Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

ko sem zjutraj v?al motor je je pojavilo vse to troje skupaj s tem da DPF utripa.

 

Kaj bi lahko blo? (vpra?anje za milion ?)

 

Hvala za pomo?,

lp,

igor

Napisano

Ni? dobrega :(

 

Ti je do sedaj ?e kaka lu?ka utripnila al je to bl murphy-jev zakon, ?e gre kaj narobe gre poj vse narobe :(

 

Druga?e je bilo o DPF-ju ?e veliko povedanega v drugi temi :(

Napisano

verjetno servis in ro?na generacija...

 

 

samo ?e nekaj - si kaj odklapljal akomulator?

engine + TCS je kadar se to dela in je treba volan 2x levo 2 x desno do konca.

 

DPF pa se vklopi tudi ko opozarja na servisni interval

 

DPF kot DPF ponavadi prej utripa ?ele nato se prizge

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Akumulator zna bit vzrok, mogo?e pa je te?ava tud z EGR.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

Napisano

To je akumulator ?e posebej ?e je mraz zna marsikaj prikazat na armaturi.

33112_1.png

Napisano

ja odklopil sem ga po tem, ko je ?e vse gorelo.

 

Napisal si 2x levo in 2x desno (malo butasto vpra?anje ampak ali je treba levo-desno-levo-desno) ali levo-levo in desno-desno :( =

 

lp

 

vse skupaj se je pri?galo eno jutro ,ko je blo mraz in se je avto kar matral v?gat.

mogo?e bi res lahko bil akomulator.

 

nima veze to kam za?ne?

 

pol pa res akumolator...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

Napisano

A si mel ve? zaporednih kratkih vo?enj preden si do?ivel lightshow? A si preveril nivo olja s pal?ko (dipstick :lol: ) in do katere vi?ine se je ?e povzpelo. Si mel pred kratkim redni servis ali pa bi ga moral imeti?

33112_1.png

Napisano

akomulator zamenjan, ampak se zadeva ne resetira (volan levo-desno). Moti me pa ?e to ker utripa DPF.

 

Verjetno bo potreben obisk mojstra.

 

Lp

 

?aki kaj zdaj cel ?as utripa ali gori?

 

Najprej je bilo re?eno da gori....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

Napisano

Najprej sta za?eli goreti lu?ka check engine in TSC, ?el ?ez par km je za?ela utripat DPF.

 

Servisni interval je bil resetiran ob menjavi olja.

 

lp

 

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Servisni interval o?itno ni bil resetiran, ?e za?ne DPF direkt utripat je to opozorilo servisa.

 

Itak verjetno, zato sem bil v dvomih ali DPF ali servis, ker mi ni bilo jasno ali gori ali utripa.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Interval je bil resetiran, sem bil zraven.

 

Bomo vidli, kmalu bo ?el k zdravniku.

 

lp

 

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:D kako je bil resetiran,samo prek kontakta in tipke na stevcu al z racunalnikom,ker je velika razlika

 

to ni audi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.