Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pravi?, da pri regeneraciji avto ne vle?e nikamor? To se ne sme dogajat, celo ve? se zna zgoditi, da celo bolj potegne takrat, je pa zelo ob?utljiv, ?e je avto slu?ajno premo?no ?ipan oziroma je powerbox nastavljen na preveliko vrednost in ga o?itno za?ne "zalivat" od tod verjetno izguba mo?i in ?e posledi?no dodatno preveliko dimljenje in prepogosta regeneracija.

 

Jaz bi za?el tako, da bi odpeljal avto na poobla??en servis, da ti nalo?ijo najnovej?i program - ?e je bil avto ?ipan ti bodo to povozili in se bo hitro videlo a je kaj bolje.

 

?e ima? priklopljen kak?en powerbox ga izklopi.

33112_1.png

Napisano

Avto ne kadi niti malo. Bil je ?e na uradnem servisu povo?en - mislim na software. Stanje nespremenjeno. Jutri damo injektorje na test, vidmo kaj bo. Imam pa slab ob?utek, ker se mi zdi da gre v hrib vedno slab?e. Lahko da sem malo ?e preve? pazljiv in me vse zmoti.

Napisano

SpEkTr, kolko tebi kuri k ma? isto mazdo???

 

Meni je konstantno kurilo 6.7, +- kak deci gor dol..

Odkar sem menjal eno ?obo, ki je bila zlo glasna, pa avto je cukal pri konstantnih obratih, mi je padla na 6,1-6,3.

Napisano

Avto ne kadi niti malo. Bil je ?e na uradnem servisu povo?en - mislim na software. Stanje nespremenjeno. Jutri damo injektorje na test, vidmo kaj bo. Imam pa slab ob?utek, ker se mi zdi da gre v hrib vedno slab?e. Lahko da sem malo ?e preve? pazljiv in me vse zmoti.

 

Sam ?e ne vle?e pa ?re je lahko bolj kaj okoli turbine...

Koliko je olja v avtu?

 

SpEkTr, kolko tebi kuri k ma? isto mazdo???

 

spektru in meni CD143 ne ?re preko 7, mojo moram matrati da je 7, res matrati

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=11885

 

Ne vem kaj je bilo 5.8 da je blo 7 :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je konstantno kurilo 6.7, +- kak deci gor dol..

Odkar sem menjal eno ?obo, ki je bila zlo glasna, pa avto je cukal pri konstantnih obratih, mi je padla na 6,1-6,3.

 

 

meni tudi cuka pri konstantnih obratih, pa na tempomatu tudi v?asih... pol je to ?oba? kolko pa te je stala menjava? pa kak si ugotovil kera je? se ti je kar poznalo pri porabi... ne bi blo slabo... :zvizga:

Napisano

Moja je pri famoznih 1500 rpm malo malo pocukala, pa sem samo 2 tanka dodal aditiv za ?obe pa steral pa problem re?en, kaj se bi obremenjeval z res malim cukanjem. Poraba ista prej/potem

 

Za primerjavo - ko je kazalec na pol nisem nikoli pod 500km....?e bi se upal potegnit do konca bi 1000km dosegel zlahka.

post-2637-1315250009_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja je pri famoznih 1500 rpm malo malo pocukala, pa sem samo 2 tanka dodal aditiv za ?obe pa steral pa problem re?en, kaj se bi obremenjeval z res malim cukanjem. Poraba ista prej/potem

 

Za primerjavo - ko je kazalec na pol nisem nikoli pod 500km....?e bi se upal potegnit do konca bi 1000km dosegel zlahka.

 

 

saj jaz ko pokurim pol tanka po ?tevcu sem tudi preko 500km, najve? je blo se mi zdi 580..., ampak potem za?ne ?tevec padat proto E ko ?us... :unsure:

Napisano

Ja v drugi polovici itak hitro pada :-)

 

Pazi, znano je cukanje s tempomatom ?e je malo klanca navzdol. Mora biti ravno prav klanca, da potem malo cukne. Kot da ne bi vedel, al bi al ne bi...

 

Tisto cukanje o katerem sem pa jaz govoril, je pa malo mo?nej?e, pa pojavi se tudi brez tempomata..Vedno pod 2000 obratov. Nekje okol 1500 - 1700. Saj tako je bilo pri meni.

 

Po u?enju ?ob je bilo ene 2, 3 tiso? km ok, potem pa spet po starem. Sedaj je ?e skoraj 10 jur?kov km vse ok.

