Skoči na vsebino

mazda 6


pnce

Priporočeno sporočilo

No, po dolgem ?asu in po lepem vremenu mislim da je ?as da ?e najino mazdo malo poka?eva.

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

 

malo ?e notranjosti:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

letna obutev (carmani 17x7,5 brez gum) :P

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

 

pa ?e detajl barve k je men osebno full v?e?....

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal update; naro?ene so sprednje roke krive in ravne, ter oba volanska kon?nika. Upam da roba ?imprej prispe da se lahko spravim menjat, dokler je ?e tako toplo in dokler je sonce.

 

 

 

 

WOOOOW :bravo::bravo::blush::blush: Sam to je ?e skor perla bele barve :blush: In z letnimi feltnami mora tut "orgazmi?no" izgledat...sploh ?e so kake low profile gume gor namontirane :D

 

mislim da perla ni, mo?no da ima kaj kristalov notri, samo ni omembe vredno..... Gume bodo pa take kot so predpisane in sicer 215 45 17, med znamko se ?e odlo?am (obvezno XL rob). Pred monta?o morm dobit ?e matice s pravim kotom konosa. Po monta?i alu plati?? pa sledi ?e morebitno ni?anje avta (bom vidu kak bo zgledal).

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni,

 

po "pospravljanju" compa sem naletel na neke slike. Ni japonec je pa po?evnooki :P Meni najboljsi avto keterega sem si lastil, kupljen od prvega lastnika vse predelave sem delal sam (zamenjano podvozje, temnjena stekla in 17 col plati??a; nobene odve?ne plastike) in tudi sam se vgradil klimo. Avto slu?i tudi sedanjem lastniku in je ve? kot zadovoljen z njem/njo.

 

P.S. ?e moderator misli da ne spada ta post na forum, naj se zbri?e in se v naprej opravi?ujem.

 

Lp Tilen

 

Slikce:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lantra je eden najbolj trpe?nih avtov, kar sem jih vozil. Imamo eno v familiji ?e od leta 1996 pa ?e danes vozi brez omembe vrednih izrednih servisov - menjan samo potro?ni materjal.

 

Se pa spomnim ?asov, ko sem delal ?e pri eni ra?unalni?ki firmi - edino obe Lantri sta bili skoz v obtoku brez izrednih obiskov servisa. Felicije so se kvarile, Omega je bla vsake tolk na servisu dokler ji ni pri nekje 180.000 prevo?enih vrglo bat skozi glavo motorja o Laguni prve generacije sploh ne bom zgubljal besed - na koncu so se ?efi odlo?ili, da jo ne dajo ve? serviserjem, ker je avto preve? ne?en za "tako" uporabo pa so kupli ?e Kangooja, ki je takoj nov moral na servis :hudicek: , ker je stal volan postrani pa mo?i ni imel nobene - napaka na elektroniki pa 14 dni nadomestnega avta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lantra je eden najbolj trpe?nih avtov, kar sem jih vozil. Imamo eno v familiji ?e od leta 1996 pa ?e danes vozi brez omembe vrednih izrednih servisov - menjan samo potro?ni materjal.

 

Se pa spomnim ?asov, ko sem delal ?e pri eni ra?unalni?ki firmi - edino obe Lantri sta bili skoz v obtoku brez izrednih obiskov servisa. Felicije so se kvarile, Omega je bla vsake tolk na servisu dokler ji ni pri nekje 180.000 prevo?enih vrglo bat skozi glavo motorja o Laguni prve generacije sploh ne bom zgubljal besed - na koncu so se ?efi odlo?ili, da jo ne dajo ve? serviserjem, ker je avto preve? ne?en za "tako" uporabo pa so kupli ?e Kangooja, ki je takoj nov moral na servis :hudicek: , ker je stal volan postrani pa mo?i ni imel nobene - napaka na elektroniki pa 14 dni nadomestnega avta.

 

 

se strinjam, ko sem jst avto kupil je imel 78.000km, ko sem ga prodal pa 117.000km sedaj pa ima avto(po v?eraj?njih informacijah) 260.000km in nobenega ve?jega stro?ka samo redni servis, veliki servis in pa zaradi 17col plati?? je pogosto (1,5 leta) treba menjati stabilizatorje (12?/kom), izpuh prvi, sklopka prva, skratka vse ?e original.

