Skoči na vsebino

mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Tako, narejen servis....cedilo po 250.000km ?e kr solidno :) malce me je goljufalo pri olju (koli?ina) ampak bomo re?l :) .Menjal se je samo oljni filter in olje, zato ker je bil pred 10.000km narejen servis; pred?asno zato, ker je bil nivo olja na "X". Prede menjavo narejena regeneracija DPF, sedaj je tudi avto nehal cukati pri konstantnem oz. rahlem pospe?evanju. Zaenkrat z avtomobilom ve? kot zadovoljen.

 

Lansko leto je zdr?ala "road trip" po Toskani (Chianti), upam da bo letos pa kak?na dalj?a tura :) (Francija, Nizozemska, Anglija), seveda ?e bi uspe mojo prepri?at :)

 

Cedilo (na sliki zgleda slab?e kot je v ?ivo)

 

post-6273-0-51344400-1453114991_thumb.jpg

 

 

Kilometri:

 

post-6273-0-75918600-1453115014_thumb.jpg

Napisano

Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.

Napisano

A si vedno meril ob enakih pogojih?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ja, ista lokacija,... saj ne drugega, sam da ne bi imel premalo olja v motorju...

Napisano

Ja ja, to je znan problem s podlo?kami. ?e jih preventivno zamenja? si re?en. 

 

On pa govori nekaj drugega "Men ni n? ve? n? jasn.... a mi lohka kdo pove za zihr kok olja gre v 2.2d, l2009, R2 motor? K sm ga nalivu j biu pri 4,7l na minimum, pol sm ga pa nalil ?e 0,3l (skupno 5l) je biu pa med min in max..... sem ga hotu ?e 1l naro?it, pa danes preverim koli?ino olja v motorju je pa na max oz. 1mm ?ez.".

 

Torej, dan prej, je bil med min in max ,naslednji dan pa ?ez max. Torej v 1 dnevu , ne vem koliko kilometrov je sicer naredil vmes, pa ne more nivo olja zrast za par decilitrov.

Napisano

Kilometrov sem naredil cca.10, po netu sem zasledil da gre v motor 4,7l olja zato sem ga 5l kupil...ena razlaga je, ker je biu olje pred tocenjem v prtljazniku vozila pri -5?C, da j tok casa (30min) tekel do karterja, ker je biu pa kr gost glede na to da j 5w30... zanima me ce ima kdo 100% podatek kok olja gre v motor, da zacnem napako iskati, ce sploh le-ta obstaja. Ce so podlozke, jih bom pac zamenjal, ne bi pa rad demontiral sobe brez veze, ker v olju ni bilo nobene svinjarije pa tut pije ne olja, vsaj mislim (dpf regeneracija in slavni X)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.