Napisano

Moja je pri famoznih 1500 rpm malo malo pocukala, pa sem samo 2 tanka dodal aditiv za ?obe pa steral pa problem re?en, kaj se bi obremenjeval z res malim cukanjem. Poraba ista prej/potem

 

Za primerjavo - ko je kazalec na pol nisem nikoli pod 500km....?e bi se upal potegnit do konca bi 1000km dosegel zlahka.

 

No,na? tank ni tako narejen. :P ?e se ne motim,je razporeditev pribli?no taka (sem enkrat testiral samo sem ?e malo pozabil):Do prve ?rtice je prib.10 litrov,potem ima? do polovice ?e nih 23 litrov-skupaj 33,nato do predzadnje ?rtice ?e 14 in je 47 in zadnja hitro pade in je ponavadi do lu?ke veliko manj kot 10 litrov.Drugo do 64 litrov je rezerva.

Sej pravim,se ne spomnim to?no.Bi lahko ti Jure? to preveril. :P

 

 

Napisano

Meni do 1000km ?e ni uspelo. Sem bil pa blizu. Mislim da nekje okoli 950..ve? pa nisem upal..Sama jajca, ?e slu?ajno zmanjka nafte...

Napisano

Ma men se zdi da je kar lepo sorazmeren razen prvih 200km ko je pribit na polno.

Bomo probali....sam res sama jeba ce zmanjka benza. Koliko L vidik racunalnik lahko sproti gledate v test menijup....

Koliko sploh loh gre v kesel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kje vidi? koliko litrov je notri?

 

Enako kot stimanje porabe, en izmed menijev. Ampak toliko on cita, koliko je v resnici tezko reci. Mal googlaj pa se jaz bom pogledal, zdele se grem lomt...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tisti skrivni meni ja..Raj? se ga ne dotikam, ker mi vedno pol lu?ke gorijo hahaha..Pol morm pa akumulator odklapljat..

Napisano

Meni do 1000km ?e ni uspelo. Sem bil pa blizu. Mislim da nekje okoli 950..ve? pa nisem upal..Sama jajca, ?e slu?ajno zmanjka nafte...

 

:aaaaa: O kak?nih cifrah tukaj govorite?Edino,?e bi vozil po strogi ravnici,90km na uro,nobene kolone in gas samo se ga dotikat.Potem ja.

 

 

Napisano

:aaaaa: O kak?nih cifrah tukaj govorite?Edino,?e bi vozil po strogi ravnici,90km na uro,nobene kolone in gas samo se ga dotikat.Potem ja.

 

Ja, to je pa? mejni primer. Relacijska vo?nja po AC..Ne spomnim se to?no kam sem ?el takrat. Najbr? kam v Italijo :-)

 

P.S.

Sem preveril na poraba.com

02.05.2011 - 54,44 - 82,53 - 129.444 - 945 - 5,76

 

To je blo takrat ko sem ?el v Firence :)

Napisano

Ma men se zdi da je kar lepo sorazmeren razen prvih 200km ko je pribit na polno.

Bomo probali....sam res sama jeba ce zmanjka benza. Koliko L vidik racunalnik lahko sproti gledate v test menijup....

Koliko sploh loh gre v kesel?

 

Sej jaz tudi naredim do polovice tanka 500 km,potem pa do rezerve z isto vo?njo ?e kak?nih najve? 300 km.

?e bi bil to?no razporejen bi po tej logiki naredil tudi jaz 1000 km. :P

 

 

Napisano

Jaz bom na polovici tudi pri 600km se ze vidi:)

 

V glavnem meni je 51 DIS, trenutno mi kaze 20,5L

in ?e pogledam BC je povpre?na trenutno zaradi ?ole in nazaj 7,1 in ka?e remaining 308

 

2050/7,1 = 290

 

torej bo to to, bom spremljal ob tankanju in rezervi kolk pi?e, ker BC odpove veliko prej kot kazalec - blizu 0 remaining ob rezervi :huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

primer 600...

pri teh km kaze 18,7L v keslu, torej sem skuril 2L...:)

post-2637-1315331361_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

primer 600...

pri teh km kaze 18,7L v keslu, torej sem skuril 2L...:)

 

Zdej malo opazuj,kako ti bo padal kazalec in koliko litrov ima? ?e noter.

In potem natankaj polno in pe? izra?unaj,za koliko ti la?e ta BC. :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.