Skoči na vsebino

Izto?it liter hladilne iz motornega sistema


Priporočeno sporočilo

Eto mam eno vpra?anje!

 

V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel! <_<

 

Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).

 

Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!

 

No hvala za odgovore, pa lep ve?er ?e naprej! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V slu?aju da ne najde? pipice , nabavi 1,5 -2m prozorne plasti?ne cevi in na natego povleci hladilno ven. Cev naj bo dalj?a, da ti teko?ina ne pride v usta (ker ni ravno u?itna, oziroma je lahko tudi strupena). En konc cevi da? v rezervoar hladilne na drugem pa vle?e?. Vle?i mora? nekje pri tleh, kjer ima? pripravljeno neko ni?jo posodo. Ko vle?e? gleda? kako gre hladilna skozi cev in odneha?, ko se pribli?a ustom. Hladilna potem sama, po principu natege, ste?e v ni?je le?e?o posodo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne pozabi, ?e dela? preko pipce, da ga nafila? in nekaj ?asa lavfa? z odprtim pokrov?kom da ti zrak ven butne - pol pa preko ekspanzijkse kontrolira?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tam kjer nalije? teko?ino not gre ponavadi tudi ven!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! :P Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven! :hudicek:

 

Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat! :punk:

 

Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!

 

Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ziher? Na sopotnikovi strani kilerja bi moral biti spodaj en plasti?en vijak

 

bom ?e enkrat pogledu, js je nism najdu :ne vem:

 

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce

 

more met! C-jka je mela, predvidevam, da je enak kiler tut na F-ki 1.5

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

probajte s slamco.. :D mal heca..nevem kaj tok komplicirate..kaksen 1,5m dolg slauf in vn potegnit tako kot je sirius reku...nc posebnega pac..js sem vcasih benz,nafto vse tko sem naredu..seveda od svojim oz. domacih avtih da ne bo pomote..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se res ne bo kdo zastrupu s tisti sranjem.

 

Ne vle?t skozi cev, ker bo? slej ko prej potegnu teko?ino v usta. Raje naredite takole pa ne bo treba ni? vle?t al pa cuzat: Vzame? dovolj dolgo cev, daje konec ni?je od nivoja kolk ho?e? ven potegnit. Nato to cev potopi? v lavor?ek in jo napolni? z vodo tako, da v cevi ni ve? zraka. Zama?i? oba konca cavi s prstoma nato dr?i? tisti konec cevi, kjer ho?e?, da gre ven ni?je od odprtine hladilnika, ta drugi konec pa hitro vtakne? v odprtino hladilnika tako, da prst zadnji trenutek odmakne? in seveda porine? cev, dovolj globoko, da ne bo potegnila zrak ampak teko?ino. Potem odmakne? ?e drugi prst in zadeva more te?i ven.

 

Se pravi nobenega cuzanja in nobene nevarnosti za zastrupitev le uporaba fizike in hidrodinamike s pomo?jo natege.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

 

js na C-jki sm mel pipco 100%! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

 

To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne! :danzoman:

 

Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);

 

torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam? :blush:

 

@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

 

jaz pa nabavu 6 po service manualu za mx5 not gre pa samo dobrih 4.....enako pri metaclonovi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.