Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Pred kratkim je moj stari M-323, ki je zvesto slu?il 11 let in 290.000 km, zamenjala nova M-6 / 2010. V svojem starem avtu sem imel vgrajeno amatersko radijsko postajo, enako bi jo rad sedaj vgradil v novega konji?ka. Ker bi pri tem ?elel ?imbolj izkoristiti obstoje?i avdio sistem, imam nekaj vpra?anj in upam na pomo? izku?enih "avdija?ev", da ne odkrivam tople vode.

 

1. Prostor za oja?evalnik Bose

 

M-6 l.2010 z osnovno opremo TE nima Bose avdio sistema. Ker je osrednja ?katla radijske postaje pribli?no enako velika kot Bose oja?evalnik in potrebuje napajanje 12V z maksimalno porabo 12A, sem pomislil, da bi za monta?o izkosristil prostor, ki je pri bolj opremljenih razli?icah namenjen "Bose"-ju in se baje nahaja pod sede?em - voznikovim?. S tem v zvezi me torej zanima:

 

- ali je prostor, kamor sicer pride "Bose" oja?evalnik, pri opremi TE prazen?

- kje natan?no ta prostor je ter kako se do njega pride (kaj vse je treba podreti, ima morda kdo kake slike)?

- kako je do "Bose"-ja, kadar je vgrajen, napeljano napajanje (direktno iz akumulatorja ali iz varovalk / katerih)?

 

2. Zvo?niki

 

?eprav je velikost okrasne "mre?ice" zvo?ni?kega para v zadnjih vratih pri opremi TE enaka velikosti zvo?nika v prednjih vratih, pa je zvok, ki prihaja iz njega, v primerjavi s prednjim parom precej "kilav". Sklepam, da je v zadnjih vratih vgrajen manj?i / cenej?i driver. Ker pri poslu?anju CD/radia zadnji zvo?ni?ki par prispeva minimalno, bi ga ?elel izkoristiti za radijsko postajo. S tem v zvezi me zanima:

 

- kako komplicirano je sneti vgrajeni "avtoradio", da bi pri?el do kablov, ki vodijo do zvo?nikov v zadnjih vratih in jih prenapeljal do prostora, kjer bo montirana radijska postaja?

- ali je gornje sploh smiselno oz. ali je morda la?je potegniti nove kable in morda celo zamenjati zadnje zvo?nike z bolj zmogljivimi - ?e da, kako komplicirano je priti do njih?

 

3. Drugo

 

Ali ima vgrajeni avtoradijo (oprema TE - radio s CD z menjalcem za 6 zgo??enk) kje zadaj na katerem od konektorjev morebiti primeren elektri?ni vhod "mute", s katerim bi lahko CD/avtoradio za?asno "uti?al" - podobno, kot se to stori s tipko "mute" na kontrolni plo??i oz. volanu? Nekateri avtoradiji take vhode imajo za potrebe priklopa brezro?ne "mobitel" naprave...

 

Kar nekaj tega sem natresel, vsaka informacija dobrodo?la in se ?e vnaprej zahvaljujem!

 

Lep pozdrav, Sandi

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Pred kratkim je moj stari M-323, ki je zvesto slu?il 11 let in 290.000 km, zamenjala nova M-6 / 2010. V svojem starem avtu sem imel vgrajeno amatersko radijsko postajo, enako bi jo rad sedaj vgradil v novega konji?ka. Ker bi pri tem ?elel ?imbolj izkoristiti obstoje?i avdio sistem, imam nekaj vpra?anj in upam na pomo? izku?enih "avdija?ev", da ne odkrivam tople vode.

 

1. Prostor za oja?evalnik Bose

 

M-6 l.2010 z osnovno opremo TE nima Bose avdio sistema. Ker je osrednja ?katla radijske postaje pribli?no enako velika kot Bose oja?evalnik in potrebuje napajanje 12V z maksimalno porabo 12A, sem pomislil, da bi za monta?o izkosristil prostor, ki je pri bolj opremljenih razli?icah namenjen "Bose"-ju in se baje nahaja pod sede?em - voznikovim?. S tem v zvezi me torej zanima:

 

- ali je prostor, kamor sicer pride "Bose" oja?evalnik, pri opremi TE prazen?

- kje natan?no ta prostor je ter kako se do njega pride (kaj vse je treba podreti, ima morda kdo kake slike)?

- kako je do "Bose"-ja, kadar je vgrajen, napeljano napajanje (direktno iz akumulatorja ali iz varovalk / katerih)?