 

No ?e ?e toliko razglabljam o lantri pa jo hvalim naj povem ?e razlog zakaj sem jo prodal. Razlog je ta da je avto 1.8 131km in z mojo "te?ko" nogo nisem pri?el pod 9l/100km. Ko sem jo prodal sem vmes restavriral in predelal dobrega starega yugota :danzoman: in se nekaj ?asa vozil z njem; apropo poraba, yugo (predelan motor) pod 12l/100km ni ?lo (fergazer party :jupiii: ). ?e koga zanima potek restavriranja naj moderator napise in bom prilimal slikce. ?isto na kratko; popravljenja ?asija, predelan motor (Y45) in menjalnik ter v?ig, kompletno obnovljeno podvozje (Amortizer s.p. press) in homologiran.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

prevelik, pa se robo za motor sm te?ko najdu; kupu ene 4 sete batnih obro?kov pa sm dubu vse, samo drugega bru?enja ne. Na koncu sm jih dubu 2km stran od mene :)

 

Kompletn stro?ek me je ko?tal cca. 2000? s tem da sm use skor sam delu. Od tega so pr?l 300? sam amortizerji, motor 500? menjalnik s ?pero 300?, gume 250?, acetilen plin, pleh za ?tukanje, omp rally sede?, pasovi in volan s poteklo homologacijo 400?, kit, ?pric kit, barva, par platojev piva in veeeeeeeelka runda k se je avto po?trihu, saj se je to?no na moj roj. dan, pa ?e potro?ni material in luksuz (radio in zvo?niki).

 

To je hitri izra?un.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tako, da se vrnemo nazaj na temo mazda.

 

V?eraj je prispela vsa roba (roke 4x in 2x volanski kon?nik), danes pa sem se spravil vse skupaj menat. Avto se 100% lep?e pelje, pokanja ni razen neko pokanje v fedrih (ko zavijem skrajno desno oz. levo).

 

Mogo?e kdo ve kaj ?e to bit?

 

Poka pa tudi v volanskem kri?u, mogo?e tudi to kdo ve kako "popravit" ali je potrebna menjava?

 

 

Skratka ?e kdo rabi 2x ravna roka, 1x sovoznikova kriva in 2x kon?nik za obnovo naj pride iskat. Mogo?e komu prou pride ?e bo peljav obnovit in da mu avto nebo stal na klocih.

 

Vsaka informacija bo dobrodo?la.

 

Lp Tilen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Tako, da obudim temo. Na mazdi je treba ?e par stvari urediti in upam da bo po tem konec z ?raufanjem. Popraviti moram zadnjo voznikovo ?eljust (blokira vzvod ro?ne zavore), menjati vse plo??ice, zmontirati letno obutev, podrejati distan?ne obro?ke za alu plati??a in nekje dobiti 3 matice :glare: in napraviti optiko. Ker pa je trenutno "na ponku" drugi projekt bo mogla mazda po?akati do vikenda. K bodo pa alu plati??a zmontirana, se pa za?nejo pogajanja z mojo drago za kok avto prizemljit :bravo: .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni!

 

V namenu imam mazdo kemi?no s?istit (notranjost). Zanima me kak se obna?ajo airbagi v sede?ih; ?e jih odklopim mi bo gorela lu? za airbag? Kak?en je postopek da ne gori, recimo pri stilotu sem jih lahko odklopil, samo sem moral odstraniti klju? iz klju?avnice in ga vstaviti ?ele ko so bili zici nazaj prkloplen.

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nobeden neve? ok ql.

 

Skratka, kon?no so prispele matice in centrirni obro?ki, tak da sm se odlo?u letne gume zmontirat, ker pa me je mrak prehitel so take slike kot so. Jutri pridejo nove. Ugotovil sem pa tudi da jo bo potrebno prizemljit, upra?anje pa je za kolko cm. Predlogi dobrodo?li.

 

slike bol tko:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

vidi se da je dovoooooooolj placa za ni?anje.

