Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ko je motor hladen, turbina sploh ne deluje, poleg tega pa ?e ob?asno uga?a v prostem teku! (diesel)

ima kdo podobne te?ave?

 

uga?a motor? ne vem kaj dela turbin v prostem teku...

 

IMV....

 

Sezona turbin in ventilov je spet v teku....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Turbina nima ON/OFF funkcije, tako da tole ne bo dr?alo ima pa elektronika varovalni na?in delovanja in ne pusti, da bi mrzel motor poteral sploh zdejle pozimi. Nekako se to vidi, da vto ne pospe?uje tako kot si navajen, ?e motor ni dovolj ogret. To je normalno in namenjeno ohranjanju motorja.

 

?e pa uga?a je pa verjetno res problem z IMV-jem.

33112_1.png

Napisano

Ventil.

 

Ti obrati kaj nihajo takrat ko laufa na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri -15 se takoj naredi 'naravna' selekcija :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

 

Vsaj napi?i kateri model, letnik in kateri motor ima? v Mazdi.

 

letnik 2004, 2.0 diesel

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

 

Kolega!

 

Na M6 l.2007, 120KM, pri ca 66.000 sem v podobnih zimskih razmerah (vendar ne pri minusu) do?ivel podobno.

 

Pokli?em Mazda asistenco, avto v garanciji, avtovleka do Gama-BTC!

?OK, niso dali nadomestnega, ker je avto crknil v doma?em kraju!

 

1 teden na servisu.

Problem je bil, ker je javljal napako kljub novemu merilcu pretoka zraka.

Re?itev!

Nova ?ila (?ica) od merilca pretoka zraka na ra?unalnik.

 

Pla?ilo 0?, avto v garanciji!

 

Do danes dela odli?no!

 

Lp Active

Napisano

JA OBRATI MOTORJA NIHAJO, NATO SE PRI?GE LU?KA ZA KONTROLO MOTORJA IN UGASNE!V?GE LE S TE?AVO VENDAR POTEM NEKAJ ?ASA GRE!

JE IMEL KDO PODOBNO TE?AVO?

AJA GLEDE TURBINE PA!KO JE MOTOR HLADEN JE NIKOLI NE ?ENEM, VENDAR TURBINA NEKAJ ?ASA NE DELA, VENDAR NE VEDNO, LE OB IZJEMNO NIZKIH TEMPERATURAH!

 

KAK?N NASVET MAYBE? L.D.

letnik 2004, 2.0 diesel

 

IMV ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

IMV ventil

 

2X

 

rabi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ej najlep?a hvala!

sem v?eraj popoldan zrihtal v Avstriji! res je bil IMV ventil kriv za uga?anje motorja!

 

mimogrede: 185 ? z monta?o!

 

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kje v A so ti pa menjali za tak denar?

 

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

Napisano

Hvala bogu da nimam dizla. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja so mi! ej 1x ali pa ?e ve?krat ceneje je kot pa pri nas!

npr. velik servis (jermeni pa olje pa vse)sem dal 610? pa ma? potem tudi MES garancijo, pri nas mi je v Veleju dal predra?un okroglih 1200?!!!!!!!, ?erbinek pa je rekel okrog 1000, kar pomeni pol pa ?e to pa ono pa...sma na 1200 spet!!!

 

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

www.trziskisladoled.si

Napisano

a to na uradni servis?a so take cene po ceniku ali kaksna poznanstva?

 

na uradnem servisu!po ceniku!!!!! edino delo je ura 45? vendar so realne ure!

ce pa malo muti?, se pa lahk za davek (mws) tudi pametno zmeni? gor!vsaj pri Mazda Schildberger-ju!

Napisano

ce je tako potem pa ni problema k poznam par ljudi v beljaku eden je celo sosed od mazde..tko da bom preveru in sporocim..takoj ko bom lahko..ze ko sem kupoval avto so mi v avstrij ponujal par procentov popust,mislim da ene 5%..potem sem si premislu in sem kupu tukaj pri nas..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Jaz sem pa zadnji? sli?al da je tam servisna ura 75?? Razen, ?e postavka ni povsod ista.

 

ej pokli?i na servis, pa se prepri?aj ?e ne verjames!te ni? ne stane!

 

pa nimam vez in poznanstev gor!!

pa? fer play delajo gor!

kolkr ti re?e po predra?unu tolk je pol tudi al pa ?e manj!ve? nikoli!!!

 

jaz sem zadovoljen tako z kvaliteto opravljenih storitev, kot tudi cenovno neprimerljivo z na?imi servisi!

To je moja izku?nja!lahk da ima kdo slab?e?????????????????

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.