Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eto mam eno vpra?anje!

 

V 323F je v hladilnem sistemu teko?ina samo do cca. minus 12 stopinj (avto je vedno pono?i v gara?i). ?ez Silvestrovo zna bit fajn mraz in avto nekje zunaj, pa ne bi rad kake totalne notranje zmrzali do?ivel! <_<

 

Torej kako je najla?je izto?it cca. liter (ve? mi ne rabi) - hladilne (noter potem jasno dolijem nerazred?eno za ?ivi mraz).

 

Se pravi ?e nateram liter obstoje?e teko?ine, pa dolijem liter najmo?nej?e (rabim modre barve Antifriz), za kolk minusa naj bi mi potem dr?al? Mislim da sistem vsebuje kak?ne 4 litre hladilne teko?ine, ve? ?e ne verjamem!

 

No hvala za odgovore, pa lep ve?er ?e naprej! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V slu?aju da ne najde? pipice , nabavi 1,5 -2m prozorne plasti?ne cevi in na natego povleci hladilno ven. Cev naj bo dalj?a, da ti teko?ina ne pride v usta (ker ni ravno u?itna, oziroma je lahko tudi strupena). En konc cevi da? v rezervoar hladilne na drugem pa vle?e?. Vle?i mora? nekje pri tleh, kjer ima? pripravljeno neko ni?jo posodo. Ko vle?e? gleda? kako gre hladilna skozi cev in odneha?, ko se pribli?a ustom. Hladilna potem sama, po principu natege, ste?e v ni?je le?e?o posodo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pa ne pozabi, ?e dela? preko pipce, da ga nafila? in nekaj ?asa lavfa? z odprtim pokrov?kom da ti zrak ven butne - pol pa preko ekspanzijkse kontrolira?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tam kjer nalije? teko?ino not gre ponavadi tudi ven!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
:D za 1.5 sem ze pozabil ampak moj v6 je imel pipico na hladilniku

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce (u stilu ?irafe v pivnicah)! :P Tko da pred leti ko sem to na Celici delal, sem mel avto zalaufan, segret in sem potem kar tisto gumijasto cev stiskal, katera pelje v hladilnik, no pa je voda malo - pomalo pljuskala ven! :hudicek:

 

Druga? mi od Vinkota (siriusa) ideja ni slaba, jo znam kar realizirat! :punk:

 

Kaj pa potem ko bo ?e spet nato?ena teko?ina, a ga moram ?e en cajta laufat, da vidim kok se ?e usede in da vem ?e je ?e kej treba dolit!

 

Kolk minusa naj bi potem nakonc dr?alo, ?e dam ?isti koncentrat (modrega) noter, a bo vsaj do 20, tko na pamet? :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A si ziher? Na sopotnikovi strani kilerja bi moral biti spodaj en plasti?en vijak

 

bom ?e enkrat pogledu, js je nism najdu :ne vem:

 

Hvala za odgovore! :danzoman:

 

Na?a 1.5 mazda nima nobene pipce

 

more met! C-jka je mela, predvidevam, da je enak kiler tut na F-ki 1.5

Napisano

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

Napisano

probajte s slamco.. :D mal heca..nevem kaj tok komplicirate..kaksen 1,5m dolg slauf in vn potegnit tako kot je sirius reku...nc posebnega pac..js sem vcasih benz,nafto vse tko sem naredu..seveda od svojim oz. domacih avtih da ne bo pomote..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Da se res ne bo kdo zastrupu s tisti sranjem.

 

Ne vle?t skozi cev, ker bo? slej ko prej potegnu teko?ino v usta. Raje naredite takole pa ne bo treba ni? vle?t al pa cuzat: Vzame? dovolj dolgo cev, daje konec ni?je od nivoja kolk ho?e? ven potegnit. Nato to cev potopi? v lavor?ek in jo napolni? z vodo tako, da v cevi ni ve? zraka. Zama?i? oba konca cavi s prstoma nato dr?i? tisti konec cevi, kjer ho?e?, da gre ven ni?je od odprtine hladilnika, ta drugi konec pa hitro vtakne? v odprtino hladilnika tako, da prst zadnji trenutek odmakne? in seveda porine? cev, dovolj globoko, da ne bo potegnila zrak ampak teko?ino. Potem odmakne? ?e drugi prst in zadeva more te?i ven.

 

Se pravi nobenega cuzanja in nobene nevarnosti za zastrupitev le uporaba fizike in hidrodinamike s pomo?jo natege.

33112_1.png

Napisano

Za 323C ne vem ?e ima pipco, 100NX in 200SX sta imela pipco, Clio je isto nima. <_<

 

Druga?e pa jaz bi raje bencin cuzal kot antifriz ker je baje kar strupen. ?e ?e, lep stakni cev dol, sto?i ven vse pa daj novo me?anco noter pa ima? mir za lep ?as. Pa ko da? novo teko?ino noter imej pokrov?ek na kilerju odprt, gretje do konca (da gre teko?ina tudi ?ez pe?ko v avtu!) in po?akaj, da se pri?ge ventilator. ?e bo treba, ?e dolij. Tako bo? vedel, da se je termostat odprl, da je teko?ina za?ela kro?iti in bo sistem prezra?en.

 

Tako nekako so mene u?ili, za morebitne po?kodbe in okvare na va?em avtomobilu avtor te objave ne odgovarja. :harhar:

 

js na C-jki sm mel pipco 100%! ;)

Napisano

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

al pa ce na expanzijski spodnjo cev odklopis da stece vse ven (seveda ujames) in zamenjas

 

To sem tut naredu, ampak s tem sem samo iz ekspanzijske dubu ven ene 0,5 litra placa al pa neki malga ve?! Pol sem pa ?e Kamenodobno metodo testiru in stisku gumi cevi, ki grejo v hladilnik in tam ?e neki pridobu. Skupno sem o?itno naredu placa za liter hladilne! :danzoman:

 

Zdej pa mi povejte, ?e moja matematka ?tima (re?mo da je u sistemu to?no 6 litrov teko?ine);

 

torej prej je bilo izmerjeno da dr?i 12 minusa, pa ko sem dal liter ven prvotne teko?ine in dolil noter modro teko?ono (koncentrat), se prav naj bi mi sedaj dr?alo nekih 20 minusa cca., al pa mogo?e 22, a mam prov al narobe ra?unam? :blush:

 

@Dejan - tale moj hladilnik je druga?en, ker ma avto klimo in vem da je bla naknadno notr dana, torej tud hladilnik ni prvotni, zato pa? nima pipce! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da se ne bo preve? tople vode odkrivalo :P

 

 

Zgornji je od MX-3, srednji 323FBG, spodnji pa od 626

post-9-1293569859_thumb.jpg

 

 

?e se prav spomnim ima BA podbno kot MX-3 samo namesto izvija?a je vijak na 10 klju?.

 

 

Druga?e pa ?e i??em service manual od BA, da bo za ziher :P

Napisano

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma ne komplicirat, spust tisto staro sranje od antifriza komplet ven in nali not fri?en koncentrat in ma? za 10 let mir.

Spusti? pa ga najhitreje in najla?je da sname? spodnjo cev s hladilnika in adijo.

 

Js sem bil zadnji? radodaren in sem si privo??il 10 litrov(rabim jo cca 8,5litra) mazdine hladilne, cca 40 ?. :danzoman:

 

jaz pa nabavu 6 po service manualu za mx5 not gre pa samo dobrih 4.....enako pri metaclonovi...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.