo).

 

V mestu, kjer so hitrosti nizke in je promet umirjen, je pa ?elada popolnoma odve?. Kdor ?uti potrebo po njej, naj jo nosi, samo to vsiljevat nekomu, ki se z biciklom zapelje do nekaj sto metrov oddaljene trgovine po kruh, je pa neumnost. In tu se bo podobno kot pri vo?nji po kolesarski stezi namesto opozoril pisalo kazni, inkasantsko polnjenje dr?avnega prora?una kot smo ga ?e vajeni.

 

To je tako, kot bi pri hoji po mestu zahtevali, da ima ?lovek na sebi kolenske in komolske ??itnike, ker lahko pade. Butasto do amena.

 

Nasplo?no policija pri nas veliko manj opozarja kot v tujini in ?lovek ima ob?utek, da so prisotni le zato, da pobirajo kazni, in to na mestih, kjer je to najla?je delat, ne pa na resni?nih "?rnih" to?kah.

 

 

Sicer pa Boss, bi me ?e razo?aral, ?e ne bi bil (ponovno :D ) Pahor?kov odvetnik... :P

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vo?nja v napa?no smer po kolesarski stezi ?al je nevarna saj vozniki ki zavijajo desno na cesto z lo?enimi vozi??i gledajo bolj kot ne le levo za prihajajo?imi avtomobili in desno niti ne pogledajo, sm tut jst tko ?e na havbi od avta prisatal in od takrat se vedno vozim v pravo smer. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vo?nja v napa?no smer po kolesarski stezi ?al je nevarna saj vozniki ki zavijajo desno na cesto z lo?enimi vozi??i gledajo bolj kot ne le levo za prihajajo?imi avtomobili in desno niti ne pogledajo, sm tut jst tko ?e na havbi od avta prisatal in od takrat se vedno vozim v pravo smer. :D

 

Eh dej dej, potem bi morali v mestu tudi pe?ci in tisti na rolerjih le po desni strani ceste premikat po plo?niku v smeri vo?nje avtomobilov, ker avtomobilisti ve?inoma niti ne pogledajo desno na prehodu za pe?ce ob vklju?evanju.

 

Sam sem ?e videl tudi obratni primer - kolesar na pravi strani ceste pa ga je avtomobilist podrl pri vklju?evanju na glavno cesto.

 

Nevarno je zaradi nepazljivih voznikov, pri katerih je dosti vseeno, s katere smeri mu bo kolesar pripeljal.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aha, Janša pa tega ne bi naredil? To so bruseljske odločitve in glej ga zlomka, največ poslancev tam iz Slovenije je prav iz janšistične stranke. In ne samo zadnji mandat, ampak kar nekaj teh. Torej kdo odloča o teh bebavostih?   Čak, še mal, ko bo Vonderlajna s pomočjo posrancev uvedla diktaturo bruslja še nad našimi financami, da ko ne boš priden bodo samo pipco do našega denarja lepo zaprli pa crkni.
    • In potem je bil Janša diktator, ker je pri nas uvedel podobne zapore kot so jih povsod po svetu. Tale golobnjak je pa super, ko nam postavlja take pogoje, da kmalu pralnih strojev ne bomo rabili, ker bomo nagi okoli hodili, umivali se bomo pa z mrzlo vodo, da ne bo "šoka", ker bomo živeli v mrzlih stanovanjih. Ampak, kar je res je res, elektrike bomo pa tako malo porabili, da bodo Soške elektrarne zadoščale za celo Slovenijo...
    • Moje dve so šle na SIMBIO.... 🤗😉
    • Ni treba vdirat v stanovanje, se lahko reši z odklopniki. Potem je naenkrat tema, glasba izgine, klime se ustavijo, tuširanje je podobno kot v JLA, ...😁
    • ko si daš kavo delat, zbudiš celo bajto pa še sosede zraven  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.