Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..

 

- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )

- sklopka

- volan ???

 

Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?

Napisano

tako je ok

hvala bogu, pravi avto ne pa ti moderna pedrski avti, sam s prsti se dotaknes pa kr vse se pol samo od sebe dogaja:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tako je ok

hvala bogu, pravi avto ne pa ti moderna pedrski avti, sam s prsti se dotaknes pa kr vse se pol samo od sebe dogaja:D

 

:bravo: Pravi ?portni menjalnik in sklopka.

Kaj pa je narobe z volanom?To,da ?uti?,kaj se dogaja z avtom? :whatever:

 

 

Napisano

Lahko da? kak?en dodatek k olju v menjalnik, sem ?e pri ve?ih avtih to testiral in je "?altanje" bistveno izbolj?ano! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..

 

- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )

- sklopka

- volan ???

 

Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?

 

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci...:) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci...:) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

 

Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami. :P

 

 

Napisano

Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami. :P

 

Sirius ima tudi za zajle "zdravilo". :bravo:

?eprav je glavna bolezen "karies" in obzobno "tkivo", ki skrbi za pravilno prileganje zob. :vesel:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kolko pa ko?ta tale dodatek? pa a to da? sam zdravilo ali tudi poskrbi? za konzumiranje?

 

27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).

 

al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas :)

 

sam najprej mora? mal ven vzet preden nalije? notri zato Sirius predlaga injekcijo :blush:

33112_1.png

Napisano

sam najprej mora? mal ven vzet preden nalije? notri zato Sirius predlaga injekcijo :blush:

 

Ja sevede, saj ne sme biti preko max!!! nalivna odprtina je obenem tudi nivo maximuma, ce bos filal brez odlitja bo itak vse ven steklo.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 let kasneje...
Napisano

Ali je omenjeni adativ mozno sam dodati ali je potreben obisk mehanika ?

Mazda 6 2003, 1.8 16V

Odvisno kok si spreten, je pa na precej odro?nem predelu ponavadi pri Mazdah.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Malo mora? ven posesati, potem pa lahko iz zgornje strani pod akumulatorjem nalije? zelo elegantno vsaj pri Dieslu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... :) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

A to misli? metanekaj za menjalnik?

Napisano

Ja metabond

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pa to res pomaga al kaj? 

ja bi rekel da ja, ker razlika se je poznala. Saj je ?e velika razlika ?e da? notri ATF olje (za avtomatske menjalnike) to mi je priporo?il mehanik specializiran za menjalnike, iz Kamnika (tudi rally voznik)

 

tega pa potem obvezno menjati na vsaj 100.000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sej ti ne bo? mel tega avta naslednjih 100.000km ;)

Tale se menja na 60.000 in gre zdajle ?e drugi?, Barchetta pa sigurno ne...je pa sedaj vse sve?e glede na to da se je ma?ina menjala  :zvizga:

 

Je pa ta tvoj naslednjih tisti ki te re?uje :) Ker je ?e 60 z menoj in vsaj ?e 60 bo glede na to da je potrjena za 2017 kot slu?beni privatni :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Metabond sem dal prej?nji teden noter zraven sem ?e naredil menjavo olja. Nekaj razlike se ?uti predvsem pri hladnem olju. Sem pa naredil morda samo 200 km od menjave. Olje sem pa dal  Mobil 1 SHC 75W90

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako je pa z oljem samim ? Sicer ga je pelko menjal oz. dolil 50k km nazaj. Vem da v navodilih nic o tem ne pise in da naj se kao nebi menjal sploh. Za rocne menjalnike naj bi se manjal na 100.000? Pa se takrat menja (staro vem novo noter) ali samo dolije?

Napisano

ja ?e pi?e menjava potem to pomeni staro ven in novo noter

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne sej problem ker nic ne pise in tudi uradni servis pravi da se olje kao sploh nikoli ne menja. Enkrat vem da mi ga je pelko menjal...nevem pa ali ga je samo dolil ali komplet menjal. Ce malo pogooglas tudi priporocajo, da naj bi se olje menjalo vsaj 1x na 100k km kljub temu da proizvajalec pravi da se ne menja :). Zanima me ce ta podatk drzi ? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.