Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

Napisano

?ivjo,

zadnji teden mi mazda 6 CD 2005 te?ko v?iga, oz. se sli?i da ?tarter te?ko obrne. Medtem se pa za sekundo pri?gejo in ugasnejo rumene lu?ke za ABS in obe za DSC. To se dogaja ne glede na to ali je avto v gara?i ali zunaj. 14 dni nazaj sem meril akumulator z voltmetrom (ugasnjen ima 12,8 V, pri?gan pa ?ez 13,8 V). To se mi zdi ?isto OK. Pa opazil sem tudi da, ko je avto pod ?tandgasom, se mi zdi, da lu?ke rahlo ?migajo. Ali to nakazuje, da je ?as za menjavo akumulatorja?

 

Yep, lahko pa da ti ga slabo polne, probaj na kleme in ?e bo v?gal kot je treba je akomulator, ?e pa ti ga ne napolni potem pa ?e to-

 

Pa ko vzigas ne vzigaj z lucmi, radijem, gretjem...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

Napisano

?e je napetost 13.8V, pomoje vredu fila, al ne? Bom probal ?e s kabli v?gat. Moti me to, da npr. v gara?i na steni vidm, da tud rikverc lu?ke rahlo blinkajo. Aja, pa po v?igu lu?ka za airbag gori ene 2 sekundi in potem ugasne.

 

s tem ni ni? narobe se mi zdi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tolk navora je te?ko pognat. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

Napisano

Sem prejle odprl pokrov od ma?ine in vidim, da je akumulator samo 74Ah. Baje bi moral biti 95Ah. Kot ka?e mu jemlje sapo in so posledice bolj o?itne. Ta teden ga bom kar zamenjal.

 

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

 

Napisano

Kupi kar mo?nega,ja.Jaz sem dal noter 100Ah. :bravo:

 

pa ti ga fila?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pa ti ga fila?

 

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

Napisano

1 mesec nazaj mi je konstantno filal s 13.8V. Vseeno se bom zapeljal do mehanika, da pogledava, da ni slu?ajno kaj narobe z alternatorjem in da je za zamenjat samo akumulator.

 

mislm unga 100Ah :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislm unga 100Ah :)

 

Zakaj pa ga ne bi??e dve leti ga uporabljam.Kupljen na uradnem servisu Mazda. ;)

 

 

Napisano

saj je predpisan 95/100 Ah. Sam sem tudi imel prej 74Ah, pa se je precej matral...

 

to pa drugo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdele malo klicarim v trgovine in mi je en prodajalec rekel, da mora bit ob menjavi avto vseskozi pod napetostjo, ker druga?e nekaj radio zablokira. Ali je res to treba? Na forumu sem pa ?e bral, da je potrebno nekaj sukati volan 2x levo in 2x desno in pa nekaj z voznikovo ?ipo.

Napisano

Radio zablokira le ?e je zaklenjen s ?ifto in ti te ?ifre ne ve?. ?ipo se da hito nau?it, ravno tako snzorje kota volana.

 

Kar se pa ti?e akumulatorja pa je verjetn ?e mal ubogi, ?e se ne motim bi moral alternator filat nekje z 13,8V do 14,5V tko, da to je pri tebi dovolj.

33112_1.png

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

www.trziskisladoled.si

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

oboje je v navodilih med drugim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

Napisano

pri novi 6 mislim da ni nobenih sifer itd..edino kr je to da mores sipe na nov naucit pa kot volana to je vse....

 

Sej nima ta nove? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ker je moja 2005 letmik, potem z radiom ne bo problema. Z volanom tudi ne bo: pri?gem, 2x skrajno levo, 2xskrajno desno, ugasnem in pri?gem. Kako je pa voznikovo ?ipo?

 

za vse ?ipe velja na posameznih vratih ?ipa dol, potem pa ti?i? knof toliko ?asa GOR da se ?ipa zapre in naredi klik

 

Druga?e se pa spla?a tudi trik s kabli za v?iganje ?e jih ima?, preden stari akomulator odklopi?, eno stran kablov da? na kleme avta, druge pa na nov akomulator, samo pri priklapljanju mora? biti malo spreten in hiter, samo se da

 

Predvsem zaradi postaj radija, equlizerja. itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po simptomih, ki si jih navedel, je najverjetneje akumulator ope?al. To, da ima zadostno volta?o ?e ne pomeni, da ima tudi zadosti zagonskega toka. Z leti pa? akumulator oslabi. Pri navedbi te?ave je pomembno navesti tudi starost akumulatorja. Za 2.0 dizel bi moralo biti zadosti 74 Ah. ?ivljenjska doba pri dizlih je okoli 4 leta, pri tem je pomembno tudi, ali avto vo?en na kratke,ali dolge relacije in ali mu je kdaj zmanjkalo destilirane vode v elektrolitu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kak?no sukanje volana in zakaj? ?zmeden?

 

ESP?

 

da si zapomne kote senzorja volana.....ESP ja ko odklopi? aku ma? naslednji? 2 lu?ki ESP plus ABS, zasuka? volan pa izgineta takoj ali ob naslednjem vzigu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.