 

2. Zvo?niki

 

?eprav je velikost okrasne "mre?ice" zvo?ni?kega para v zadnjih vratih pri opremi TE enaka velikosti zvo?nika v prednjih vratih, pa je zvok, ki prihaja iz njega, v primerjavi s prednjim parom precej "kilav". Sklepam, da je v zadnjih vratih vgrajen manj?i / cenej?i driver. Ker pri poslu?anju CD/radia zadnji zvo?ni?ki par prispeva minimalno, bi ga ?elel izkoristiti za radijsko postajo. S tem v zvezi me zanima:

 

- kako komplicirano je sneti vgrajeni "avtoradio", da bi pri?el do kablov, ki vodijo do zvo?nikov v zadnjih vratih in jih prenapeljal do prostora, kjer bo montirana radijska postaja?

- ali je gornje sploh smiselno oz. ali je morda la?je potegniti nove kable in morda celo zamenjati zadnje zvo?nike z bolj zmogljivimi - ?e da, kako komplicirano je priti do njih?

 

3. Drugo

 

Ali ima vgrajeni avtoradijo (oprema TE - radio s CD z menjalcem za 6 zgo??enk) kje zadaj na katerem od konektorjev morebiti primeren elektri?ni vhod "mute", s katerim bi lahko CD/avtoradio za?asno "uti?al" - podobno, kot se to stori s tipko "mute" na kontrolni plo??i oz. volanu? Nekateri avtoradiji take vhode imajo za potrebe priklopa brezro?ne "mobitel" naprave...

 

Kar nekaj tega sem natresel, vsaka informacija dobrodo?la in se ?e vnaprej zahvaljujem!

 

Lep pozdrav, Sandi

 

 

:aaaaa: Mislim,da si falil forum?

 

 

Napisano

Kar si napisal, se pomoje vse da.

 

Aja lokacija oja?evalca za bose varianto se nahaja pod sovoznikovim sede?em :-)

Napisano

1. Prostor za oja?evalnik Bose

- ali je prostor, kamor sicer pride "Bose" oja?evalnik, pri opremi TE prazen?

DA

- kje natan?no ta prostor je ter kako se do njega pride (kaj vse je treba podreti, ima morda kdo kake slike)?

POD VOZNIKOVIM SEDE?EM / NI? NI TREBA PODRETI, PORINI SEDE? DO KONCA NAPREJ/NAZAJ.

- kako je do "Bose"-ja, kadar je vgrajen, napeljano napajanje (direktno iz akumulatorja ali iz varovalk / katerih)?

PREKO VAROVALK / PRI VOZNIKOVIH NOGAH

 

2. Zvo?niki

ZVO?NIKI SO ENAKI V PREDNJIH IN ZADNJIH VRATIH IN SICER OKROGLI 16,5CM, DVOKONUSNI.

 

- kako komplicirano je sneti vgrajeni "avtoradio", da bi pri?el do kablov, ki vodijo do zvo?nikov v zadnjih vratih in jih prenapeljal do prostora, kjer bo montirana radijska postaja?

HJA, NI KOMPLICIRANO, JE PA TREBA MALO RAZDRETI ARMATURKO IN RADIO VEN POTEGNITI.

 

- ali je gornje sploh smiselno oz. ali je morda la?je potegniti nove kable in morda celo zamenjati zadnje zvo?nike z bolj zmogljivimi - ?e da, kako komplicirano je priti do njih?

MORDA BI BILO BOLJ SMISELNO VGRADITI V ARMATURKO LO?EN ZVO?NIK LE ZA POSTAJO? IMA? PROSTOR NA ARMATURKI ZA EN 8CM ZVO?NIK. DRUGA?E PA JE ZA ZAMENJAVO ZADNJIH ZVO?NIKOV TREBA LE SNETI TAPETO Z VRAT (NEKAJ VIJAKOV-OKOLI KLJUKE IN PRITISNI ?EPKI OKOLI TAPETE).

 

3. Drugo

 

Ali ima vgrajeni avtoradijo (oprema TE - radio s CD z menjalcem za 6 zgo??enk) kje zadaj na katerem od konektorjev morebiti primeren elektri?ni vhod "mute", s katerim bi lahko CD/avtoradio za?asno "uti?al" - podobno, kot se to stori s tipko "mute" na kontrolni plo??i oz. volanu? Nekateri avtoradiji take vhode imajo za potrebe priklopa brezro?ne "mobitel" naprave...

