Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..

 

- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )

- sklopka

- volan ???

 

Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?

Napisano

tako je ok

hvala bogu, pravi avto ne pa ti moderna pedrski avti, sam s prsti se dotaknes pa kr vse se pol samo od sebe dogaja:D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tako je ok

hvala bogu, pravi avto ne pa ti moderna pedrski avti, sam s prsti se dotaknes pa kr vse se pol samo od sebe dogaja:D

 

:bravo: Pravi ?portni menjalnik in sklopka.

Kaj pa je narobe z volanom?To,da ?uti?,kaj se dogaja z avtom? :whatever:

 

 

Napisano

Lahko da? kak?en dodatek k olju v menjalnik, sem ?e pri ve?ih avtih to testiral in je "?altanje" bistveno izbolj?ano! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kratek ?as sem lastnik Mazde 6 D in po?asi sem jo spoznal .Zanima me kak?ne imate izku?nje ? je normalno ,- da so Jap.. oz Mazde trdi avti za peljat - je moj prvi Jap avto - prej Nem?ki Avti..

 

- trd menjalnik ( posebaj ko je mrzlo )

- sklopka

- volan ???

 

Prosim ?e ma kdo izku?nje , je ok ali tako ali...?

 

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci...:) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci...:) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

 

Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami. :P

 

 

Napisano

Ne smemo pozabiti,da ima Mazda 6 menjalni?ko ro?ko povezano z zajlami. :P

 

Sirius ima tudi za zajle "zdravilo". :bravo:

?eprav je glavna bolezen "karies" in obzobno "tkivo", ki skrbi za pravilno prileganje zob. :vesel:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kolko pa ko?ta tale dodatek? pa a to da? sam zdravilo ali tudi poskrbi? za konzumiranje?

 

27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

27?+PTT dostava. Zdravilo doda? sam, ali pa ti ga nafila mehanik. Rabi? ta veliko 50 ml injekcijo in 20 -30 cm dolgo plasti?no cev, ki se prilaga injekciji. Preveriti je potrebno, ali ni menjalni?ko olje do nalivnega ?epa, ?e je ga z omenjeno "napravo" potegne? ven toliko, kolikor da? aditiva (5%).

 

al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

al pa majhen lijakec pa 1cm fi prozorno cev pa z vrha nalivas :)

 

sam najprej mora? mal ven vzet preden nalije? notri zato Sirius predlaga injekcijo :blush:

33112_1.png

Napisano

sam najprej mora? mal ven vzet preden nalije? notri zato Sirius predlaga injekcijo :blush:

 

Ja sevede, saj ne sme biti preko max!!! nalivna odprtina je obenem tudi nivo maximuma, ce bos filal brez odlitja bo itak vse ven steklo.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 5 let kasneje...
Napisano

Ali je omenjeni adativ mozno sam dodati ali je potreben obisk mehanika ?

Mazda 6 2003, 1.8 16V

Odvisno kok si spreten, je pa na precej odro?nem predelu ponavadi pri Mazdah.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Malo mora? ven posesati, potem pa lahko iz zgornje strani pod akumulatorjem nalije? zelo elegantno vsaj pri Dieslu.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No naj jaz napi?em kot nek link med nemci in japonci... :) (9 x SEAT in 4 x Mazda)

 

Da je avto trd za peljat je normalno, ker so japonci naravnani ?portno, da pa je menjalnik trd tako da se tezko salta pa ni normalno.

Nisi napisal ?e je avto nov oz. koliko ima km.

?e je nov potem potrebuje par km da se vpelje, ?e pa je 100.000km + je mogo?e ?as za menjavo olja v menjalniku.

 

Vsekakor pa predlagam da doda? kak dodatek za bolj gladko menjanje. Moja 1 leto stara CX-7 se je zelo lepo ?altala zjutraj pozimi pa te?ko ko svinja dokelr se ni malo segrelo olje. ?e posebej nekaj 100m za hi?o kjer sem se ustavil na klancu in hotel dati v prvo, z mrzlim zeloooo te?ko.

 

Potem sem dodal Siriusov (uporabnik tukaj) doatek za menjalnike in po nekaj 100km vpeljanja je lahko bilo tudi -20 pa se je normalno menjalo, pri segretem pa kot putr.

 

Enako je sedaj pri MX-5 dodatek naredi veliko razliko.

 

Rezime: Sam ne vidim res velike razlike med VW in Mazdo menjalnikom, razen to da so japonski hodi kraj?i in bolj ?portni (ampak to je tudi malo posledica da sem imel bencinarja mazdo in sedaj TDI) je tud malo razlike se mi osebno zdi (predvsem na sklopki)

 

LP

A to misli? metanekaj za menjalnik?

Napisano

Ja metabond

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pa to res pomaga al kaj? 

ja bi rekel da ja, ker razlika se je poznala. Saj je ?e velika razlika ?e da? notri ATF olje (za avtomatske menjalnike) to mi je priporo?il mehanik specializiran za menjalnike, iz Kamnika (tudi rally voznik)

 

tega pa potem obvezno menjati na vsaj 100.000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sej ti ne bo? mel tega avta naslednjih 100.000km ;)

Tale se menja na 60.000 in gre zdajle ?e drugi?, Barchetta pa sigurno ne...je pa sedaj vse sve?e glede na to da se je ma?ina menjala  :zvizga:

 

Je pa ta tvoj naslednjih tisti ki te re?uje :) Ker je ?e 60 z menoj in vsaj ?e 60 bo glede na to da je potrjena za 2017 kot slu?beni privatni :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Metabond sem dal prej?nji teden noter zraven sem ?e naredil menjavo olja. Nekaj razlike se ?uti predvsem pri hladnem olju. Sem pa naredil morda samo 200 km od menjave. Olje sem pa dal  Mobil 1 SHC 75W90

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako je pa z oljem samim ? Sicer ga je pelko menjal oz. dolil 50k km nazaj. Vem da v navodilih nic o tem ne pise in da naj se kao nebi menjal sploh. Za rocne menjalnike naj bi se manjal na 100.000? Pa se takrat menja (staro vem novo noter) ali samo dolije?

Napisano

ja ?e pi?e menjava potem to pomeni staro ven in novo noter

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne sej problem ker nic ne pise in tudi uradni servis pravi da se olje kao sploh nikoli ne menja. Enkrat vem da mi ga je pelko menjal...nevem pa ali ga je samo dolil ali komplet menjal. Ce malo pogooglas tudi priporocajo, da naj bi se olje menjalo vsaj 1x na 100k km kljub temu da proizvajalec pravi da se ne menja :). Zanima me ce ta podatk drzi ? :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.