Skoči na vsebino

Poraba goriva-Mazda 6 diesel


Priporočeno sporočilo

jaz mam uro nastimano...trenutne porabe ne gledam...nasploh je BC en BS :)

 

enako, danes nov tank 6,8 :bravo:

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Koliko L gre notri? Ker sedaj moram pe? naumiti range avta, ker BC ?e pri 850km pravi 0 remaining. Notri pa komaj spravim 57L....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kok mam js porabu pote ce sm zadnji tank naredu od fula do rdece naredu 930 km BC je kazal se ene 50 km.

 

kaj ti ho?e? tukaj povedat ali spra?uje??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skoraj ni? ne la?e oziroma izredno malo v primerjavi s staro... jaz sem maksimalno porajtal cca 2 deci razlike med tistim, kar sem na roke izra?unal. Ve?inokrat je pa nekje v okolici enega decilitra napake. Recimo isti letnik Golf VI TDI la?e po BC-ju okoli 0,7-1,0 litra. To je tudi razlaga zakaj se razni faovejevci tolk hvalijo kolk ima njihov VW majhno porabo :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je razlika - BC ali range, meni Bc ka?e OK, range pa prekmalu na 0....mogo?e potrebuje par tankov, ker mislim da se prilagajka z vsakim - ?e ne tanka? manj kot 20L

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je razlika - BC ali range, meni Bc ka?e OK, range pa prekmalu na 0....mogo?e potrebuje par tankov, ker mislim da se prilagajka z vsakim - ?e ne tanka? manj kot 20L

 

To je v redu in bodi vesel, da je tako, te vsaj ne nasanka z dometom tko kot pri tisti brez DPF-ja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu sem pozabil napisat bistvo, lucka se prizge sele ko BC obuba. Tam pri 30km remaining.

Kazalec je pa se veselo pred zadnjo crtico

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu sem pozabil napisat bistvo, lucka se prizge sele ko BC obuba. Tam pri 30km remaining.

Kazalec je pa se veselo pred zadnjo crtico

 

Pri meni isto lu?ka posveti med 28-32 km dometa po BC, sam nardim pa mirne du?e ?e 80 km. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo. Sem stestiral. :( Ve? ali manj dolge relacije, avtocesta od 110-130km/h. Povpre?je pa 8,2l/100. Sem prav ?alosten ker ta kra?a tolko pije. :pepsi: Gledal sem BC in se mi trenutna poraba pri regeneraciji dvigne za 1-2l. Ko mam pa na?timano trenutno porabo pri normalni vo?nji ene 60km/h ka?e trenutno porabo v 4 prestavi ene 11l. Zdej nimam pojma kaj bi lahko bilo narobe.Ali naj se sprijaznim s tem kar je al kaj? Druga?e sem pa ugotorvil da ko se dela regeneracija avto ne vle?e nikamor.

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj bi pa izklapljal tisti ventil EGR???

 

Ker dela samo sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojej, pri 60kmh v 4. prestavi, trenutna poraba 11 litrov, WTF, tolko ti v drugi pri tej hitrosti ne bi smelo ?reti! :blush:

 

Na tvojem mestu bi ?im prej ukrepal in naredil kak temeljiti poseg (kdo ki obvlada mazda bo hitro vedel kje iskat te?avo), ker nima smisla da se vozi? s tak?nole (ve? kot) bencinsko porabo goriva! :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A naj zamenjam avto? :(

 

Ne, obi??i enega kvalitetnega mehankarja, ki te ne bo le ogulil, na vozilu pa naredil ni?esar!!!

 

S tem, da proda? avto in "prelo?i?" te?ave na nekoga drugega, nisi ni? naredil, poleg tega je vpra?ljiva prodajna cena, sploh ?e se ti bi mudilo. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A naj zamenjam avto? :(

 

Lej pelji ga nekomu, ki obvlada in bo popedenal tako kot mora biti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej pelji ga nekomu, ki obvlada in bo popedenal tako kot mora biti.

 

Sem mu ?e posredoval cifro "na?ga" Simona, ?e mu ta ne bo znal pomagat, potem noben ne bo! :bravo::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK dela sranje ampak ne?emu slu?i. ?e bi mnejal injektorje a bi potem manj kuru. A mislite da so fu?? Koliko pa stanejo?

 

 

Injektorje daj prej nekomu pregledat, ker stanejo 350 eurov po kosu...kar se ti?e EGR-ja pa ga sklopi in ti bo avto reku HVALA :D

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Injektorje daj prej nekomu pregledat, ker stanejo 350 eurov po kosu...kar se ti?e EGR-ja pa ga sklopi in ti bo avto reku HVALA :D

 

V?eraj sem z enim rano serviserjem govoril, ?e pri renoju zapre? egr, je pol velikokrat adijo motor, ?ez nekaj ?asa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V torek grejo injektorji ven in jih nesemo na pregled in ne vem kaj ?e (mislim da ?i??enje in eventuelno obnovo- ?e se ne motim). EGR pa ne vem zakaj bi ga sklopu ker verjetno ma?ina ki ima DPF ga nuca. Niti ne vem ?emu slu?i in kaj se zgodi ?e ga sklopi? in kaj ?e je priklopljen?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

DPF ima elektri?en egr in ne podtla?ni, tam ni takih te?av, pri podtla?nem pa je sranje ker se za?ne zatikat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.