URADNO SICER NE, AMPAK MISLIM DA IMA MUTE KABEL OZ. SIGNAL.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Mute Pin sigurno obstaja, naj enostavneje ga izkoristi? z kakim kablom ISO2CAR kablom za recimo Parrot napravo. Iz tega kabla lahko oprabi? potem tudi napajanje, ?e pa ima tvoja naprava ?e svoj oja?evalec lahko uporablja? tudi avto zvo?nike za predvajanje zvoka.

 

to je shema vezeve

 

post-24-1289203440_thumb.jpg

 

to je pa kabel za mazdo

 

post-24-1289203479_thumb.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Mute Pin sigurno obstaja, naj enostavneje ga izkoristi? z kakim kablom ISO2CAR kablom za recimo Parrot napravo....

 

Parrot ne uporablja MUTE signala, temve? sam preprosto prekine radijski signal in naprej po?lje svojega. Zato pa grejo kabli za zvo?nike iz radia preko Parrotovega procesorja do zvo?nikov.

 

Sicer po tem diagramu ni MUTE vhoda v radio, vendar mislim, da bi znal biti eden od praznih ali pa Data?....

Bi moral pri sebi pogledat.

 

Mazda6Wiring.pdf

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Parrot ne uporablja MUTE signala, temve? sam preprosto prekine radijski signal in naprej po?lje svojega. Zato pa grejo kabli za zvo?nike iz radia preko Parrotovega procesorja do zvo?nikov.

 

Mazda6Wiring.pdf

 

Lahko uporablja tud mute, sam nima veze ker pol ?e ne priklopi? na zvo?nike itaq ni? ne sli?i?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vsem za iz?rpne informacije. Me veseli, da je na tem forumu toliko "znalcev", ki so znanje pripravljeni deliti z drugimi. Mislim, da se bom na osnovi napisanega naprej zna?el sam. Bom poskusil najti ustrezne vijake, ki jih je treba odviti, da se sname armaturka / avtoradio ...

 

LP, Sandi

Napisano

Vijaka sta mislim da dva, v sovoznikovem predalu na levi strani. Konzola se pa samo stakne oz. natakne. :) Zgleda pa res 'surovo'. Kot da bi vse spulil ven :)

Napisano

Vijaka sta mislim da dva, v sovoznikovem predalu na levi strani. Konzola se pa samo stakne oz. natakne. :) Zgleda pa res 'surovo'. Kot da bi vse spulil ven :)

 

Si to ?e kdaj v ?ivo videl ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala vsem za iz?rpne informacije. Me veseli, da je na tem forumu toliko "znalcev", ki so znanje pripravljeni deliti z drugimi. Mislim, da se bom na osnovi napisanega naprej zna?el sam. Bom poskusil najti ustrezne vijake, ki jih je treba odviti, da se sname armaturka / avtoradio ...

 

LP, Sandi

 

Pomagaj si z temle ;) :

http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/22...ight-bulbs.html

 

 

Napisano
Preve? kompliciranja !

Pol ure nima? kaj delat. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

2. Zvo?niki

 

?eprav je velikost okrasne "mre?ice" zvo?ni?kega para v zadnjih vratih pri opremi TE enaka velikosti zvo?nika v prednjih vratih, pa je zvok, ki prihaja iz njega, v primerjavi s prednjim parom precej "kilav". Sklepam, da je v zadnjih vratih vgrajen manj?i / cenej?i driver. Ker pri poslu?anju CD/radia zadnji zvo?ni?ki par prispeva minimalno, bi ga ?elel izkoristiti za radijsko postajo.

 

 

Tudi pri moji Mazdi (M6 TE 2003 non-bose) se dogaja isto. Sprednje dva zvo?nika spravita dosti ve? iz sebe glede na zadnje dva. Danes sem si vzel ?as in odprl panela prednjih in zadnjih vrat, kjer me je ?akalo presene?enje, in sicer zvo?nika sta identi?na po mo?i in obliki.

Tudi mene zanima v ?em je problem.

 

Hvala za odgovor

Lp Klemen

Napisano

Tudi pri moji Mazdi (M6 TE 2003 non-bose) se dogaja isto. Sprednje dva zvo?nika spravita dosti ve? iz sebe glede na zadnje dva. Danes sem si vzel ?as in odprl panela prednjih in zadnjih vrat, kjer me je ?akalo presene?enje, in sicer zvo?nika sta identi?na po mo?i in obliki.

Tudi mene zanima v ?em je problem.

 

Hvala za odgovor

Lp Klemen

 

Radio na zadnjim kanalima ima skretnicu koja smanjuje bass, probao sam to promjenit al je sve smd tehnologija pa nisam mogao nista. Mozda kakav dobar elektricar to moze prespojit. Znaci nije problem u zvucnicima nego u radiu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.