Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eto mam eno vpra?anje!

 

V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel! <_<

 

Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).

 

Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!

 

No hvala za odgovore, pa lep ve?er ?e naprej! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V slu?aju da ne najde? pipice , nabavi 1,5 -2m prozorne plasti?ne cevi in na natego povleci hladilno ven. Cev naj bo dalj?a, da ti teko?ina ne pride v usta (ker ni ravno u?itna, oziroma je lahko tudi strupena). En konc cevi da? v rezervoar hladilne na drugem pa vle?e?. Vle?i mora? nekje pri tleh, kjer ima? pripravljeno neko ni?jo posodo. Ko vle?e? gleda? kako gre hladilna skozi cev in odneha?, ko se pribli?a ustom. Hladilna potem sama, po principu natege, ste?e v ni?je le?e?o posodo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pa ne pozabi, ?e dela? preko pipce, da ga nafila? in nekaj ?asa lavfa? z odprtim pokrov?kom da ti zrak ven butne - pol pa preko ekspanzijkse kontrolira?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tam kjer nalije? teko?ino not gre ponavadi tudi ven!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D za 1.5 sem ze pozabil ampak moj v6 je imel pipico na hladilniku

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! :P Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven! :hudicek:

 

Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat! :punk:

 

Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!

 

Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A si ziher? Na sopotnikovi strani kilerja bi moral biti spodaj en plasti?en vijak

 

bom ?e enkrat pogledu, js je nism najdu :ne vem:

 

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce

 

more met! C-jka je mela, predvidevam, da je enak kiler tut na F-ki 1.5

Napisano

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

Napisano

probajte s slamco.. :D mal heca..nevem kaj tok komplicirate..kaksen 1,5m dolg slauf in vn potegnit tako kot je sirius reku...nc posebnega pac..js sem vcasih benz,nafto vse tko sem naredu..seveda od svojim oz. domacih avtih da ne bo pomote..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Da se res ne bo kdo zastrupu s tisti sranjem.

 

Ne vle?t skozi cev, ker bo? slej ko prej potegnu teko?ino v usta. Raje naredite takole pa ne bo treba ni? vle?t al pa cuzat: Vzame? dovolj dolgo cev, daje konec ni?je od nivoja kolk ho?e? ven potegnit. Nato to cev potopi? v lavor?ek in jo napolni? z vodo tako, da v cevi ni ve? zraka. Zama?i? oba konca cavi s prstoma nato dr?i? tisti konec cevi, kjer ho?e?, da gre ven ni?je od odprtine hladilnika, ta drugi konec pa hitro vtakne? v odprtino hladilnika tako, da prst zadnji trenutek odmakne? in seveda porine? cev, dovolj globoko, da ne bo potegnila zrak ampak teko?ino. Potem odmakne? ?e drugi prst in zadeva more te?i ven.

 

Se pravi nobenega cuzanja in nobene nevarnosti za zastrupitev le uporaba fizike in hidrodinamike s pomo?jo natege.

33112_1.png

Napisano

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

 

js na C-jki sm mel pipco 100%! ;)

Napisano

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

 

To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne! :danzoman:

 

Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);

 

torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam? :blush:

 

@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da se ne bo preve? tople vode odkrivalo :P

 

 

Zgornji je od MX-3, srednji 323FBG, spodnji pa od 626

post-9-1293569859_thumb.jpg

 

 

?e se prav spomnim ima BA podbno kot MX-3 samo namesto izvija?a je vijak na 10 klju?.

 

 

Druga?e pa ?e i??em service manual od BA, da bo za ziher :P

Napisano

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

 

jaz pa nabavu 6 po service manualu za mx5 not gre pa samo dobrih 4.....enako pri metaclonovi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.