 

Objavljena slika

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O lepo si to u?timal :)

 

Kar se ti?e ni?anja ti lahko kaj povem oz. svetujem.

 

Sam sem imel avto zni?an prej?nje leto, slikce kako je zgledalo si lahko pogleda? pod to temo:

Mazda 6 GT by Andriy

 

?e ga bo? ?e ni?al ti priporo?am Eibach (-30), samo podvozje ni veliko tr?e kot pri originalu.

 

Prednosti in slabosti zni?anega avta:

 

+ lega na cesti je kot bi bil v gokardu

+ vizualna podobo

 

- neprakti?nost, ne more? se ve? voziti kjerkoli, ker ti takoj kaj prime (npr. makedam, trajekt, le?e?i policaji, nekatere parkirne hi?e, v snegu bo? plu?il pred seboj ...)

- avto je od tal cca.9 cm

 

P.S. kak?ne dimenzije gum ima? na feltnah, ter kak?en je ET in ?irina feltne?

 

LP

Andrej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede ni?anja in vo?nje vse vem, ker do sedaj sem imel vse avtomobile zni?ane, bravota, preden sem nanj montiral kompletno podvozje od HGTja je bil z najni?jo to?ko avta cca. 5cm od podna, sedaj je 9cm, lantra je bila/je pa cca. 6cm (traverza).

 

Hvala za dobronamerni nasvet.

 

Problem je da nimam izku?enj z nizanje mazde, kok se kej pozna, kak je potem ?e je avto zadaj obte?en,....

 

P.S. hvala za pohvalo, se jo trudim rihtat po najbolj?ih mo?eh, sam kaj ko nekaj zamenjam je ze nekaj drugega zani? (primer: menjal spredaj vse roke, okn?nike,... pa ?e zmerom nekaj poka in mi ni jasno kaj) mogo?e sm samo jst preve? pikolovski.

 

aja, gume so pa 215/45-17 kumho ku37 xl, felge so pa 7,5x17 ET42

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

zanima me razlika med vzmetmi med limuzino in karavan? Ali je pomembno samo da je dizel??

 

Limo in 5 vratna imata iste E10-55-004-03-22

karavan pa ima druge E10-55-004-04-22

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Limo in 5 vratna imata iste E10-55-004-03-22

karavan pa ima druge E10-55-004-04-22

 

Prednje vzmeti pri obeh razli?icah so enake.

Pri zadnjih vzmeteh pa je razlika v obremenitvi (limuzina 1010kg, karavanka 1100kg).

 

TUV certifikat

 

Tako da lahko da? na limuzino od karavanke in obratno, saj so dimenzijsko enake.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

hvala za odgovore, vendar je vmes nekaj pri?lo in avto se nebo ni?al, z drago sva se odlo?ila da nama je bolj pomembna funkcionalnost in odobje. Sicer sem se pa sedaj ?e navadil "big foot-a" in sploh ne zgleda ve? tok slabo; re?mo <_<

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 let kasneje...

No po parih letih, moram spet malo obuditi temo. Mazda se je prodala kak?en let po objavljenem zadnjem postu, prodala se je kolegu (pogojno vozno), ker jst enostavno nisem imel ve? ?ivcev zanjo (skos neko sra*je). Zabi?al sem si, da nikoli ve? mazde, ?eprav sem ?e vedno spremljal forum. Zavedam se, da avto tukaj ni kriv ampak prej?nji lastnik, ker avta ni vzdr?eval kot bi ga moral. Mazdo je nasledil bmw o katerem nebom pisal, saj forum ni primeren zanj. Kot veste se ponavadi zare?enega kruha najve? poje in glej ga zlomka pri hi?i je ponovno mazda 6 :) Sicer malo novej?a, 2009, 2.2d, limuzina, 1. lastnik, redno servisiran na poobla??enem servisu (razen moj servis je bil narejen v drugi avtomehani?ni delavnici), z sicer malo ve? kilometri; 240.000km. Avto je v top stanju, ne vidi in ne ?uti se, da ima toliko kilometrov.

 

Slike sledijo ko se to vreme mal porihta.

 

Lp T

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.