Skoči na vsebino

Izto?it liter hladilne iz motornega sistema


Priporočeno sporočilo

Eto mam eno vpra?anje!

 

V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel! <_<

 

Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).

 

Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!

 

No hvala za odgovore, pa lep ve?er ?e naprej! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V slu?aju da ne najde? pipice , nabavi 1,5 -2m prozorne plasti?ne cevi in na natego povleci hladilno ven. Cev naj bo dalj?a, da ti teko?ina ne pride v usta (ker ni ravno u?itna, oziroma je lahko tudi strupena). En konc cevi da? v rezervoar hladilne na drugem pa vle?e?. Vle?i mora? nekje pri tleh, kjer ima? pripravljeno neko ni?jo posodo. Ko vle?e? gleda? kako gre hladilna skozi cev in odneha?, ko se pribli?a ustom. Hladilna potem sama, po principu natege, ste?e v ni?je le?e?o posodo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne pozabi, ?e dela? preko pipce, da ga nafila? in nekaj ?asa lavfa? z odprtim pokrov?kom da ti zrak ven butne - pol pa preko ekspanzijkse kontrolira?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tam kjer nalije? teko?ino not gre ponavadi tudi ven!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! :P Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven! :hudicek:

 

Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat! :punk:

 

Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!

 

Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ziher? Na sopotnikovi strani kilerja bi moral biti spodaj en plasti?en vijak

 

bom ?e enkrat pogledu, js je nism najdu :ne vem:

 

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce

 

more met! C-jka je mela, predvidevam, da je enak kiler tut na F-ki 1.5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

probajte s slamco.. :D mal heca..nevem kaj tok komplicirate..kaksen 1,5m dolg slauf in vn potegnit tako kot je sirius reku...nc posebnega pac..js sem vcasih benz,nafto vse tko sem naredu..seveda od svojim oz. domacih avtih da ne bo pomote..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se res ne bo kdo zastrupu s tisti sranjem.

 

Ne vle?t skozi cev, ker bo? slej ko prej potegnu teko?ino v usta. Raje naredite takole pa ne bo treba ni? vle?t al pa cuzat: Vzame? dovolj dolgo cev, daje konec ni?je od nivoja kolk ho?e? ven potegnit. Nato to cev potopi? v lavor?ek in jo napolni? z vodo tako, da v cevi ni ve? zraka. Zama?i? oba konca cavi s prstoma nato dr?i? tisti konec cevi, kjer ho?e?, da gre ven ni?je od odprtine hladilnika, ta drugi konec pa hitro vtakne? v odprtino hladilnika tako, da prst zadnji trenutek odmakne? in seveda porine? cev, dovolj globoko, da ne bo potegnila zrak ampak teko?ino. Potem odmakne? ?e drugi prst in zadeva more te?i ven.

 

Se pravi nobenega cuzanja in nobene nevarnosti za zastrupitev le uporaba fizike in hidrodinamike s pomo?jo natege.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

 

js na C-jki sm mel pipco 100%! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

 

To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne! :danzoman:

 

Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);

 

torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam? :blush:

 

@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

 

jaz pa nabavu 6 po service manualu za mx5 not gre pa samo dobrih 4.....enako pri metaclonovi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.